Gå til innhold

anonymas

anonyma

Anbefalte innlegg

Men.... Det jeg lurte på er hvordan går det med elskeren om dagen?

Ikke bra. :riste: Fikk en lengre mail av ham i dag. Han har jo jobb bare ut denne uka, og vet ikke om det skjer noe videre. Det går ut over humøret og selvtilliten er på bånn. Han har ingen ork og alt føles håpløst.

Jeg skal snakke med dem i morgen om han kan overta den bijobben min, men det er lite jeg kan gjøre utenom å bare være der når han trenger det. Er jo veldig obs på at det kan gå ut over mitt eget humør og psyke, men jeg håper jo det ikke blir langvarig. At han er uten jobb og nedfor altså.

Besøk hos opphavet gikk greit, vi snakka ikke noe om søs, eller nesten ikke i hvertfall. Jeg fikk fiksa noe greier på pappas PC og fikk en flaske vin i belønning. Det var jo snilt. Muttern skravler som vanlig i ett salig kjør, det er så vidt vi andre får inn et ord sideveis nå og da. :roll:

jeg nesten få gjort noe konstruktivt her, skal jo være borte fra i morgen og dagen etter reiser jeg. Har jeg alt jeg trenger klart? Har jeg klart for meg hva jeg trenger å ha med? :klø: Jeg lurer litt på å ta sekk i stedet for koffert for det er mest håndterbart når jeg skal reise til og fra flyplass og sånt, men hvordan tolkes det i disse terroristmistanketider? En full koffert er så tung og uhåndterlig, min er ikke av den hendige sorten med gode hjul og sånt. Men samtidig må jeg jo ha plass til å shoppe litt. :sjarmor: Tenke litt på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta med din største koffert. Min kollega kom hjem fra London i går og hun måtte kjøpe ny koffert der nede... Hun er proff i shoping.... :ler:

Ang. elskeren.... Den er ikke grei... Vi stiller jo alltid opp for våre nærmeste, men husk at vi også kan få nok. Det er ikke bra med for mye negativt, for da havner en kjapt i kjelleren selv. Du får hjelpe til så godt du kan, og så må resten være opp til han....

Godt det gikk smertefritt hos opphavet. Kos deg med vinen. Den har du fortjent.

Reiser du alt i morgen?? Hvor fort går ikke tiden du?!

Jeg skal kjøre dansken til Gardermoen etterpå. Kan ikke sende han med flytoget når han drasser på 6-7 kolli..... Eller??....?? Hmmm... Nei, vi kjører før rushet setter inn så da er det greit... :sjenert::sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Det finnes aktiviteter som ikke bør foregå i bil, Titti :ler: du er sikker på du ikke bare vil bli med ham på toget, som "bærehjelp" :sjarmor:

Ok - i hele konseptet med å ha en elsker, og ikke et forpliktende forhold, må jo noe av fordelen være at man har færre problemer og fokuserer mer på moroa...? Sånn at hvis det er en kjip periode, kan man ikke forlange det samme av en elsker som en kjæreste/sambo. Da forsvinner noe av den viktige forskjellen, etter min mening :sjenert: Ikke at du skal dumpe ham eller noe, men at det er lov å sette grenser for hvor mye krefter du bruker på ham, når du har nok selv. Hvis han drar deg ned, bevisst eller ubevisst, kan det være lurt å trekke noen linjer?

Pass på deg selv :klem:

Og god tur!!!

Mht dansken, ikke gjør noe jeg ville ha gjort :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser du alt i morgen??  Hvor fort går ikke tiden du?!

Nei og ja, i dag plukker jeg opp kameraten min når han er ferdig på jobb, så durer vi hjem til ham med noe god mat og champagne og vin og koser oss. Jeg blir over til i morgen og søndag reiser jeg igjen. Så det blir ganske hektisk de nærmeste dagene.

Er litt usikker på den kofferten dog, den er så uhåndterlig når den er full. Chwat to doooo? Nå er nok ikke jeg helt i proffklassen på shopping heller da. :ler:

I dag jobber jeg delvis hjemme og delvis på bijobben. Jeg var der i dag morges, og hadde et kjapt crachcourse med han som driver der nå. Bare for å oppdage at hverken han eller jeg hadde de nødvendige tilganger fra hans maskin. :roll: Men vi avtalte det som er viktigst, og så dro jeg hjem og mekka de sidene som må ut i dag. Gudene veit hvordan han skal få dem publisert, men det er forsåvidt hans problem. ;) Veldig behagelig å jobbe hjemme da, varm te og musikk på pc'n, ingen som maser og jeg får vaska klær samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - i hele konseptet med å ha en elsker, og ikke et forpliktende forhold, må jo noe av fordelen være at man har færre problemer og fokuserer mer på moroa...? Sånn at hvis det er en kjip periode, kan man ikke forlange det samme av en elsker som en kjæreste/sambo. Da forsvinner noe av den viktige forskjellen, etter min mening  :sjenert: Ikke at du skal dumpe ham eller noe, men at det er lov å sette grenser for hvor mye krefter du bruker på ham, når du har nok selv. Hvis han drar deg ned, bevisst eller ubevisst, kan det være lurt å trekke noen linjer?

Pass på deg selv  :klem:

Helt riktig, men han er jo i tillegg til elskern også en veldig god venn. Og for en venn så stiller jeg opp på den måten jeg gjør for ham. For en elsker jeg ikke sosialiserte sånn med, ville jeg nok ikke gjort det. Eller, jeg vet ikke helt. Jeg har en tendens til å involvere meg litt uansett. Ikke helt lett det her. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke når jeg kommer innom neste gang så du/dere får ha en god helg og god tur....

Nå skal jeg hjem til gubben som har shinet huset og lager middag mens dette skrives.

Tror jeg skal legge meg i badekaret etterpå med masse skum og en god bok/evnt. gubben. Har 3 flasker champis stående og det har jeg pokker meg fortjent i dag. Har gjort store ting denne uken og tjent (vi er 3 om jobben bla dansken) sinnsyke penger til jobben. Dette bør belønnes med en godbonus!!

God helg jenter og gjør alt jeg ville ha gjort, og spesielt alt det jeg vil men ikke gjør........ :sjarmor::sjenert::klem::ler::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg jenter og gjør alt jeg ville ha gjort, og spesielt alt det jeg vil men ikke gjør........  :sjarmor:  :sjenert:  :klem:  :ler:  :sjarmor:

:ler::klappe: Kjempebra Titti.

Jeg har hatt en hyggelig tur til kameraten min i hvertfall. Er litt fyllesliten i dag, vi drakk jo ikke vanvittige mengder, men noe ble det jo, og vi satt oppe litt utover kan du si. Spilte masse 80-tallsmusikk og mimra, spilte klassisk og sang av full hals. Stakkars naboer. :sjenert:

I dag gikk vi en tur i snøværet, skikkelig uggent. Så kjørte jeg hjem og måtte nedpå sofaen litt. Småsliten kjenner jeg. :forvirret:

Men nå må det snart pakkes litt. Trenger jo ikke ha med meg så fryktelig mye, men det må jo pakkes. Jeg hadde egentlig tenkt å sette bilen på Gardermoen, men med detta været så vet jeg ikke helt. Er jo ikke noe vits i at den står og snør ned der oppe. Problemet blir når jeg kommer hjem, lander så seint at jeg har ganske kort margin til siste bussen hjem. Får se det an på værmeldinga og i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit!! Finner ikke utskriften av teaterbillettreservasjonen min. Er ganske sikker på at jeg har printa ut alt til turen, finner jo både flybilletter, hotell og London Eye, men altså ikke teateret. Men jeg finner den på american express-utskriften som jeg heldigvis fikk forrige dagen. Er jeg ekstra heldig er det nummeret som står der referansenummeret mitt. Lurer veldig på hvor det arket har blitt av. :klø: Har sett alle steder hvor ark har en tendens til å havne her i huset og det er ikke mange steder.

Shit2!! Sår i halsen og snufser. Skulle kanskje ikke vasa en tur ute i snøfokket i dag nei. Får ta meg en god kopp varm te etterpå og håpe det beste. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da skulle alt være klart.

Sekken er pakka, ja, det ble sekken. Den er under halvfull og mye lettere å drasse på en kofferten. Jeg lar bilen stå, gidder ikke grave den ut av snøfonna. Og det snør jo fortsatt.

Jeg har med flybilletter og kort, hotellreservasjon og guideboka. Tror dette skal bli moro. Gleder meg hvertfall veldig. Våkna kjempetidlig i dag og fikk ikke sove, er nok litt spent og.

Formen er ikke helt på topp, litt småforkjøla og tett i hodet, men forhåpentligvis går det seg til.

Ha det. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper turen blir knall bra anonyma! Det har du virkelig fortjent!!!!

Trodde jeg skulle rekke innom her og ønske deg en god tur, men vi hadde pokerkveld hjemme i går, så jeg var ikke oppe før seeent.... Vi snakker om etter kl. 14.00!!!

Var i seng :sjarmor: ved 5 tiden.... Sovnet etter en time eller to.... :sjarmor::sjarmor::sjarmor: Hmmmm.... *host hark*

Var en kul kveld. Jeg lå godt an hele kvelden, ledet stort og hoverte som en gudinne som vanlig, men endte opp med å tape potten til en kompis.

Det var med vilje, ingen går "all in" på en 5 og en 2er, hvis ikke gubben har "det blikket" og har hatt det en god stund.

Var bare hypp på å få fyren ut av kåken så vi kunne gå "all in" på bedroomen. *høyt oppe i dag*

Sitter på jobb og oversetter kjedelige ting. Håper jeg blir ferdig snart så jeg kan reise hjem. Er hypp på masse smeltet ost og hvitløk og grillkrydder i dag... Fysen når jeg har drukket kvelden før... Og kvelden før det også.... Hmmm....

Var hos noen venner på fredag og så på video fra sambos og min første sommer sammen. Herre Jesus for noen blikk vi sendte hverandre. Og vi sto og klina og smådanset overalt. Selv på Meny!!!! :sjenert::sjarmor:

Hmmm....

Men det var ikke dette jeg skulle skrive...

God tur vennen!! Kos deg masse og finn deg en liten lekker engelskmann du kan harve over og forlate sønderknust!!!! :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

God tur Anonyma! Og Titti, om du e villig til å tape heder, ære og heile potten for ei hyrdestund med mannen din, så må han vere fantastisk på det området ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur Anonyma! Og Titti, om du e villig til å tape heder, ære og heile potten for ei hyrdestund med mannen din, så må han vere fantastisk på det området ;)

Det er han..... Oh baby!!! Så det er verdt det.... :sjarmor:

Pluss at jeg pleier å vinner hver gang. Jeg er eneste jenta og jeg har et fantastisk godt pokeransikt!!! :sjarmor: Spiller og flørter.... De går på den hver gang... :sjarmor::sjenert:

Lille halvdumme naive meg.... Som lager grimaser hele tiden.... YES!! Har vel vunnet 8 av 10 potter tror jeg.... Må jo være snill mot kompisen da..... Noen ganger.... Men neste gang!!!! Da skal jeg ta han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake igjen. :vinke: Men er kjempetrøtt (kom jo seint hjem i går) litt forkjøla igjen (tror ikke jeg tåler dette landet, var helt fin i London), drikker sitronte (medbragt off kårs), det er jo beinkaldt her (har ikke lyst å stikke nesa utenfor døra i dag) :overrasket: og ganske rotete og sånt.

MEN - jeg har hatt en aldeles kjempedeilig tur. Det gikk myyyye bedre enn frykta å være på egenhånd såpass lenge. Jeg hadde jo med bok og ipod og sånt, men tida gikk helt av seg selv. Nå er jeg jo ganske effektiv sånn på egenhånd og liker å være på farten. Oppdaga at jeg jo er mye mer fleksibel når det bare er meg å ta hensyn til, kan bestemme meg fort, etter innfallsmetoden uten å måtte bli enig og lage avtaler og sånt. Egentlig helt greit.

Hotellet var kjempeflott, midt i sentrale strøk hvor jeg følte meg trygg, ingen skumle bakgater. :ler: Fikk et romslig rom mot en sidegate. Det viste seg at frokost var inkludert, det hadde ikke jeg fått med meg. Nøkkelkortene var fargekoda og mitt tilsvarte "full english"-buffet med alt. Kjempedeilig start på dagen og noe å gå på utover.

Jeg var mer i sightseeingmodus enn shoppemodus tydeligvis, men det er forsåvidt greit. Det var helt på slutten av salget nå, og veldig utplukka. Og "vanlige klær" er faktisk relativt billig her hjemme blitt. Jeg er heller ingen designerfrik. OK da, jeg brukte en mindre formue i undertøysavdelingen på M&S :sjarmor: Ellers ble det bare småting.

Men som jeg har sightse'a. :ler: Jeg har sikkert gått flere mil. Liker å traske gatelangs og få følelsen av hvor ting er i forhold til hverandre, se gatebildet, stemning. Jeg har sett de største og viktigste greiene, kjørt London Eye, vært på teater både mandag og tirsdag. Mandagen hadde jeg bestilt billett til, tirsdagen var på sparket. Noe jeg er veldig fornøyd med. Egentlig hadde jeg bare tenkt å gå ut og spise, teste det helt for meg selv. Men så så jeg en plakat og stakk bortom og fikk meg billett.

Det med mat er fortsatt den største bøygen. :forvirret: Jeg får meg liksom ikke til å gå inn på en restaurant og sette meg ned alene og vite at jeg skal sitte der lenge. Jeg prøvde meg til lunsj og det var nok. Ellers ble det litt mat i farta. Helt OK for meg det. Det er mye godt å få tak i i farta.

Sånn lett oppsummert: Jeg har hatt det kjempefint og det frister definitivt til gjentakelse, det er masse jeg ikke har fått sett.

Men nå må jeg sikkert rydde ut av sekken og få utrydda noe hybelkaniner her. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt det veldig bra :)

Husker første gang jeg reiste på storbyferie alene - det er en bøyg å komme over - spesielt det å sette seg ned til middag helt alene når alle andre er mange (det er jo ikke sånn - men det føles sånn).

Men det å sightsee alene er faktisk mye bedre ofte - enn å måtte forholde seg til mange med forskjellige meninger. Riktignok er det ofte artig å snakke med noen etterpå - men jeg velger nå ofte å gå alene selv om vi er flere som reiser sammen - fordi da kan jeg se det jeg vil se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så tror jeg vi satte ny rekord på Gardermoen i går. Landa 23.35, litt etter skjema og jeg var svett med tanken på å nå siste buss. Innen jeg var kommet ned lå sekken min på båndet, det har vel aldri skjedd før. :overrasket: Jeg raska den med meg og løp ut, rakk nest siste buss som var 10 minutter forsinka pga mange som skulle med. Var hjemme 00.40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilder i hodet av løpende struts :ler:

Men det er deilig å ikke kaste bort for mye tid på flyplassen når man er på vei hjem .. da vil man hjem fortest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpende struts du... :ler: Er jo derfor jeg har å lange bein daaa. ;)

Det er ganske uvanlig at det går så fort på Gardermoen, sist gang jeg reiste tok det vinter og vår før det kom noen kofferter, så jeg var posistivt overrasket denne gangen.

Fikk akkurat en telefon fra elskern, han har det ikke bra for tida, jobbløs som han er igjen. Nå fusker bilen også, akkurat det han (og jeg :roll:) trenger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Hei, der var du :vinke:

Ferie alene frister. Jeg har lyst til å dra på et eller annet opplegg, en tematur med jomfrureiser eller noe, mutters alene. Komme litt vekk. Får ikke ferie hvis man reiser i en sammenheng. Frister med noe helt nytt. Tøft av deg!

Fikk du tatt masse bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, tatt en del. Har ikke fått sett på dem skikkelig ennå. Sovna visst på sofaen jeg. :sjarmor: Ble vekka av entreprenøren som lurte på om jeg hadde hull i taket mitt. Så han kommer i morgen og ser på dem. Fint.

Jeg har reist med Leirskole for voksne tidligere, nå heter de Inspiratour. Det var OK det altså. Litt sånn på ferie alene sammen med andre. Nå har de lagt seg på et ganske dyrt segment da. Jomfrureiser har jeg ikke sjekka ut, men jeg er litt redd for sånne "jentegreier" om du skjønner. :sjenert: Ække så veldig "jentete" av meg, nesten snodig at jeg holder hus her egentlig. :ler:

Flere jeg kjenner har vært på organiserte gåturer i spansk lanskap eller sykkelturer i Frankrike, fordelen er at man alltid har selskap og overnatning og praktiske ting for en stor del er ordna. De har i hvertfall vært veldig fornøyde med det. Så det er nok å velge i.

Jeg har titta litt på språkreiser, det kunne friste meg litt, ferie med et språk på kjøpet. Da har man et slags program med timer og resten så fritt eller organisert man vil gjøre det. Samtidig som de har ganske spenstige reisemål... *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...