Velvet Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har ikke nevnt det her tidligere, men jeg er altså nylig blitt singel. Jeg er klar til å gå videre med livet mitt og jeg vet at etterhvert kommer visse behov til å melde seg. Derfor tenkte jeg å finne en mann som vil det samme som meg, uten videre forpliktelser. En som selvsagt er singel. Hvor vanlig er det egentlig å ha en såkalt "pulevenn" eller "knullekompis"? Sikkert vanligere enn jeg tror. De fleste er vel mer eller mindre diskré ang dette, kan jeg tenke meg, så man hører ikke så mye om det. Føl dere fri til å komme med meninger om dette, erfaringer osv. Kanskje jeg egentlig skulle logget meg ut, men det er ingen som kjenner meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarke Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg vil også finne meg en elsker. Har akkurat måtte dumpe kjæresten min fordi han var utro mot meg etter at vi har vært sammen i nesten 4 år. Tror det er veldig vanlig å ha knullekompiser. For å finne det må man være innstilt på å ikke lete etter den perfekte mannen, men det perfekte samleiet (for å si det fint). Men jeg vet desverre ikke hvordan. Skulle gjerne hatt nøkkelen til den løsningen. For ingen må bli såret og begge må ha samme intensjon for at det skal bli maks. Jeg tror det er bra med en knullekompis, for å komme seg over eksen og selvfølgelig dekke de viktige behovene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg vil også finne meg en elsker. Har akkurat måtte dumpe kjæresten min fordi han var utro mot meg etter at vi har vært sammen i nesten 4 år. Tror det er veldig vanlig å ha knullekompiser. For å finne det må man være innstilt på å ikke lete etter den perfekte mannen, men det perfekte samleiet (for å si det fint). Men jeg vet desverre ikke hvordan. Skulle gjerne hatt nøkkelen til den løsningen. For ingen må bli såret og begge må ha samme intensjon for at det skal bli maks. Jeg tror det er bra med en knullekompis, for å komme seg over eksen og selvfølgelig dekke de viktige behovene ← Arg, utroskap er noe av det verste jeg vet! Det er uansett spennende tider vi går mot nå med sommer, sol og brune kropper. Hvordan går man frem, tro? Jeg vil jo ikke gå på sjekkern heller. Kanskje øve litt på signaler og kroppsspråk? Jeg er redd jeg er blitt veldig rusten på dette området. Jeg kommer helt sikkert til å gi noen en god latter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 5. juni 2006 #4 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg skjønner ikke helt det med knullekompis. Er noen så utrolig kåte hele tiden at de må ha tilgang på en mann. Det må da være mulig og ordne opp selv når man er kåt? Jeg syns den nye trenden her er litt billig. "Nei vi er ikke sammen. Vi bare knuller vi. For vi er så jævla kåte hele tiden at vi klarer ikke å gå 6 mnd. uten å knulle fast." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Jeg skjønner ikke helt det med knullekompis. Er noen så utrolig kåte hele tiden at de må ha tilgang på en mann. Det må da være mulig og ordne opp selv når man er kåt? Jeg syns den nye trenden her er litt billig. "Nei vi er ikke sammen. Vi bare knuller vi. For vi er så jævla kåte hele tiden at vi klarer ikke å gå 6 mnd. uten å knulle fast." ← Javel, det er din måte å se ting på. Det er ikke fordi jeg er konstant kåt, men fordi jeg heller vil ha en mann i senga når behovet er der enn å ordne opp i tingene selv. Jeg er voksen, Kan gjøre hva jeg vil så lenge jeg ikke sårer andre. Om jeg blir kalt billig av sneversynte kvinner som ikke ser lenger enn til sin egen nesetipp bryr meg mitt i panneluggen. Endret 5. juni 2006 av Velvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarke Skrevet 5. juni 2006 #6 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvorfor ikke ha det fint sammen med noen enn bare alene? Det handler også om å kunne røre ved noen, hudkontakt, kysse osv. Det er ikke lett alene. Når mine lepper møter mine egne i speilet skjer det ikke akkurat mest.... Det er ikke billig så lenge man tar ansvar for sitt eget liv og ikke har tusen knullekompiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 5. juni 2006 Når mine lepper møter mine egne i speilet skjer det ikke akkurat mest.... Det blir heller ikke det samme å kysse puta. Jada, jeg har erfaring derfra. Noe måtte jeg jo øve meg på dengangen jeg var forelsket for første gang. Ellers er jeg enig i at det er vanskelig å gi seg selv kroppskontakt. Det gir meg ikke så mye å slenge armene rundt meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 5. juni 2006 #8 Del Skrevet 5. juni 2006 Er ikke noe i vegen med å ha en slik ordning. Så lenge spillereglene er klarlagt på forhånd og begge er enige om hva slags forhold det er - og ikke er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Er ikke noe i vegen med å ha en slik ordning. Så lenge spillereglene er klarlagt på forhånd og begge er enige om hva slags forhold det er - og ikke er ← Nettopp! Det er selvsagt snakk om å ha én fast framfor å bytte i tide og utide. Det er også en singel mann som er ute etter det samme som meg det er snakk om. Endret 5. juni 2006 av Velvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 5. juni 2006 #10 Del Skrevet 5. juni 2006 har gjort det sånn et par ganger. One nightere er ikke noe for meg Er mye greiere med noen som man kan stole på, uten at hele greia blir komplisert med følelser og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 5. juni 2006 #11 Del Skrevet 5. juni 2006 Tror det er veldig vanlig å ha knullekompiser. Jeg tror det er bra med en knullekompis, for å komme seg over eksen og selvfølgelig dekke de viktige behovene ← Det var ikke dere mente var billige. Det var "dette nye" med at så fort man blir singel så må man har en knullekompis. Jeg er hverken sneversynt eller gammel så det er sagt. For et par år siden var det slutt mellom meg og samboeren min, og etter at venner hadde spurt om hvorfor så kom den standard kommentaren "på tide å finne seg en knullekompis da eller?". Av 5 passe nære venninder fikk jeg den kommentaren. Og det er det jeg syns blir helt teit. Greit å knulle med en for å komme seg over eksen selv om jeg ikke helt skjønner at det funker, men at å få en knullevenn er det eneste naturlige som skal skje etter et brudd det syns jeg blir billig. Jeg har venninder som går fra den ene til den andre. De er livredde for å tilbringe tid alene med seg selv, og føler at hvis en har en knullekompis så er en mer verdt. Det syns ikke jeg. Jeg syns folk burde være alene til tider. Det er ikke skummelt og man trenger ikke å gå fra fyr til fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 5. juni 2006 har gjort det sånn et par ganger. One nightere er ikke noe for meg Er mye greiere med noen som man kan stole på, uten at hele greia blir komplisert med følelser og sånt ← Nei, ONS er ikke noe for meg lenger. Det funket (på en måte) da jeg var yngre men nå kan jeg ikke tenke meg å ha et slikt opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 5. juni 2006 Titti72; Jeg er tildels enig med deg, men her er det ikke snakk om å gå fra fyr til fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 5. juni 2006 #14 Del Skrevet 5. juni 2006 Sorry, jeg burde ikke ha blandet dette inn i deres tråd. Jeg ser det er feil. Jeg har i det siste diskutert dette med 2 venninder som er helt på jordet og når jeg så denne tråden så hoppet jeg til. Skal starte en tråd om det senere. Ikke bry dere om mitt oppgulp her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 5. juni 2006 #15 Del Skrevet 5. juni 2006 Nei, man er da ikke billig Men hvis man er tiltrukket av noen, begge er single og ingen blir såret, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 5. juni 2006 #16 Del Skrevet 5. juni 2006 Sorry, jeg burde ikke ha blandet dette inn i deres tråd. Jeg ser det er feil. Jeg har i det siste diskutert dette med 2 venninder som er helt på jordet og når jeg så denne tråden så hoppet jeg til. Skal starte en tråd om det senere. Ikke bry dere om mitt oppgulp her. ← Går så greit, så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2006 #17 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har hatt flere "pulevenner" (liker best å kalle dem elskere ) med varierende erfaring. Sånt kan jo lett gå til helvete, noen utvikler følelser osv. Trikset er å holde det helt casual.. dere snakker omtrent bare sex, og ringer hverandre kun når dere vil ha sex. Har også hatt elskere som i utgangspunktet har vært nære venner.. Og vi har derfor selvfølgelig gjort mer sammen enn bare å pule. Blir jo som et forhold, minus forpliktelsene. Dette kan være litt vanskeligere å få til å gå smertefritt, men om det fungerer så er det jo gull! Behovene strekker seg jo litt utover bare sex. Pulevenn-konseptet fungerer ikke for alle typer mennesker da. Du må være litt kald og kynisk - det funker ikke hvis du lett blir forelsket eller er sjalu av deg. Det må ikke plage deg hvis han holder på med andre, har ingen følelser for deg eller hvis han plutselig avslutter puleforholdet fordi han får seg dame. Du må også ha såpass antenner at du vet hvem som egner seg for et puleforhold, og når det er på tide å avslutte det (viktig!). Problemet er jo at selv om menn ofte klager på at få damer vil ha uforpliktet sex, så er det jo alltid de som utvikler følelser og vil ha mer. De mest vellykkede puleforholdene jeg har hatt, har vært med menn som har dame eller menn som har maaaange damer, if you know what I mean.. No fuss! MEN, såklart, slike menn vil jo de fleste kvinner holde seg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 5. juni 2006 #18 Del Skrevet 5. juni 2006 Nei, man er da ikke billig Men hvis man er tiltrukket av noen, begge er single og ingen blir såret, så hvorfor ikke? ← Joda. Helt enig. Jeg skjønner hva dere mener. Det er den desperate "må ha en knullekompis" jeg ikke forstår. Og de som forelsker seg hver uke og har funnet drømmemannen i sin knullekompis. Jeg har en venninde som har "elsket" 4 forskjellige menn nå på 3 mnd. Og forrige tirsdag møtte hun mannen i sitt liv igjen. Heldige jenta!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 5. juni 2006 #19 Del Skrevet 5. juni 2006 Joda. Helt enig. Jeg skjønner hva dere mener. Det er den desperate "må ha en knullekompis" jeg ikke forstår. Og de som forelsker seg hver uke og har funnet drømmemannen i sin knullekompis. Jeg har en venninde som har "elsket" 4 forskjellige menn nå på 3 mnd. Og forrige tirsdag møtte hun mannen i sitt liv igjen. Heldige jenta!!!! ← Hehe - hørtes egentlig litt slitsomt ut. Må nesten passe på at hun får i seg nok mat og sånt, da Jeg forelsker meg så godt som aldri, jeg. Er egentlig litt kjedelig, det også... Hvis jeg skulle "holdt meg" til hver gang jeg var forelsket, så ville det seriøst gått år mellom hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Sorry, jeg burde ikke ha blandet dette inn i deres tråd. Jeg ser det er feil. Jeg har i det siste diskutert dette med 2 venninder som er helt på jordet og når jeg så denne tråden så hoppet jeg til. Skal starte en tråd om det senere. Ikke bry dere om mitt oppgulp her. ← Du har da lov til å komme med motargumenter. PS: Jeg hopper nok glatt inn i din tråd når du lager den. Endret 5. juni 2006 av Velvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå