Gå til innhold

Bilde av kjæledyret ditt.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Katten min føler seg oversett! Er det bare fordi hun er FEIT? :(

Gjest gjest1
Skrevet

Så mange fine bilder av kjæledyrene deres!! :tommelsmil:

Liker alle slags dyr jeg altså, være seg katt, hund, kaniner eller marsvin osv osv.

Kjempemorsomt at så mange har lagt ut bilde og legg gjerne ut flere. :hoppe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Helledussan så søt som valp (og fin som større). Hvor tunge blir de som utvokst?

Vår var 10 kg som 9 uker gammel valp, og så ikke så (dessverre) ikke så valpete ut som din. Vi har hatt henne i bare 18 dager, men allerede er hun blitt større. De vokser fort disse valpene!

Gjest Gjesta
Skrevet
Helledussan så søt som valp (og fin som større). Hvor tunge blir de som utvokst?

Vår var 10 kg som 9 uker gammel valp, og så ikke så (dessverre) ikke så valpete ut som din. Vi har hatt henne i bare 18 dager, men allerede er hun blitt større. De vokser fort disse valpene!

Gordonsettere blir vel 25-30 kg som utvokste, så han er nesten der allerede, nå som han er sju måneder gammel. Men han er litt feilproporsjonert, og kommer nok til å forandre seg endel, får man nesten håpe. Et barn vi traff på tur for en stund siden kommenterte: "Så stort hode han har!". :ler:

Den første tiden vi hadde ham, la han på seg ca 1 kg pr. uke, så det går i rekordtempo. Men ikke rart med den appetitten han har.

Hvor stor blir spinonen som utvokst? De er endel større, ikke sant?

Gjest Gjesta
Skrevet
Gordonsettere blir vel 25-30 kg som utvokste, så han er nesten der allerede, nå som han er sju måneder gammel. Men han er litt feilproporsjonert, og kommer nok til å forandre seg endel, får man nesten håpe. Et barn vi traff på tur for en stund siden kommenterte: "Så stort hode han har!".  :ler:

Den første tiden vi hadde ham, la han på seg ca 1 kg pr. uke, så det går i rekordtempo. Men ikke rart med den appetitten han har.

Hvor stor blir spinonen som utvokst? De er endel større, ikke sant?

Det er artig med feilproporsjoner nå som de er små! Spinonen har ganske store poter, så lille Poppy tramper rundt med de pailabbene! Og likevel klarer hun ikke å stå støtt bestandig. :ler:

Spinonen blir ikke så mye høyere enn GS-en, et par cm kanskje, men de blir tyngre, ja. Etter standarden skal hannene ligge 34-39 kilo, og tispene 29-34. Jeg visste spinonene var tyngre enn settere generelt, men jeg visste ikke det var mye forskjell.

Gjest Hilde79
Skrevet
Filosofen :hjerter:

Haha :ler: Morsomt bilde. Minner meg om min Fant, som SKAL ha oversikt over hele nabolaget ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Katten min føler seg oversett! Er det bare fordi hun er FEIT? :(

SØT bollepus ;)

Ellers likte jeg mysan sin pus veldig godt, skulle gjerne sett flere bilder av den og bollepus?

Gjest gjest1
Skrevet

Wuhu! En som likte katten min ;D

Jeg kan legge inn fler, jeg har masse pusebilder i usjarmerende trynevinkler! Hun ser ut som en gullfiskbolle..

Gjest gjest1
Skrevet

Det er så gøy å ta bilde nedenifra, de ser så morsomme ut når de er så tjukke :)

Skrevet

Her er min kjære Inka. Hun er en voksen dame og da passer det jo bra med briller på :ler:

Skrevet (endret)
Her er min kjære Inka. Hun er en voksen dame og da passer det jo bra med briller på :ler:

Stilig! :ler:

Endret av Hu i Svingen
Skrevet
Er Pondus og Balder brødre?? De er skikkelig søte. ;) Kult bilde.

Jepp, de er brødre, men det bildet er gammelt, skal se om jeg får finni meg et nytt bilde og legge ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...