Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #41 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvor? Det er jo menn over alt, men mindre du bor i kloster, da. Jeg synes nettet er en fin ting å treffe nye folk på, jeg. Traff min PV derfra. ← Hvor på nette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 8. juni 2006 #42 Del Skrevet 8. juni 2006 Hehe.. Det er jo det som er så trist. Alle damene her er blåhvite, bleikfeite og lutryggede... Og, FYG, jeg er på vei hjem i sommer.. =) ← Ey! *slå i hodet med kjevla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 9. juni 2006 #43 Del Skrevet 9. juni 2006 Ey! *slå i hodet med kjevla* ← Au! Direkte ufint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 9. juni 2006 #44 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg vil hevde at de aller fleste slike prosjekter ender med at den ene vil mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #45 Del Skrevet 9. juni 2006 For min del er det uaktuelt med en elsker................. Jovisst savner jeg både sex og nærhet, men jeg er da ikke desperat............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 9. juni 2006 #46 Del Skrevet 9. juni 2006 Min elsker er alltid ved min høyre side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 9. juni 2006 #47 Del Skrevet 9. juni 2006 Min elsker er alltid ved min høyre side. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 9. juni 2006 #48 Del Skrevet 9. juni 2006 Au! Direkte ufint.. ← *sette plaster på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grebe Skrevet 3. juli 2006 #49 Del Skrevet 3. juli 2006 Ny her Hva er en PV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 3. juli 2006 PV= Pulevenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #51 Del Skrevet 3. juli 2006 For min del er det uaktuelt med en elsker................. Jovisst savner jeg både sex og nærhet, men jeg er da ikke desperat............... ← Jeg for min del lurer på hva desperat har med dette å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #52 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg for min del lurer på hva desperat har med dette å gjøre? ← Hva mente du med dette gjest? Hva har desperathet med elsker/elskerinne å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 6. juli 2006 #53 Del Skrevet 6. juli 2006 Hva har desperathet med elsker/elskerinne å gjøre? ← At posteren ser for seg at ho selv måtte ha vært desperat for å gått inn på noe slikt. Derfor konkluderer ho med at alle som gjør det, er desperate. Enkel logikk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #54 Del Skrevet 9. juli 2006 Synes det var en ok problemstilling. Er selv blitt singel etter ett langt forhold, og er ikke helt motivert for å gå inn i ett nytt akkurat nå. Kunne gjerne tenkt å hatt en damevenn (ja, jeg er mann) som jeg kunne dele litt tid med, gå ut, koselige kvelder med middag etc., dra på turer rundt i Europa eller andre plasser. Og hvis alt dette også kunne kombineres med en del uforpliktende sex innimellom ville det for meg vært helt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #55 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg har hatt en pv i nesten ett år nå, og hos oss er det kommet følelser inn i bildet fra begges side. Men vi er nok redde for de store forpliktelsene og litt for glad i å bo alene til at vi kommer til å flytte sammen. Vi har begge vært single lenge og man gror liksom inn i det, hehe. Jeg nyter å ha en kveld og natt for meg selv ett par ganger i uka. Vi er mye sammen ellers og har bestandig gjort mye annet sammen enn bare å knulle. Han er min aller beste venn og en suveren elsker, men bo sammen? njaei, det vet jeg jammen ikke så vi fortsetter som vi gjør vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metern Skrevet 13. juli 2006 #56 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei, Har noen vurdert konsekvenser? Det meste en gjør her i verden har konsekvenser. Noen aktiviteter har mer åpenbart ubehagelige konsekvenser. Andre aktiviteter innebærer bare en risko for ubehageligheter. Hvis man går fra den ene til den andre, hva er sjansen for komplikasjoner? Jeg tenker da både følelsesmessige og fysiske (eller somatisk om en vil). Hva er sjansen for at man torpederer muligheten til å få barn? F.eks. som følge av interessante virussykdommer, livmorhalskreft, etc. There aint no such thing as a free lunch. Har hatt veldig stor glede av bare å være gode venner. helsingar, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #57 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har hatt flere "pulevenner" (liker best å kalle dem elskere ) med varierende erfaring. Sånt kan jo lett gå til helvete, noen utvikler følelser osv. Trikset er å holde det helt casual.. dere snakker omtrent bare sex, og ringer hverandre kun når dere vil ha sex. Har også hatt elskere som i utgangspunktet har vært nære venner.. Og vi har derfor selvfølgelig gjort mer sammen enn bare å pule. Blir jo som et forhold, minus forpliktelsene. Dette kan være litt vanskeligere å få til å gå smertefritt, men om det fungerer så er det jo gull! Behovene strekker seg jo litt utover bare sex. Pulevenn-konseptet fungerer ikke for alle typer mennesker da. Du må være litt kald og kynisk - det funker ikke hvis du lett blir forelsket eller er sjalu av deg. Det må ikke plage deg hvis han holder på med andre, har ingen følelser for deg eller hvis han plutselig avslutter puleforholdet fordi han får seg dame. Du må også ha såpass antenner at du vet hvem som egner seg for et puleforhold, og når det er på tide å avslutte det (viktig!). Problemet er jo at selv om menn ofte klager på at få damer vil ha uforpliktet sex, så er det jo alltid de som utvikler følelser og vil ha mer. De mest vellykkede puleforholdene jeg har hatt, har vært med menn som har dame eller menn som har maaaange damer, if you know what I mean.. No fuss! MEN, såklart, slike menn vil jo de fleste kvinner holde seg unna. ← Helt enig her! Har erfart at man ofte får mer følelser for disse såkalte pulevennene enn det som er sunt... Om man kan si det sånn... Og veldig ofte går de følelsene kun i èn favør... Skumle greier dersom du ikke er veldig bevisst dine egne følelser... Fungerer det derimot, og man klarer å forholde seg til at det kun er sex, og thats it, så er jo ingenting bedre i en fase i livet hvor man er singel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #58 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg har en slik venn. Vi var venner i et halvt år før vi kom så langt da. Jeg hørte på ham når han hadde det vondt etter brudd med eks- dama. Jeg holdt også på å komme meg etter forrige forhold. Nå har vi altså blitt "elskere". Ikke helt ukomplisert egentlig. Jeg vet ikke helt hva jeg føler. Er litt forrvirra til tider.... Men, vi har det utrolig bra i lag. Det at vi er så gode venner (og det tror jeg at vil være selv om dette elsker- forholdet ikke skulle fungere), gjør at vi har det helt nydelig. Vi snakker om alt og koser oss her og nu. Lover hverandre ingenting. Lykke til med å finne en "knullevenn".... Vi trenger litt nærhet og det er bedre å samle det i en person enn å ligge rundt med forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. desember 2009 #59 Del Skrevet 14. desember 2009 Tråden er ryddet iht reglene. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest For Skrevet 20. desember 2009 #60 Del Skrevet 20. desember 2009 En sånn en vil jeg også ha Sist jeg var singel så hadde jeg kun korte forhold i løpet av en tiårsperiode. Det vil si minimalt med sex og selvfølgelig da jeg var i min beste alder Nå er jeg singel igjen og fortsatt i min beste alder og IKKE SØREN om jeg vil leve med minimalt med sex. Og da er jo en elsker det rette. Jeg prøver meg på Cupido og IRL og regner med å gå en spennende sommer i møte. Jeg synes ikke at man er billig. Det er å ta vare på egen seksualitet og ta ansvar for den biten. Og ta saken i egne hender er absolutt ikke det samme som å kjenne en varm kropp mot sin egen. Som singel så regner jeg ikke med å få sex nesten hver dag som jeg er vant til. Ser at tråden kom opp igjen. Jeg fant en PV gjennom Cupido. Det brukte jeg måneder på. Vi møttes for litt mat, vin, prat og herlig sex. En herlig person som jeg setter pris på, men ingen av oss fikk følelser for hverandre. Dessverre så flyttet han et godt stykke unna og nå har vi bare sporadisk kontakt via nettet. Jeg skulle gjerne ha funnet en ny en, men for tiden så orker jeg ikke å gå igjennom prosessen. Det krever nemlig tid og mange møter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå