Gå til innhold

Bittelilleboka

Anbefalte innlegg

Skrevet

oi oi oi... GRATULERER BITTELILLE !!!!!

:hoppe: :hoppe:

Skrevet (endret)
Jippiii!! Gratulerer så mye! :hoppe: Håper å slå følge med deg om noen uker :klem:

Takk, det håper jeg og at du gjør!!!

Inne og snikleser litt :)

Gratulerer så mye!! Dette blir spennende. Det er veldig koselig med to små altså. Jeg har allerede litt lyst til å prøve på nr. 3 jeg :sjenert:

Men det får vel vente litt, siden minstejenta bare er 11 uker enda ;)

Lykke til med graviditeten!

Takk! Gratulerer så masse med ny lita pie! He he, jeg har en mistanke om at det blir tøft med to små, om det ikke skulle vært tre små!

Gratulerer så mye.. :)

Så spennende, lykke til!!!

Gleder meg til jeg får de to strekene frem... :jepp:

Næmmen!

Gratulerer da!!!

:danser:

Gratulerer BitteLille :hoppe:

Gratulerer så mye :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Oi, så gøy!!! GRATULERER!! :hoppe:

oi oi oi... GRATULERER BITTELILLE !!!!!

:hoppe:

Tusen takk alle sammen! :klemmer:

Krysser fingeren for at dere kommer kjapt etter!!!

Ephemera: Jeg synes absolutt ephelille burde bli storesøster snart hun og! :Nikke:

Endret av BitteLille
Skrevet
Ephemera: Jeg synes absolutt ephelille burde bli storesøster snart hun og! :Nikke:

:unsure:

Skrevet
Enda mer positiv test i da, så det er vel liten tvil: Jeg er gravid! :dåne: Her blir det :babysmokk: i mai hvis alt går bra!

GRATULERER SÅ MASSE!!!

Sniker meg inn i dagboka med store forhåpninger om at jeg får lov å følge deg.. :sjenert:

Ta ENDA en test da?? Det er jo så gøy med positive tester... :ler: Lurer på om jeg skal kjøpe meg en billig en på ferie jeg.. :klø: Hehe..

Igjen: GRATULERER!!!!!!!!!!!

Skrevet

Eg har ikkje vore her inne før, men stakk innom for å gratulera så mykje med positiv test.

Maibarn er flotte!

:strix:

Skrevet
:unsure:

:klemmer:

GRATULERER SÅ MASSE!!!

Sniker meg inn i dagboka med store forhåpninger om at jeg får lov å følge deg.. :sjenert:

Ta ENDA en test da?? Det er jo så gøy med positive tester... :ler: Lurer på om jeg skal kjøpe meg en billig en på ferie jeg.. :klø: Hehe..

Igjen: GRATULERER!!!!!!!!!!!

Tusen takk! Ja, håper du kommer etter snart!

He he, jeg måtte kjøpe meg en cb digital i går og dobbeltsjekke. Så for meg at jeg kom på første legetime og han begynner med " Eh, er du helt sikker på at du er gravid, for jeg finner ingenting..." :ler:

Eg har ikkje vore her inne før, men stakk innom for å gratulera så mykje med positiv test.

Maibarn er flotte!

:strix:

Tusen takk!

Skrevet

Inne og leser hos dere, men blitt lite skriving nå, er trøtt, og kvalmen har kommet, så energien jeg har pluss litt til brukes opp på lillemor og jobb stort sett!

Skrevet
:klemmer:

Tusen takk! Ja, håper du kommer etter snart!

He he, jeg måtte kjøpe meg en cb digital i går og dobbeltsjekke. Så for meg at jeg kom på første legetime og han begynner med " Eh, er du helt sikker på at du er gravid, for jeg finner ingenting..." :ler:

Tusen takk!

:klø: Jeg er da godt igang..?? :ler: Vil jeg da tro... Hehe.. Men lurte bare på om jeg skal kjøpe meg en test bare for å se plusstegnet igjen, det er jo så gøy!! :strix:

Jeg var på tidligUL-undersøkelse da han etter et halvt minutt sa: Hmm.. Et øyeblikk var jeg redd jeg ikke skulle finne noe.. :ler: ALT er mulig, men lille Babymelona viste seg, da 8+6. :strix:

Lykke til med kvalmen din.. Min har heldigvis sluppet taket, etter 8 sammenhengende uker.. :dåne:

:klem:

Skrevet

Tror egentlig jeg også ønsker meg et vår- eller tidlig sommerbarn... Og da er det jo for sent nå... :klø:

Skrevet
:klø: Jeg er da godt igang..?? :ler: Vil jeg da tro... Hehe.. Men lurte bare på om jeg skal kjøpe meg en test bare for å se plusstegnet igjen, det er jo så gøy!! :strix:

Jeg var på tidligUL-undersøkelse da han etter et halvt minutt sa: Hmm.. Et øyeblikk var jeg redd jeg ikke skulle finne noe.. :ler: ALT er mulig, men lille Babymelona viste seg, da 8+6. :strix:

Lykke til med kvalmen din.. Min har heldigvis sluppet taket, etter 8 sammenhengende uker.. :dåne:

:klem:

:ler: Beklager! Må skylde på tidlig ammetåke eller noe! Husker jo at du var gravert i en ikm liste her for ikke lenge siden!

Håper jeg slipper lettere unna med kvalmen, men sist gikk jeg og spydde i åtte av ni mnd nesten. Men det skal jeg ikke nå!

Tror egentlig jeg også ønsker meg et vår- eller tidlig sommerbarn... Og da er det jo for sent nå... :klø:

Nja, det er vel egentlig det ja... Va bare flaksen at vi traff så det ble den årstiden jeg håpet på! Men det var mest at jeg ikke hadde lyst til å være gravid på sommeren igjen, da varmen tar knekken på meg fort!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det med deg? Er du kvalm denne gangen?

Skrevet (endret)

Hei! Jeg er inne og sniker i dagboka di... Vil bare si gratulerer!!! Og siden jeg nå har lest igjennom hele dagboka di (jeg syntes den var spennende... :sjenert: ) Så har jeg friskt i minne hvor dårlig du var sist. Jeg håper virkelig at du slipper lettere unna denne gangen!!! Den regelen syns jeg man burde innført; at har du vært igjennom det en gang så skal du få slippe det igjen.... :regler:

Endret av MedMor
Skrevet

He he, beklager lite oppdatering!

Og grunnen er jo åpenlys, spyr (nesten) dagen lang igjen... Er sykemeldt hele oktober og det er godt!

Men det er faktisk anderledes denne gangen, ikke fult så mye spying, men mer kvalme mellom hver gang. Ja ja, det går nå vel over...

Medmor: Takk! Ja, skulle ønske det fantes regler på slikt jeg og!

Ephemera: :klem: Skjer fint lite her, soving og spying det går i!

Ellers så blir det første legetime 5 nov., og legen mente muligens det ble en tidlig ul for å finne ut når termin er.

Ellers er min kjære mor på besøk og tar seg av lillemor, veldig glad for det, da spesielt når det gjelder å få mat i henne siden jeg sliter med å ta i mat...

Skrevet (endret)

Innom for å hilse på :vinke:

Så utrolig kjedelig med kvalmen, krysser fingrene for at det blir bedre :klem:

Endret av pusilus
Skrevet

Stakkers deg Bittelille. Synes synd på deg. Jeg var slik i mitt første svangerskap men denne ganga er jeg uendelig mye annerledes. Takk og pris for det :)

Trodde du var helt forduftet etter å ha sartet mai-june klubben. Men nå sjønner jeg...

Håper du snart blir bedre Bittelille :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...