Gjest Ninakanin Skrevet 9. juni 2006 #41 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg elsker dette bildet, av Lille Lur og Mons http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11483...21_146_7208.jpg fant ikke sofabildet desverre... Får ta det senere, om det ikke blir å spam'e denne tråden med bilder av en gammel knark Endret 9. juni 2006 av Ninakanin
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #42 Skrevet 9. juni 2006 Jeg elsker dette bildet, av Lille Lur og Mons http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11483...21_146_7208.jpg fant ikke sofabildet desverre... Får ta det senere, om det ikke blir å spam'e denne tråden med bilder av en gammel knark ←
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #43 Skrevet 9. juni 2006 Katten min føler seg oversett! Er det bare fordi hun er FEIT?
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #45 Skrevet 9. juni 2006 Så mange fine bilder av kjæledyrene deres!! Liker alle slags dyr jeg altså, være seg katt, hund, kaniner eller marsvin osv osv. Kjempemorsomt at så mange har lagt ut bilde og legg gjerne ut flere.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #46 Skrevet 9. juni 2006 Ni uker gammel, ca 6 kg 6 mnd gammel, ca 22 kg Han har vokst fort, ja. ← Helledussan så søt som valp (og fin som større). Hvor tunge blir de som utvokst? Vår var 10 kg som 9 uker gammel valp, og så ikke så (dessverre) ikke så valpete ut som din. Vi har hatt henne i bare 18 dager, men allerede er hun blitt større. De vokser fort disse valpene!
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #47 Skrevet 9. juni 2006 Helledussan så søt som valp (og fin som større). Hvor tunge blir de som utvokst? Vår var 10 kg som 9 uker gammel valp, og så ikke så (dessverre) ikke så valpete ut som din. Vi har hatt henne i bare 18 dager, men allerede er hun blitt større. De vokser fort disse valpene! ← Gordonsettere blir vel 25-30 kg som utvokste, så han er nesten der allerede, nå som han er sju måneder gammel. Men han er litt feilproporsjonert, og kommer nok til å forandre seg endel, får man nesten håpe. Et barn vi traff på tur for en stund siden kommenterte: "Så stort hode han har!". Den første tiden vi hadde ham, la han på seg ca 1 kg pr. uke, så det går i rekordtempo. Men ikke rart med den appetitten han har. Hvor stor blir spinonen som utvokst? De er endel større, ikke sant?
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #48 Skrevet 9. juni 2006 Gordonsettere blir vel 25-30 kg som utvokste, så han er nesten der allerede, nå som han er sju måneder gammel. Men han er litt feilproporsjonert, og kommer nok til å forandre seg endel, får man nesten håpe. Et barn vi traff på tur for en stund siden kommenterte: "Så stort hode han har!". Den første tiden vi hadde ham, la han på seg ca 1 kg pr. uke, så det går i rekordtempo. Men ikke rart med den appetitten han har. Hvor stor blir spinonen som utvokst? De er endel større, ikke sant? ← Det er artig med feilproporsjoner nå som de er små! Spinonen har ganske store poter, så lille Poppy tramper rundt med de pailabbene! Og likevel klarer hun ikke å stå støtt bestandig. Spinonen blir ikke så mye høyere enn GS-en, et par cm kanskje, men de blir tyngre, ja. Etter standarden skal hannene ligge 34-39 kilo, og tispene 29-34. Jeg visste spinonene var tyngre enn settere generelt, men jeg visste ikke det var så mye forskjell.
Gjest Hilde79 Skrevet 9. juni 2006 #49 Skrevet 9. juni 2006 Filosofen ← Haha Morsomt bilde. Minner meg om min Fant, som SKAL ha oversikt over hele nabolaget
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #50 Skrevet 9. juni 2006 Katten min føler seg oversett! Er det bare fordi hun er FEIT? ← SØT bollepus Ellers likte jeg mysan sin pus veldig godt, skulle gjerne sett flere bilder av den og bollepus?
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #51 Skrevet 9. juni 2006 Wuhu! En som likte katten min ;D Jeg kan legge inn fler, jeg har masse pusebilder i usjarmerende trynevinkler! Hun ser ut som en gullfiskbolle..
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #52 Skrevet 9. juni 2006 Ååååååh :D http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11492...45_11_19633.jpg
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #53 Skrevet 9. juni 2006 Ååååååh :D http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11492...45_11_19633.jpg ← Fiiiiin! Mine har samme kroppsfasong som du beskriver at din har Jeg pleier å ta "portrettbilder" av dem...
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #54 Skrevet 9. juni 2006 Det er så gøy å ta bilde nedenifra, de ser så morsomme ut når de er så tjukke
Caramia Skrevet 9. juni 2006 #55 Skrevet 9. juni 2006 Ni uker gammel, ca 6 kg 6 mnd gammel, ca 22 kg Han har vokst fort, ja. ← Ååååh kjempenusk den da
agbre Skrevet 9. juni 2006 #56 Skrevet 9. juni 2006 Her er min kjære Inka. Hun er en voksen dame og da passer det jo bra med briller på
Hu i Svingen Skrevet 9. juni 2006 #57 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Her er min kjære Inka. Hun er en voksen dame og da passer det jo bra med briller på ← Stilig! Endret 9. juni 2006 av Hu i Svingen
Lillesøster Skrevet 9. juni 2006 #58 Skrevet 9. juni 2006 Filosofen ← Kult bilde. Slik var katten min også når han var liten. Kunne sitte å stirre på noe og se ut som han tenkte. Jeg tenkte lenge på å kalde han sokrates, men det ble det ikke. Her er han. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...cmd=si&img=2520
Gjest Skrevet 11. juni 2006 #60 Skrevet 11. juni 2006 Er Pondus og Balder brødre?? De er skikkelig søte. Kult bilde. ← Jepp, de er brødre, men det bildet er gammelt, skal se om jeg får finni meg et nytt bilde og legge ut..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå