Gå til innhold

Bittelilleboka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da går dagen mot slutten, og jeg er sliten. Vasket hus, hatt besøk, bakt to kaker, plantet rundt 30 gladioler, sådd middagsblomst, rosa ringblomst, blomkarse og fler solsikker. Luket storbeddet, vært ute og lekt med lillemor i nesten to timer og raket plenen ovenfor garagen. Når lillemor har lagt seg, skal jeg ut og rydde opp etter oss. :bukke:

Skrevet (endret)

Jag fant denne TRÅDEN om postcrossing her inne, og jeg klarte ikke å la være! Så nå skal jeg sende kort til usa, finnland, japan, tyskland og malaysia. :hoppe: Gleder meg!

Håper på kort lillemor også synes er gøy!

Så etter jobb er det på bokhandelen og handle fem kort og frimerker!

Endret av BitteLille
Skrevet

Oh, jeg hadde nettopp mitt innlegg nr 600! :danse:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei BitteLille, lenge siden vi har hørt fra deg her inne. Håper du har det bare bra :klemmer:

Skrevet (endret)

Hei! :klem:

Er her ja, blitt mye jobb, eksamner og hagearbeid i det siste!

Skulle hatt besøk av tanta i dag egentlig, men hun har ikke kommet enda. Tror neppe det er noen annen grunn enn uregelmessig syklus, da jeg er sikker på at gubben var borte under el... :tunge1:

Endret av BitteLille
Skrevet

:vinke:

Der var du jo! Koselig å se at du titter innom, og spennende å følge med på om tanta tar turen innom det bittelille huset eller ikke. Har du bestemt deg for når du skal teste da? :popcorn:

Skrevet

Tja, tester om ei ukes tid tenker jeg, da håper jeg at tanta enten har holdt seg unna av en grunn, eller at den har kommet innen da hvis den skal komme! :)

Nå har jeg malt hus, klippet plen og vasket og hengt opp klesvask. Sliten!

Ser ut til at alle frøene kommer opp og, et par dager med sol gjorde susen!

Skrevet

Ingen mensen enda heller. :tristbla: Dermed har mai vært en mensenfri mnd.

Skrevet

Æsj, så kjedelig, sånn ble april for meg. Har du testet enda da? :klem:

Skrevet (endret)

Deprimerende greier. Ingen mensen enda. I går kom det plutselig "melk" fra den ene puppen min. :hakeslepp: Det har jeg ikke hatt siden lillemor sluttet å amme for 9 mnd siden. Æsj!

For å føre på mer symptomer så er jeg skikkelig øm i livmorområdet, og er oppblåst. Håper det kanskje er mensen som kommer!

Har krøpet til korset og bestilt meg tester på nett nå da, så får vi se når de kommer, selv om jeg er helt sikker på at de er ferdig negative allerede før de ankommer... :eeeh:

Eller hadde jeg mins siste eksamen for våren i dag. Fæle greier med masse brøker, x og y'er. Glad jeg er ferdig! I kveld skal jeg på sex og singelliv filmen og gleder meg til en skikkelig jentekveld!

Endret av BitteLille
Skrevet

Ny dag og ingen tante. Håper testene kommer snart, men jeg føler meg absolutt ikke gravid, og tror neppe vi traff på el.

Men jeg skal ikke klage, vi har truffet en gang, så da får man håpe at det kan gå en gang til!

Skrevet

Ingen mensen i dag heller, håper testene har kommet i posten i dag. Øøøømme pupper i dag, men det kan jo ha med heftig :sengekos: i går å gjøre... :rødme:

Skrevet

Jeg synes du høres litt gravid ut!! :-D Men hvorfor kjøper du ikke en test på apoteket? Hvordan greier du å vente på å få tester i posten??

Skrevet
Jeg synes du høres litt gravid ut!! :-D Men hvorfor kjøper du ikke en test på apoteket? Hvordan greier du å vente på å få tester i posten??

Vet ikke om jeg hadde greid å vente jeg heller altså :sjenert:

teste..teste.... :popcorn:

Skrevet

Vet ikke om jeg hadde greid å vente jeg heller altså :sjenert:

teste..teste.... :popcorn:

Jeg har holdt meg knallhard etter å svidd av ti tester på tre mnd tidligere i år.... :testoman: :ler:

Dermed har jeg bestilt meg ti strimmler til 95 kr, istede for å kjøpe en til 100. Men jeg har absolutt klødd etter å gjøre det! Men tenker som så at den kommer til å være negativ, og da får jeg en dag til i spenning og håping...

De kom selvfølgelig ikke i dag, så da regner jeg med å ha de i morgen! Men da jobber jeg sent og får ikke testet før utpå kvelden... :forvirret:

Skrevet (endret)

Ingen mensen i dag heller, men jeg er ikke stiv og støl i magen lengere, så jeg tror nok dette var falsk alarm. Håper på at det kanskje var eggløsning da! Men jeg skal teste i kveld hvis de har kommet bare sånn just in case... Puppene er vonde langt innunder armen. Merkelige greier.

Endret av BitteLille
Skrevet (endret)

Ingen mensen, ingen tester og lite symptomer. Bare ømme pupper, og det kan jo komme av hva som helst. Kjennes ikke ut som om det er noe på gang. Håper testene kommer i dag likevel.

Endret av BitteLille
Skrevet

Blendahvit er ikke beskrivende nok. Uten tvil negativ test i dag. Litt letta og litt skuffa. Da er det bare å håpe på at tanta snart kommer... :sur:

Skrevet
Blendahvit er ikke beskrivende nok. Uten tvil negativ test i dag. Litt letta og litt skuffa. Da er det bare å håpe på at tanta snart kommer... :sur:

Nei fysj !!! Dumme greier :sur:

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...