nat26 Skrevet 14. juni 2006 #42 Skrevet 14. juni 2006 Er det noen som gidder å fortelle meg kort hva som skjedde i går?Måtte få med meg Brasil kampen jeg
Gjest Godjenta79 Skrevet 14. juni 2006 #43 Skrevet 14. juni 2006 Tom og Lynette ordnet opp - han var ikke utro men hadde et one night stand for 12 år siden som resulterte i en liten jente han akkurat hadde funnet ut om! Bree rømte fra psykiatrisk klinikk etter at de hadde funnet ut at det var Matthew og ikke Caleb som drepte hun jenta. Matthew ble skutt av politiet da han truet Bree med pistol, Caleb og moren flytta. Carlos er utro med hushjelpa, og Gabrielle kasta han ut. Zack drepte bestefaren sin(slo av respiratoren), og har arva alt han eier. Kuttet all kontakt med faren, som sitter i fengsel. Orson (tannlegen til Susan) meide ned Mike med bil og driver samtidig og sjekker opp Bree - han er den nye mystiske fyren! Susan satt og venta med romantisk middag og skulle fri til Mike, men vet ikke at han er påkjørt og tror hun er stood up! Sikkert mer som skjedde også, men husker ikke
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. juni 2006 #44 Skrevet 14. juni 2006 Orson (tannlegen til Susan) meide ned Mike med bil og driver samtidig og sjekker opp Bree - han er den nye mystiske fyren! Susan satt og venta med romantisk middag og skulle fri til Mike, men vet ikke at han er påkjørt og tror hun er stood up! ← Var det tannlegen som kjørte over Mike? I så fall må vel det ha en sammenheng med at Mike kjente han igjen fra fengselet, noe Orson nekta? Jeg trodde nemlig at det var Karl som kjørte over Mike.
nat26 Skrevet 14. juni 2006 #46 Skrevet 14. juni 2006 Tom og Lynette ordnet opp - han var ikke utro men hadde et one night stand for 12 år siden som resulterte i en liten jente han akkurat hadde funnet ut om! Bree rømte fra psykiatrisk klinikk etter at de hadde funnet ut at det var Matthew og ikke Caleb som drepte hun jenta. Matthew ble skutt av politiet da han truet Bree med pistol, Caleb og moren flytta. Carlos er utro med hushjelpa, og Gabrielle kasta han ut. Zack drepte bestefaren sin(slo av respiratoren), og har arva alt han eier. Kuttet all kontakt med faren, som sitter i fengsel. Orson (tannlegen til Susan) meide ned Mike med bil og driver samtidig og sjekker opp Bree - han er den nye mystiske fyren! Susan satt og venta med romantisk middag og skulle fri til Mike, men vet ikke at han er påkjørt og tror hun er stood up! Sikkert mer som skjedde også, men husker ikke ← Tusen tusen takk
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2006 #47 Skrevet 14. juni 2006 Var det tannlegen som kjørte over Mike? I så fall må vel det ha en sammenheng med at Mike kjente han igjen fra fengselet, noe Orson nekta? Jeg trodde nemlig at det var Karl som kjørte over Mike. ← Var tannlegen, ja.
Ottine Skrevet 14. juni 2006 #48 Skrevet 14. juni 2006 Det verste er at dette er en serie jeg - med vilje- har oversett (fordi jeg blir så lett hekta...). I går ble jeg litt nysgjerrig og tenkte jeg skulle se på "litt"... Jeg ble sittende helt klistret! OG VIL HA FLERE EPISODER NÅ!!!
Sarah Salamander :-) Skrevet 15. juni 2006 #49 Skrevet 15. juni 2006 Ser ut til at vi må vente.... og vente.... og vente..... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=119652
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #50 Skrevet 15. juni 2006 Var tannlegen, ja. ← Spennende hva Mike og tannlegen har til felles. Tenkte først at tannlegen meide ned Mike pga blomstene Mika hadde kjøpt, men det er sikkert mer enn det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå