Gå til innhold

Dobbel dose Frustrerte fruer

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klappe:

Yahoooo!! Til H...... med fotball VM - her skal det benkes forran TV`n og fjernkontrollen er MIN :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Etter å ha vært lunken til hele serien, har jeg endret syn de siste ukene så:

:hoppe:

Gjest meya84
Skrevet

hvorfor MÅ de sende akkurat samtidig som brasilkampen :tristbla:

Skrevet
hvorfor MÅ de sende akkurat samtidig som brasilkampen :tristbla:

Feil innstilling! Frustrerte fruer blir alltid sendt på dette tidspunktet. Det er Brasil-kampen som burde blitt flyttet i tilfelle. ;)

*Veldig fornøyd for at et favorittprogram for en gang skyld ikke må vike for sport*

Skrevet

Glemte å se frustrerte fruer forrige uke. Oppdaget at det var 10 min før slutten av siste episoden.

Det blir frustrerte fruer på meg idag, ja! :)

Skrevet

Gleder meg!

Men jeg tror det skjer masse skummelt i dag!

Skrevet

For noen teite episoder! Det er lett å ta livet av folk i den serien tydeligvis. Hvor mange døde i dag? 3? Og hvorfor kjørte han tannlegen over "rørleggeren"? Døde han ?

Skrevet
Og hvorfor kjørte han tannlegen over  "rørleggeren"? Døde han ?

Ja, det er liksom sånne spørsmål som skal få deg til å se på neste sesong også. Cliffhanger, som det heter.

Skrevet
Og hvorfor kjørte han tannlegen over  "rørleggeren"? Døde han ?

Det sparer de vel til neste sesong. ;) Mye som skjedde i dag ja, nesten litt unaturlig mye i forhold til de andre episodene. Litt rart hvordan de bruker evigheter på å bygge det opp og så skjer "alt" på to timer. Men det var spennende da.

Gjest Gjest
Skrevet
USA ligger to uker forann oss.  Så det er de to episodene som skal sendes neste tirsdag.

Ikke mere?

Når starter det igjen?

Skrevet (endret)

Bree var litt råkul denne gangen da. Men merkelig hvordan hun bare ender opp med psykopater etter Rex. Eller nei, hun var jo innom en sexavhengig også :ler:

Men Tom, mannen til Lynnette. Har ikke han vært utro en gang tidligere? Mener de hadde en diskusjon en gang da Rex hadde blitt avslørt. Hvor Lynette sier hun ville forlatt han med en gang om han hadde gjort noe slikt, hvorpå Tom snakker med sin far (faren som alltid har vært utro mot Toms mor) og han sier noe om at han har gjort noe Lynette aldri må få vite om. Er ikke sikkert det var utroskap han siktet til, men med tanke på samtalen han hadde hatt med Lynette i forveien kunne det liksom kobles sammen.

Endret av Litt Lost
Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, det var en gang faren til Tom var utro og han også hintet smått om at han ikke var den eneste om det.

Skrevet

OH.....tok episodene opp i går så GJETT hva jeg skal kose meg med i etttermiddag når middagen er spist, jeg har kåken for meg sjøl......me and my remote-controll and dvd :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Den "nye" datteren var jo 11 år. Hvor lenge har de vært sammen?

Skrevet

Lurer på hvorfor Zack sa at de skulle fylle igjen innsjøen??

Lo så vanvittig når Lynette snakket om 80% av barna til Tom :ler:

Skrevet
Lurer på hvorfor Zack sa at de skulle fylle igjen innsjøen??

Sikkert bare fordi han kan. Han er ikke den snilleste gutten i gaten akkurat, skal bli spennende å se hva fanteri han vil finne på i neste sesong.

Bellatrix: jeg mener det sto åtte år tidligere da Lynette og Tom flyttet inn og hun var gravid. Så kanskje de hadde vært sammen i alt fra 9-11 år?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ok. Da var han på hun andre rett før da. Hun var ikke mye god.

Skrevet
Ok. Da var han på hun andre rett før da. Hun var ikke mye god.

Hehe, hun blir nok en frustrasjon i neste sesong. Lynette klarer å utmanøvrere de fleste med sin sluhet og list, men dette blir nok en vanskeligere match... Damen snakker jo om julefeiringer allerede nå :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...