Gå til innhold

Bittelilleboka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer! Jeg var i mars-klubben med trollungen... Vi er for fullt i gang med nummer to, ja :) Både sambo og jeg kjenner visst savnet etter våkenetter og babyskrik :hjerte:

Er det lenge siden dere begynte på "prosjekt nr. 2"?

Ha en fin kveld :klem:

Skrevet
Stemmer! Jeg var i mars-klubben med trollungen... Vi er for fullt i gang med nummer to, ja :) Både sambo og jeg kjenner visst savnet etter våkenetter og babyskrik :hjerte:

Er det lenge siden dere begynte på "prosjekt nr. 2"?

Ha en fin kveld :klem:

He he fikk kurert savnet etter våkenetter i dag jeg da, lillemor startet dagen kl 0428... :kaffe:

Vi har vel håpet nr to skulle komme ved et "uhell" omtrent siden lillemor kom til, brukt en pakke kondomer på ett år men ingen huleboer enda.

Nå sitter vi og venter på at bestemor skal komme på besøk! :sol:

Skrevet

Huff, det var jammen meg en tidlig morning... :Gjesp:

Burpelita prøver seg heldigvis ikke på sånt!! :ler:

Jeg skjønner, skjønner... Det er ikke like greit med ustabile sykluser :( Får krysse fingrene for at det klaffer snart! :)

:klem:

• 1 måned senere...
Skrevet
:vinke: Hvordan står det til her da?
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

I'm alive! :)

Har ikke hatt mensn siden 28.07, og testene er blendahvite. Har møtt litt veggen med uregelmessige sykluser og prøvinga generelt, så jeg har ikke vært så aktiv her inne. Hatt en liten mental pause.

Vært en uke i egypt og fått meg en hobby (dykking) som ikke er forenelig med graviditet også, sånn bare for å være sikker. :Nikke:

I dag skal jeg og lillemor ut og plukke blåbær! Så jeg må løpe rundt og oppdaterer meg i andres dagbøker senere i kveld!

God lørdag alle sammen! :klemmer:

Endret av BitteLille
Skrevet

Åh... Så spennende !!! Egypt !!!! Og dykking !!! Jeg har bare sååååå lyst å begynne å dykke :jepp: MrAnn ville spandere kurs på meg også :jepp:

Fortell fortell... dette vil jeg høre mer om :)

Skrevet

13 kilo blåbær ble det, jeg og svigerinnen min som plukket sammen. Vekslet på å sysselsette de tre små vi hadde med oss. Lillemor kom hjem mer blå enn rosa i ansiktet. :ler: Hun bare fant seg i tue og satte seg og spiste hun.

Ellers så må jeg vel snart tusle til legen igjen og høre om de ikke kan gjøre noe med de laaange syklusene mine...

Skrevet

Hyggelig å se deg igjen, BitteLille! Høres ut som du har samme problem som meg når det gjelder syklusene. Jeg fikk ikke noe positivt ut av legebesøket mitt når jeg tok det opp der, men så var jeg hos gynekolog privat, og da ble det fart i sakene! (Har skrevet om alt i dagboka mi hvis du vil lese).

13 kilo blåbær! Nam, så deilig *fikk lyst på blåbærsmoothie*

Skrevet

:vinke:

Innom og snikleser litt. Jeg har plutselig fått litt lyst til å prøve på nummer to :) Vet ikke om det er forbigående eller ikke, men det er litt spennende å kjenne på følelsen, for den har jeg ventet på :)

Håper du lykkes snart! Uregelmessige sykluser må være fryktelig irriterende.

Skrevet (endret)

Hurra, bli med på runde to du og Ephemera! :hoppe:

Uregelmessige sykluser er møkk ja!

Ilja: er ikke så sikker på om jeg vil ha besøk av tanta likevel jeg...

Sjekk da! :sjokkert::hakeslepp::haar: :dåne: :sjokk:

post-6671-1221496008_thumb.jpg

Endret av BitteLille
Skrevet

Når det er sagt stoler jeg ikke på stripsene helt. Den var jo blendahvit i forrige uke. Og så testet jeg på et par dråper tiss som jeg klemte ut i desperasjon nå i kveld etter den merkelige eggløsningstesten. Man fankern jeg er nervøs likevel ja!

Skrevet

Jeg syns den ser positiv ut jeg da!!! :danser: litt mer

Skrevet (endret)

Oj, oj :nigo:

Hvilken test er hvilken? :sjenert: Har ikke brukt sånne strips jeg, bruker stavene fra billigtest nå...

Spennende :hoppe:

Endret av pusilus
Skrevet
Jeg syns den ser positiv ut jeg da!!! :danser: litt mer

Håper dansingen din gir effekt og at neste test er mer positiv! :ler:

Oj, oj :nigo:

Hvilken test er hvilken?

Spennende :hoppe:

Den grønne er eltest, og den blå er graviditetstesten!

Skrevet

Ojoj, der er det helt klart en strek ja!! Kan man driste seg til et gratulerer!? :nigo:

Skrevet

Enda mer positiv test i da, så det er vel liten tvil: Jeg er gravid! :dåne: Her blir det :babysmokk: i mai hvis alt går bra!

Skrevet

Jippiii!! Gratulerer så mye! :hoppe: Håper å slå følge med deg om noen uker :klem:

Skrevet

Inne og snikleser litt :)

Gratulerer så mye!! Dette blir spennende. Det er veldig koselig med to små altså. Jeg har allerede litt lyst til å prøve på nr. 3 jeg :sjenert:

Men det får vel vente litt, siden minstejenta bare er 11 uker enda ;)

Lykke til med graviditeten!

Skrevet

Gratulerer så mye.. :)

Så spennende, lykke til!!!

Gleder meg til jeg får de to strekene frem... :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...