Gå til innhold

Mat jeg ikke liker...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er i en veldig kjedelig situajon. Det er så fantastisk mye jeg ikke liker av mat. Må si jeg skulle ønske jeg likte mer forskjellige ting, men det gjør jeg alså ikke.

I en alder av 44år skulle man tro at man hadde bare veldig få ting man ikke spiser av den generelle kosten vi har her i dette landet.

Ex ting jeg ikke spiser på brødskiva:

Paprika

Løk

Hvitost (spiser kun smeltet)

Salami

Skinke

Sjokoladepålegg o.l.

Alle slags tubeoster

Alle slags syltetøy

Så da står jeg igjen med brunost.

Det spiser jeg til hvert måltid hvor jeg har brødskiver, eller kanskje oppskjært banan, det går også. Men dette er en meget liten variasjon.

Og la meg legge til at dette faktisk er sant. Jeg får virkelig problemer om dette skulle fall i min munn ved et uhell, da er jeg klar til å spy, helt automatisk, klarer virkelig ikke å holde igjen engang.

Andre som har så tragisk matsmak som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chantal

Nei, ingen skal si du har mye å velge i blandt. :tunge1:

Hva med tomat med majones, og med litt pepper på toppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med postei, makrell i tomat, fiskepudding med majones, påleggsalater (gjerne hjemmelagede, f.eks. skinkesalat, kyllingsalat, eggesalat, tunfisksalat ++), hardkokt egg, omelett/eggerøre, peanøttsmør, andre oster enn hvitost, brunost eller smøreost, kaviar, kylling, laks osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

- Eggomelett med poteter, purre, sopp eller skinke/kylling

- Eggerør og laks

- Cherrytomater, fetaostterninger, ruccolasalat

- Makrell i tomat

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du er hvertfall ikke den eneste som er litt "sær" i matveien. Tanten min er noen og førti, hun spiser bare blåmuggost og aprikossyltetøy på "brødskiva", eller; det skal helst være loff med en cm smør eller havrekjeks eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hvertfall ikke den eneste som er litt "sær" i matveien. Tanten min er noen og førti, hun spiser bare blåmuggost og aprikossyltetøy på "brødskiva", eller; det skal helst være loff med en cm smør eller havrekjeks eller noe..

Og kjæresten min spiser kun smør og ost på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...