Champagnepiken Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Vel folkens, ting tyder på at jeg takker for meg som singel... Vel, ting kan selvsagt skjære seg ennå, men det lover bra. Tvi-tvi til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 kjempegratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 6. juni 2006 #4 Del Skrevet 6. juni 2006 Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 6. juni 2006 #5 Del Skrevet 6. juni 2006 Krysser fingra for at du ikke kommer tilbake Det var snillt ment da Jeg og vil melde meg ut!!!!Men må nok bare være singel litt til...forhåpentligvis ikke såååå lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. juni 2006 #6 Del Skrevet 6. juni 2006 Gratulerer! Skal ha som mål å melde meg ut i løpet av sommeren jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 8. juni 2006 #7 Del Skrevet 8. juni 2006 Gratulerer, så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 8. juni 2006 #8 Del Skrevet 8. juni 2006 Gratulerer! Skal ha som mål å melde meg ut i løpet av sommeren jeg. ← Å? Har du noe på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 8. juni 2006 #9 Del Skrevet 8. juni 2006 Gratulerer! Skal ha som mål å melde meg ut i løpet av sommeren jeg. ← Noen i kikkerten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå