Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 liker gutter best blondiner eller brunetter? og hvordan vil dere gutta at jenter skal reagere når dere plystrer på oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 Komme bort til meg, dra ned glidelåsen og gi meg en blowjob. Det er iallfall slik det går i filmer jeg ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Komme bort til meg, dra ned glidelåsen og gi meg en blowjob. Det er iallfall slik det går i filmer jeg ser. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 Komme bort til meg, dra ned glidelåsen og gi meg en blowjob. Det er iallfall slik det går i filmer jeg ser. ← Genialt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varg-Menja Skrevet 7. juni 2006 #5 Del Skrevet 7. juni 2006 De fleste gutter jeg kjenner plystrer etter damer de synes ser billige og selvoptatte ut, fordi de har moro av se dem bli innbilske og/eller usikre på hvordan de skal reagere. Og hvorvidt menn foretrekker blondiner eller brunetter kommer jo an på hvilken mann du spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 7. juni 2006 #6 Del Skrevet 7. juni 2006 De fleste gutter jeg kjenner plystrer etter damer de synes ser billige og selvoptatte ut, fordi de har moro av se dem bli innbilske og/eller usikre på hvordan de skal reagere. ← Jaha? Litt slemme gutter du kjenner må jeg si... hehe. Plystrer jeg etter ei jente så er det nok en kombinasjon av at jeg synes hun var heit som få samtidig som jeg har ekstra god selvtillit den dagen og dermed driter i om hun hadde snudd seg og gitt meg fingern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 13. juni 2006 #7 Del Skrevet 13. juni 2006 Hvordan ser ei billig dame ut, da? Jeg opplever ofte å bli plystret til, og nei, det er ikke særlig gøy! Men syns ikke jeg kler meg billig heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 14. juni 2006 #8 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvordan ser ei billig dame ut, da? Jeg opplever ofte å bli plystret til, og nei, det er ikke særlig gøy! Men syns ikke jeg kler meg billig heller! ← Da kan det jo være at gutta syns du er fin vett. Ei billig dame ser sånn cirka sånn ut: I hjel bleket hår, miniskjørt i 100% polyester, ekstremt utringing på toppen (og den er også av polyester) og sleng på et par sånne sko, da er saken i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2006 #9 Del Skrevet 14. juni 2006 Hehe.. jeg har alltid undret meg litt over plystrefenomenet. Dere VET jo at det ikke kommer noe ut av det, men likevel gjøre dere det. Og tuter med bilhornet i forbifarten.. skal vi liksom sparke av oss hælene og komme løpende etter? Neppe. Jeg ser forresten absolutt ikke billig ut, så jeg går utifra at plystring er et form for primitivt kompliment:) Heldigvis er ikke plystring like utbredt i Norge som i diverse søreuropeiske land. Synes det er smigrende å bli plystret til på gata et par ganger i måneden i Norge, men vanvittig plagsomt å bli hoiet etter hver jævla gang man går utendørs i Italia. Etter å ha tilbrakt nok ferier i slike land, reagerer jeg konsekvent med å ignorere plystring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 14. juni 2006 #10 Del Skrevet 14. juni 2006 Tuting synes jeg er en uting, for bilen forsvinner jo uansett, hva er vitsen liksom? Men plystring går an nå og da, det blir som en uskyldig flørt, men bare hvis det er til noen i samme miljø som deg selv. På en skole eller lignende. På gata og andre veldig offentlige plasser er det bare dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå