Cognizance Skrevet 20. desember 2009 #61 Del Skrevet 20. desember 2009 Tråden er ryddet iht reglene. Yvonne (mod) Oi du må ha god tid :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Voksen kvinne Skrevet 23. desember 2009 #62 Del Skrevet 23. desember 2009 Det er nok mange som vil fordømme meg....men jeg er en gift kvinne som har 3 "elskere"... Ekteskapet mitt fungerer overhodet ikke seksuelt. Det er ingen unnskyldning for hva jeg gjør, men slik er det nå allikevel.. Disse mennenen bor langt bort fra meg så vi treffes forholdsvis sjelden, men jeg har endel kontakt med dem på mail, sms og noe på telefon. Det er ikke bare sex, hver enkelt av dem er en veldig god venn.Vi deler gleder og sorger, betroelser, fantasier, hemmligheter...og har vill deilig sex.. Det er kun en av dem, som vet at jeg har flere, ingen av de andre. To av de er single og en er gift. Det er til tider komplisert, og det krever mye snakk og respekt for hverandre. Det er noen følelser med i bildet, men ingen alvorlige. Det er en slags pakt...vennskap, nytelse og respekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. desember 2009 #63 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Det er nok mange som vil fordømme meg....men jeg er en gift kvinne som har 3 "elskere"... Ekteskapet mitt fungerer overhodet ikke seksuelt. Det er ingen unnskyldning for hva jeg gjør, men slik er det nå allikevel.. Disse mennenen bor langt bort fra meg så vi treffes forholdsvis sjelden, men jeg har endel kontakt med dem på mail, sms og noe på telefon. Det er ikke bare sex, hver enkelt av dem er en veldig god venn.Vi deler gleder og sorger, betroelser, fantasier, hemmligheter...og har vill deilig sex.. Det er kun en av dem, som vet at jeg har flere, ingen av de andre. To av de er single og en er gift. Det er til tider komplisert, og det krever mye snakk og respekt for hverandre. Det er noen følelser med i bildet, men ingen alvorlige. Det er en slags pakt...vennskap, nytelse og respekt Jaja, jeg antar at du er forberedt på at "ekteskapet" ditt kan gå til helvete når som helst i hvert fall. Et konkret tilfelle der det virkelig er å foretrekke å være singel. Endret 23. desember 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Voksen kvinne Skrevet 23. desember 2009 #64 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg er ikke så forberedt som jeg burde være. Er enig med deg at mitt nåværende liv ikke er noen flott historie, og at det ville være bedre å være singel. Men....sier du det samme til kamerater som "puler rundt" eller kjøper sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. desember 2009 #65 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg er ikke så forberedt som jeg burde være. Er enig med deg at mitt nåværende liv ikke er noen flott historie, og at det ville være bedre å være singel. Men....sier du det samme til kamerater som "puler rundt" eller kjøper sex? Ja, selvfølgelig - hvorfor skulle jeg ikke mene det? Og jeg tenkte faktisk mest på mannen din når jeg tenkte at det ville vært bedre å være singel - altså for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Voksen kvinne Skrevet 23. desember 2009 #66 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja enig med deg. Hvor egoistisk er det mulig for meg å bli egentlig ? Nå ville det være det beste både for han og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. desember 2009 #67 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja enig med deg. Hvor egoistisk er det mulig for meg å bli egentlig ? Nå ville det være det beste både for han og meg. Javel. Da bør du jo heller begynne å gjøre noe fornuftig i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Voksen kvinne Skrevet 23. desember 2009 #68 Del Skrevet 23. desember 2009 Kort fortalt. Et forhold som ikke fungerer, blandet med en eksprimenterende livsførsel og et vilt levd liv...har nok gitt meg en spesiell "personlighet".. Noen menn tiltrekkes voldsomt denne "utsrålingen".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. desember 2009 #69 Del Skrevet 23. desember 2009 Kort fortalt. Et forhold som ikke fungerer, blandet med en eksprimenterende livsførsel og et vilt levd liv...har nok gitt meg en spesiell "personlighet".. Noen menn tiltrekkes voldsomt denne "utsrålingen".. Javel. Det høres ikke mye sunt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Voksen kvinne Skrevet 23. desember 2009 #70 Del Skrevet 23. desember 2009 Sunt? Neida ikke sunt, men hva er egentlig mest usunt i livet? Jeg er sunn og frisk, følsom, glad, lykkelig og ulykkelig. Sterk og svak. Enkel og komplisert. Glad i mennesker, elsker å være alene. Glad i mannen min, men svært lite sex. Tipper at vi har hatt sex kanskje 30 ganger i løpet av de siste 8 årene. Jeg ønsker han ikke noe vondt. Og jeg vet du har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Voksen kvinne Skrevet 23. desember 2009 #71 Del Skrevet 23. desember 2009 Og jeg vet å beskytte meg, slik at jeg ikke smitter han. Viktig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #72 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har ikke nevnt det her tidligere, men jeg er altså nylig blitt singel. Jeg er klar til å gå videre med livet mitt og jeg vet at etterhvert kommer visse behov til å melde seg. Derfor tenkte jeg å finne en mann som vil det samme som meg, uten videre forpliktelser. En som selvsagt er singel. Hvor vanlig er det egentlig å ha en såkalt "pulevenn" eller "knullekompis"? Sikkert vanligere enn jeg tror. De fleste er vel mer eller mindre diskré ang dette, kan jeg tenke meg, så man hører ikke så mye om det. Føl dere fri til å komme med meninger om dette, erfaringer osv. Kanskje jeg egentlig skulle logget meg ut, men det er ingen som kjenner meg her. Det er da nok av menn her til lands, i bygd og by. Og til og med noen få her på KG! Håper det blir flere menn på KG etterhvert, for det er en ypperlig anledning til å bli mer naturlig kjent på avstand over tid, gjennom innlegg en skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. desember 2009 #73 Del Skrevet 23. desember 2009 Sunt? Neida ikke sunt, men hva er egentlig mest usunt i livet? Jeg er sunn og frisk, følsom, glad, lykkelig og ulykkelig. Sterk og svak. Enkel og komplisert. Glad i mennesker, elsker å være alene. Glad i mannen min, men svært lite sex. Tipper at vi har hatt sex kanskje 30 ganger i løpet av de siste 8 årene. Jeg ønsker han ikke noe vondt. Og jeg vet du har rett. Jaja, du hadde i hvert fall ikke vart lenge i sammen med meg - det er sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 23. desember 2009 #74 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvor ble det av muligheten for rett å slett å ha en kjæreste, det å være sammen med noen, men bare ikke å flytte i sammen..?? Det å bare kalle seg for eneboer i stedet for singel..?? :-) Syns det er lite fokus på akkurat det alternativet nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #75 Del Skrevet 23. desember 2009 Syns det er jæ* billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 23. desember 2009 #76 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Hvor ble det av muligheten for rett å slett å ha en kjæreste, det å være sammen med noen, men bare ikke å flytte i sammen..?? Det å bare kalle seg for eneboer i stedet for singel..?? :-) Syns det er lite fokus på akkurat det alternativet nå for tiden. Jeg tror du blander begrepene her. Det å ha et forhold og være kjærester, men bo hver for seg, kalles å være særboer ;-). Endret 23. desember 2009 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 23. desember 2009 #77 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg tror du blander begrepene her. Det å ha et forhold og være kjærester, men bo hver for seg, kalles å være særbo ;-). Det skal jeg huske! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mot Skrevet 24. desember 2009 #78 Del Skrevet 24. desember 2009 Ser at jeg kanskje bør utdype litt. For meg er en elsker en venn jeg har sex med. Jeg har ikke sex med andre dersom jeg er i et forhold. Er jeg i et forhold så er det der jeg er til jeg ev. velger og avslutte. At jeg kaller det en elsker er fordi det ikke er basert på et kjæresteforhold. Mitt krav til en elsker er at han ikke er bundet og jeg stiller selvfølgelig de samme kravene til meg sev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Meldal Skrevet 5. februar 2010 #79 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) hei, jeg kunne også tenke meg noe slikt. visst dere bor i nærheten av stjørdal (nordtrønderlag) så er det bare å ta kontakt på "..." E-post fjernet iht reglene. Yvonne (mod) Endret 5. februar 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå