Gå til innhold

Jeg har mosterbrystvorter:(

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har enormt store brystvorter noe jeg sliter stort med :grine: Er 17 år gammel og jeg føler de bare blir større og større for hver dag som går. Bruker 75 B og brystortene har en diameter på ca 9 cm. Puppene mine ser ut som to gigantiske brystvorter og ikke som pupper. Hver høst jeg har fått nye klassevenninner har dette vært et stort problem for meg. Fælt å bli stirret på akkurat der og få kommentarer om de. Har ikke turt å få kjæreste på grunn av dette heller. Er livredd for at evt kjæreste skal synes de ser fæl ut :tristbla: Har aldri sett noen ha i nærheten så store brystvorter som meg i forhold til bryststørrelsen. Veldig vanskelig å gå med bikini og fordi brystvortene stikker så lett over kanten og vises. Noen som har det samme problemet som meg? Hvor store brystvorter har du evt? Hadde vært fint å høre hvordan dere takler det, og hvordan kjæreste har forholdt seg til det. Greit å høre hva dere gutter synes om dette og?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

"Mosterbrystvorter"??? :overrasket:

Sorry, kunne ikke dy meg...

Men til saken, slik du beskriver brystvortene dine er de store, det har du rett i. Men vil ikke kalle det unormalt. Hadde jeg sett en jente i dusjen med slike brystvorter, ville jeg tenkt "oj de var store", og that's it- ikke at de var unormale, eller rare, eller noe slikt.

Selv har jeg ganske små- litt FOR små sammenlignet med idealet. Har aldri opplevd at det har vært et tema hos mine kjærester. Liker de dama, liker de stort sett puppene også!

Og i og med at du bare er 17, kan det fremdeles hende at brystene forandrer seg ennå en stund, når det gjelder fasong og proporsjoner.

Du er helt sikkert flott :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er gutt/mann/hannkjønn

Hvor stor er _selve_ brystvorten din, og hvor stort er det fargede området? Er det _selve_ brystvorten som er 9 cm?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er gutt/mann/hannkjønn

Hvor stor er _selve_ brystvorten din, og hvor stort er det fargede området? Er det _selve_ brystvorten som er 9 cm?

:hoho:

Det er jo ikke selve brystvorten som er 9cm da din tulling. Det er selvsagt den mørke ringen rundt!! Det visste til og med jeg....... som også er mann.

Men til Tråstarter vil jeg som mann ikke tenkt tanken engang viss jeg hadde sett deg. Hadde nok mer sett på totalen, formene på resten av kroppen.

Men jeg forstår at du misliker dette, da du mener selv det er unormalt, men jeg synes uansett du skal fokusere på annet. Rekner med at det er i forbindelse med dusjing på skole at andre i klassen ser dette. Hva med å få deg noe som flytter fokus til de som ser på deg. Feks en "frekk /spennende" tattoo. Eller en unormal frekk frisering nedentil. Så kanskje de får noe annet å spør om. Synes de er frekke viss de komentere dine brystvorter jeg. X'n min hadde også store ringer, men jeg målte de aldri, syns dei var helt ok jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har store brystvorter og har aldri følt det som negativ. Har ikke tenkt tanken en gang. Ingen menn har kommentert det untatt ekssamboer. Han syntes det var ekstra deilig :sjarmor:

Vær stolt av puppene dine. Vær trygg på at menn vil like de. Den som forelsker seg i deg, tar hele deg. Vi er alle forskjellige og menn liker kvinner sånn generelt ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Til gjesten som lo av innlegget mitt over her.

Jeg regnet da strengt tatt med det jeg også. Ville da være forderdelig unormalt om selve brystvorten var 9 cm. Men da hadde jeg da såret personen desto mer også om jeg hadde gått rett ut og sagt noe feil. Bedre å starte ting pent.. så slipper man unødvendige misforståelser.

Men tilbake til saken. Forutsatt at det kun er "ringene" dine som er 9 cm synes jeg det ikke er noe problem...

- mann

Skrevet

Det fargede feltet rundt brystvorten heter areola, i tilfelle noen lurer. ;)

TS: Hør på gutta over du, liker mannen deg så liker han ganske sikkert puppene dine også.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har store areolaer, ca 8 cm i diameter. Var litt bekymra selv da jeg var yngre for at det så rart ut osv. Jeg har aldri fått noen som helst kommentarer. Mannfolk legger ikke merke til slikt; de tenker bare "pupper! oi! kult!" Nå driter jeg i det. de er slik de er :)

Gjest Gjest
Skrevet

Til deg som har areola på 8 cm. Hvor store pupper har du? Størrelsen på puppene har jo ganske mye å si på hvor enorm en brystvorte på 8 eller 9 cm ser ut. Kan virke aturlig på en D cup og enorm på en A eller B.

Gjest Gjest
Skrevet

Til dere som bare tenker at, jaja, 9 cm er vel ikke så enormt så kan jeg si at det omtrent samme størrelse som diameteren på en 1,5 liters brusflaske, så jo jeg har monsterstore brystvorter på mine stakkars 75 B pupper!! Se for dere en stor brusflaske nedenfra og tenk hvor stor del av puppene som er dekket av arerola.

Gjest Gjest
Skrevet

tror ingen av de som har skrevet vet HVA moster er?

Det er MOR sin SØSTER alså tantete...

Skrevet

Tror det skulle stå monster?

Gjest Gjesta
Skrevet
Tror det skulle stå monster?

Det vatr det inntrykket jeg fikk og..

Skrevet
tror ingen av de som har skrevet vet HVA moster er?

Det er MOR sin SØSTER alså tantete...

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Skulle selvfølgelig stå MONSTERBRYSTVORTER ja!!!!!!!!!!!!!!! Beklager mine feil. Det riktige vil vel egentlig være MONSTERAREOLA men dere skjønner vel hva jeg mener.

Skrevet

Ja det gjør vi. No offense!

Skrevet

Vet mange med stor omkrets på areola, ikke noe unormalt i det.

Brystene dine vil uansett forandre seg, du er tross alt bare 17 år.

og skulle de mot all formodning ikke gjøre det...who cares??

Vær stolt over puppene dine du. Og du kan være sikker på at kjæresten du finner kommer til å like puppene/brystvortene dine like godt som han liker deg!

Gjest Gjest
Skrevet

Joda de kan enda forandre seg men siden de allerede er så vanvittig store så blir de nok ihvertfall ikke noe mindre :tristbla: Skulle ønske noen andre her inne hadde i nærheten like store. Ikke fordi jeg ønsker andre skal ha det samme problemet,men for å høre hvordan de takler det og hvordan de forholdt seg til det med tank på kjæreste osv. Dere som har store areola, skriv gjerne opp hvor stor diameter dere har og hvor stor puppene er til sammenligning. Takk til alle sammen som tar dette temaet seriøst og ikke tuller med det. Dette har tross alt vært veldig vanskelig for meg.

Skrevet

Jeg synes ikke mine er spesielt store, men jeg målte dem bare for deg. :kyss: De er seks cm i diameter. Bruker også 75B. Så egentlig tror jeg ikke dine er så store heller, det sitter muligens mest i hodet? :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

6 cm høres mer normalt ut. Da er dine på størrelse med en halvliters bursflaske og mine som en 1,5 liters. Du greier i det minste å skjule de bak en bh :) Det klarer ikke jeg. På tide å sove litt nå. Ikke mange timer til jeg skal på skolen selv om det er mest fjas og mas nå rett før sommerferien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...