Cherie Skrevet 11. juni 2006 #61 Skrevet 11. juni 2006 (endret) :Ett til av valpen da, siden han er helt ny... http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11492...1_156_13300.jpg ← Alså kremt ... Jeg kan egentlig spare meg for settere, men åååå helledussen altså *smelte* Her er forresten dyret mitt: Bilde nr 1 Bilde nr 2 Bilde nr 3 "sitte bjørn" Nå skal jeg late som om jeg har skamvett og stoppe her ,,,, Endret 11. juni 2006 av Cherie
Amity Skrevet 11. juni 2006 #62 Skrevet 11. juni 2006 Alså kremt ... Jeg kan egentlig spare meg for settere, men åååå helledussen altså *smelte* Her er forresten dyret mitt: Bilde nr 1 Bilde nr 2 Bilde nr 3 "sitte bjørn" Nå skal jeg late som om jeg har skamvett og stopp her ,,,, ← Kjempefin hund! Liten avsporing: bildene var så utrolig flotte og klare i fargene, hva slags kamera er de tatt med?
Cherie Skrevet 11. juni 2006 #63 Skrevet 11. juni 2006 Kjempefin hund! Liten avsporing: bildene var så utrolig flotte og klare i fargene, hva slags kamera er de tatt med? ← Takker, hun er godjenta mi. Bildene er tatt med Canon PowerShot A80. Jeg kjøpte det i 2003 og er godt fornøyd med det.
Gjest Fruktfat Skrevet 12. juni 2006 #64 Skrevet 12. juni 2006 "sitte bjørn" Nå skal jeg late som om jeg har skamvett og stoppe her ,,,, ← ser ut som den gjør yoga! utrolig flott hund!
la Flaca Skrevet 13. juni 2006 #65 Skrevet 13. juni 2006 Her er forresten dyret mitt: Er det Rhodesian Ridgeback? (vet ikke om jeg skrev det riktig). Snygg er hun ihvertfall!
Cherie Skrevet 13. juni 2006 #66 Skrevet 13. juni 2006 ser ut som den gjør yoga! utrolig flott hund! ← Er det Rhodesian Ridgeback? (vet ikke om jeg skrev det riktig). Snygg er hun ihvertfall! ← Synes hun har imponerende balanse jeg da. Hun sitter oppå en høyball på ca 170cm. Ja, hun er en 5år gammel rhodesian ridgeback tispe. Takker for komplimenter på vegne av hunden;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå