anonyma Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #461 Del Skrevet 3. desember 2006 Herremilde, her går det i ett ja. Ble ikke så mye sofasliting på fredag, elskern skulle på fest i nabolaget og skulle sove over her. I og med at vi skulle synge på lørdag ble det ikke seint, så det ble litt sofaselskap. Lørdagen gikk med til synging og så bar det rett til bror. Og nesten rett til middag og kos resten av kvelden. Mamma er som vanlig ganske uspiselig, jeg ser jo veldig godt nå hvordan jeg reagerer på henne. Jeg bli kort og snurt og har uhyre lav toleransegrense for henne kjenner jeg. Men ellers var det veldig hyggelig. Været kunne vært bedre, men vi fikk da oss en tur utendørs i dag. På julemarked bl a. Nevøen var litt søt i helga da, han fikk lov å gå fra bordet for vi ble sittende lenge, og så satte han i gang med å skrive ønskeliste. En skikkelig fin, detaljert gjennomtenkt ønskeliste, alt var riktig stava og ordentlig skrevet. Veldig kjekt å ha for tanter og onkler og nisser. Han har plutselig blitt så stor. Dro ikke så veldig seint hjem og det var ganske greit. Slukna på sofaen under nyhetene jeg. Så det blir vel ingen seinkveld på meg tenker jeg. I morgen er en ny uke, en av de siste. Får forhåpentligvis avslutta noe, rydda litt mer og satt i gang det aller siste. Og så må jeg få ut fingern og bestille den spa-dagen før jul, tror jeg. Etpar andre planer for slutten av uka og neste helg bør også spikres. Den er foreløpig ganske tom da. Men det er noen småting jeg har lyst å få til, helga etter er syngehelg igjen og deretter er det faktisk jul. Steike hvor tida går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #462 Del Skrevet 4. desember 2006 Lite nytt å melde gitt. Trøtt morgen, kaffe, KG.... Og ukas horoskop. "Er det noen som har hellet med seg i denne uken, så er det deg. Det er nå du skal spille dine kort riktig. Det vil handle mye om å rettferdiggjøre deg, og du skal ikke finne deg i begrensninger." Heh, ikke finne meg i begrensninger nei. Tjaaa, jeg har en viss ide om hva den rettferdiggjøringa kan handle om. Jeg har snakka om det hos psyk etpar ganger at jeg ikke riktig blir ferdig med gubben fordi det fortsatt er ting vi ikke har snakket skikkelig ut om, ting hvor jeg føler at han ikke forstår min side av saken og hvor mye han har skadet meg. Det kan fortsatt komme opp ting eller episoder som gjør meg eitrende sint inni meg. Har lyst å lekse opp for ham så alle hører det hva slags slabbedask han er. Nå i helga oppdaga jeg at han hadde en snor med små perler rundt håndleddet, sikkert fra hun nye dama. Og dette er mannen som nekta å ha giftering! Og som alltid har sagt at det aldri ville vært aktuelt å ha andre smykker enn klokke, slipsnål og mansjettknapper, knapt nok det. Jaja. I det siste har det dukka opp endel sånne ting, ting han ikke ville gjøre for meg eller med meg, men som det alltid var greit for andre, også mens vi var sammen. Psyk konkluderte en gang med at jeg nok hadde investert mer i vårt forhold enn det han hadde og at jeg nok ikke var så viktig for ham. Det har jeg mer og mer tro på, og jeg har og lyst at han skal vite det. At han ikke kan behandle noen sånn uten at det får konsekvenser. Men i det store og hele vil det nok ikke gavne noen, så jeg jobber heller med å ikke bli sint og lei meg for disse tingene, kun fokusere på at jeg absolutt ikke vil ha ham fordi han er som han er, kan være glad jeg slipper å forholde meg til det osv. Fokusere på egne ønsker og egen verdi. Jeg har jo og dette brevet til svigers i bakhodet, jeg har jo utsatt og utsatt det for jeg vet jo ikke helt hvordan jeg skal skrive det eller hva jeg vil med det. Jeg sendte jo ikke hilsen til min svigermor på hennes bursdag i sommer, men jaggu fikk jeg ikke hilsen på min. Jeg måtte jo da sende til svigerfar som har bursdag 4 dager etter meg og fikk hilsen tilbake "jeg er glad for at du husket meg, selv om det er en dag for sent" (jeg greide nemlig ikke å få sendt på selve dagen, men dagen etterpå, skrev selvsagt og beklaga at jeg ikke fikk sendt den dagen). Så kanskje det er tid for å skrive det brevet nå? Jeg klarte det jo ikke i fjor til jul, det var fortsatt for sårt og vanskelig. Nå til jul har vi vært skilt et år, kanskje det er tid ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #463 Del Skrevet 4. desember 2006 Og siden vi offisielt har gått inn i julemåneden i og med at det var første søndag i advent i går, så er julestrutsen på plass. Fornøyd nå billa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irma Skrevet 4. desember 2006 #464 Del Skrevet 4. desember 2006 SKjønner at det ikke er så moro Anonyma, men det er vel sånn at det blir enda tydeligere at dere var feil for hverandre. Tenker jeg. Du vet jo åssen dust han var/er, og kan jo tenke at du får være glad for det du slipper. Kanksje ikke så lette å glede seg over at hun har en annen påvirkning på ham enn deg. Men kjenner menn som har skjønt ting for sent, og er annerledes i neste forhold. Det kan jo være sånn det er også, ikke sant. Å fortelle ham disse tingene, som det vel ikke er så uvanlig å ha lyst til, er vel ingen god ide. Du skal jo ikke oppdra ham heller. Slutt er slutt. Det tenker jeg med det julebrevet du har lyst til å skrive til foreldrene hans også. At ja, det har du lyst til, men kanskje du skal la det være. Bruke tiden på deg selv og din egen bearbeiding slik du sier. Foreldrene mine får sånne julehilsner fra eksen til søstra mi(to ekser siden, faktisk, de var sammen lenge) og vi syns alle at det er litt rart. Vi snakker om det til jul, at han må vel slutte å holde kontakten med oss nå, vel? Og foreldrene mine skriver ikke hilsen til ham. Søstra mi har ny kjæreste, det er de to det er fokus på nå. Jeg hadde ikke syns no særlig om at eksen min hadde korrespondanse med foreldra mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #465 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg er til dels enig med deg, til dels uenig. Dette handler mest om hvordan jeg kan komme meg videre selv, for jeg ser jo nå at (ganske uvesentlige) småting bringer fram vonde minner og en sårhet jeg gjerne vil ha ut av verden. Og jeg kjenner at noe av den sårheten går på at han "går fri" for det han har påført meg. At jeg ikke har gitt klart uttrykk for hva dette har gjort med meg. Det er ikke disse småtingene i seg selv som er viktige her, men min reaksjon på dem. Jeg ønsker ikke på noen måte å fremstå som sytete, og jeg har absolutt ingen intensjon om å oppdra ham, da skulle jeg gjort det for mange år siden. Noen kan vel si at det var det jeg burde gjort. I stedet var jeg veldig snill, stilte få krav og forventet bare at han skulle oppføre seg som folk. Hva han gjør eller hvordan han er med ny-dama er ikke tema her, men den bittelille tingen i helga fikk fram ganske mange vonde minner fordi den minner meg om mange situasjoner hvor han tråkka på meg og behandla meg dårlig. Og så lenge sånne ting popper opp, blir jeg ikke helt ferdig med det her. Det sliter på meg ennå. Og så blir jeg litt sint på meg selv fordi jeg ikke så det tydelig nok til å ta tak i det den gang, til å si klart fra at jeg ikke vil ha det sånn. Og sint fordi jeg ikke stilte nok opp for meg selv tror jeg. Jeg var i en litt vanskelig jobbsituasjon en periode også og var nok litt deprimert (har jeg skjønt i ettertid) Jeg fikk ingen eller liten støtte hjemme og det kan også ha medvirket til at det er vondt å tenke tilbake på den perioden. Når det gjelder foreldrene hans er det faktisk de som har tatt kontakt med meg, de som har gitt uttrykk for at de gjerne ville truffet meg den gangen tidligere i høst da de var nedover. Ikke jeg, jeg var egentlig glad jeg ikke traff dem i høst, for jeg er litt usikker på hvordan jeg vil reagere på det. Å treffe dem ute sammen med gubben og mange andre, er jeg ikke helt sikker på hvordan hadde fungert for meg. Jeg har nok lyst å treffe dem, men ikke i den settingen. Ser for meg at det kan bli litt for emosjonelt for meg. Jeg valgte å ikke sende hilsen til svigermor i sommer, litt fordi jeg tenkte at vi ikke har noen grunn til å ha kontakt lenger. Men så sendte de hilsen til meg på min bursdag og når svigerfars er 4 dager etter min så falt det meg naturlig å sende tilbake, både de og jeg vet jo at jeg vet når den er, vi har spøka med det så mange ganger før. Jeg hadde et godt forhold til svigersene, de bor i den andre enden av landet og vi så dem ikke så ofte, kanskje det var en av grunnene. Men jeg føler at jeg ikke har fått avslutta i forhold til dem, har ikke fått fortalt hvordan jeg har det, at det går bra nå men at det har vært tøft, har ikke fått sagt "ha det" på en måte. Jeg kan nesten ikke be gubben om å formidle disse tingene heller. Jeg har mange gode minner fra besøk, julefeiring etc og jeg oppfatter svigermor som et genuint godt menneske som bryr seg om, og det ville vært fint for meg å få en slags oppklaring eller avslutning om du vil i forhold til dem. For min egen del, for å legge ting endelig bak meg. Derfor har jeg lenge tenkt på å skrive til dem, men jeg har rett og slett ikke klart det, det har vært for tungt. Psyk støtter forøvrig ideen om kontakt, i hvertfall gjorde hun det tidligere. Hun ser jo hvor emosjonell jeg blir når jeg snakker om svigermor, hun har nok betydd endel for meg, noe jeg ikke har fått fortalt henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Kjeeeeedeeeeer meeeeeg... Kan ikke noen lage litt liv her'a? Pliiis'a? Jaja, dagens nyttige gjøremål: fått bestilt hudpleie og massasje til min egen private julegavespadag, siste uke før jul. Gjorde det i fjor også, tok helt fri fra julemaset rundt meg og det var så deilig. Og så har jeg fått meg en fridag denne uka her, snekkerguttaboys må inn i leiligheten for å ordne noe og da må jeg være hjemme. Som jeg blir lei meg for det? Samtidig har jeg et møte med bijobben litt utpå ettermiddagen, så da slipper jeg å snike meg vekk fra jobb, egentlig helt genialt å ta alt sånn den dagen. Fantastisk bra organisert om jeg får si det selv. Endret 5. desember 2006 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #467 Del Skrevet 6. desember 2006 Æsj, sår i halsen, eller mer tett og trang i halsen kanskje. Kjempevondt å svelge. Og jeg snørrer som en helt (sorry for den ), det positive er at det virker som bihulene mine er i ferd med å klare opp. Resultatet er at jeg sitter her og kvekker som en frosk og snufser og harker og gruer meg for å svelge. I går kveld hadde jeg litt feber og, men det har gitt seg. Det ble derfor en litt slækk kveld med teppe og sofa og varm te, ikkeno' kor. Det i seg selv var ikke akkurat noe tap da, er jo ørlite lei for tida. Ellers hadde jeg en konstruktiv time hos psyk, tok opp endel av de samme tingene som har vært oppe her de siste dagene. Og sånn går nu dagan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. desember 2006 #468 Del Skrevet 6. desember 2006 Julestruts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. desember 2006 #469 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Dobbelt .. det får da være grenser for glede over julestruts Endret 6. desember 2006 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #470 Del Skrevet 7. desember 2006 Neida billa, den er jo så fiiiin. I dag tar jeg morgenkaffen hjemme, det er egentlig ganske OK. Merker jo at jobben interesserer meg mindre og mindre, det er helt greit å være hjemme liksom. Blir her til de er ferdige med hva de nå skal ordne her. Så får jeg tid til å rydde og ordne litt og. I dagslys Gurimalla så mye mer støv og møkk man ser da i forhold til de skumre forholdene om morgenen og ettermiddagen. Skal uansett ikke ta julerent i dag da... Det er litt for drøyt. Halsen er fortsatt litt trang, men ikke sår, så dette går sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #471 Del Skrevet 7. desember 2006 Faen helvetes bygningsarbeide. Nå har jeg brukt en feriedag på å være hjemme. Vi hadde fått klar beskjed om tidspunkt, det skulle ta to timer, og da gikk det akkurat i forhold til et møte jeg må være på seinere. Et kvarter over ringer jeg til dem for å høre om de kommer snart, det er ikke så mye tid å gå på. De skulle prøve å få tak i han som skulle inn her. Nå ringte de akkurat og sa at dessverre, de hadde oppdaga at de måtte gjøre noe annet først, så de kunne ikke få gjort det i dag. Mon tro om de hadde gitt meg beskjed om jeg ikke hadde ringt? De måtte sette opp en annen dag seinere sa de da. Så jeg må altså ta meg fri en gang til? Hva om det ikke passer den dagen da? Jeg har noen dager på jobb hvor jeg absolutt må være til stede. Hælvetes idioter. Jeg sa ikke det til ham altså, men ga uttrykk for at vi andre også har en jobb å passe og at jeg var passe misfornøyd med dette. Men hva har vi å stille opp med? Nada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #472 Del Skrevet 7. desember 2006 Jaja, alt roer seg jo. Fikk jo gått på møtet mitt og i tillegg gjort noen småærend i dag. Ble litt giddalaus etterpå, så det har blitt dårlig med middagslagning og oppvask og sånt... Møtet var ganske kontruktivt, har fått litt mer kjøtt på beina og kan begynne å jobbe mer aktivt. Det er bra. Snakka med elskern og, jeg har i et anfall av galskap lovet å være barnevakt for de to minste i morgen, han må synge. Det går sikkert fint, men jeg har litt sommerfugler i magen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #473 Del Skrevet 8. desember 2006 11.000 visninger i dag, ikke verst det. Det blir jo noen innom pr dag og pr innlegg. Ellers skjer det lite, denne helga er ganske tom og det er bra. Jeg har en liten plan om å få sjaina litt og kanskje rote fram litt julestemning i heimen. Den er ganske fraværende ellers så mulig at litt hjemmekos med lys og kos kan være bra. Har lyst på juletre i år, men det er vel litt tidlig. Jeg tok meg i å lure på hvorfor jeg trenger å gjøre noe som helst hjemme. Antakeligvis er det bare meg som setter fot innafor døra i løpet av jula. Jeg skal ikke ha nyttårsfesten, pinnekjøttselskapet jeg hadde i fjor er muligens sendt på rundgang (ikke helt bestemt ennå), elskern har ungene både titt og ofte (har ikke helt oversikt). Men noe sosialt blir det jo, det er ikke det, men ikke hos meg. Tror ikke jeg kommer til å bli invitert noe sted heller. Det har noen ganger vært fest 4. juledag hos en eller annen, men det er ikke "min" gjeng nå. Vi får se. Jeg har jo normalt ikke noe i mot å kose meg på egenhånd, men jeg vil gjerne velge det selv da. Jada, syt og klag. Det ordner seg jo alltids. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 8. desember 2006 #474 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei! Du veit den personen vi snakka om her ein dag? Den e vekke frå nyttår! Så eg e glad! Og så har eg satt siste punktum på heimeeksamenen min, så no er det lov å håpe, berre den som les korrektur klarar å huske at det er 3 t 45 min til innleveringsfristen, og eg har ikkje tid til å forandre halve oppgava... For den siste halvparten e'kje bra. Men ein C er ein kjekk karakter det også, eg tar imot den med ein takk eg no altså! Men no skal eg altså snart ut og feire, lyst til å vere med? På puben der eg går veit du... Ska på eksamensfest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irma Skrevet 8. desember 2006 #475 Del Skrevet 8. desember 2006 Du skal gjøre det koselig hjemme hos deg selv for din egen skyld Anonyma. Ikke fordi det kanskje kommer noen til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #476 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei! Du veit den personen vi snakka om her ein dag? Den e vekke frå nyttår! Så eg e glad! ................. Men no skal eg altså snart ut og feire, lyst til å vere med? På puben der eg går veit du... Ska på eksamensfest... ← Kjempeflott! Da blir det kanskje bedre forhold da. Nå har jeg vært og barnevaktet i kveld jeg, ble sittende litt etter at de minste hadde lagt seg, så orker ikke rusle ut igjen nå. Håper du feira skikkelig, det har du fortjent. Skjønner at det skjer ting på mange fronter nå. Du skal gjøre det koselig hjemme hos deg selv for din egen skyld Anonyma. Ikke fordi det kanskje kommer noen til deg. ← Jada, jeg vet jo det, men jeg er så lite flink til å gjøre sånt for meg selv jeg. Men jeg koser meg jo veldig når det er rent og ryddig og fint hjemme, da slapper jeg av og har det bra. Jeg har det litt på samme måten med mat og, gidder sjelden å lage ordentlig mat til meg bare, sitter som regel i stua og spiser i full fart til nyheter el l. Klarer liksom ikke sette meg ned ved spisebord og kose meg alene. Men om jeg har besøk, da er ting helt annerledes. Tenker og at hvorfor skal jeg ordne ting til jul. Altså, mat skal jeg jo ha, men jeg har pleid å lage godis og er glad i julekaker og sånt. Men om det ikke kommer noen hit så blir det bare til at jeg spiser det selv og det har jeg jo ikke særlig godt av. Det går heller ikke så mye mat og sånt når jeg er alene. Håper å få sett elskern litt da. Jeg har hatt en fin kveld i kveld. Vi bakte pepperkaker (det hadde de planlagt), så på julekalender på tv og spilte spill. De er herlige unger, like åpne og rett fram som faren sin, lette å snakke med og til, ingen særlige nykker eller sånne ting. Gikk jo helt fint det her. Hadde bare de to minste da, minstemann har litt lopper i blodet, men det må man nok bare regne med på den alderen. Så fint å se elskern sammen med dem og, de ser ut til å ha det så bra sammen. De krølla seg sammen i sofaen alle fire før leggetid, de har en nærhet jeg ikke er vant til. Jeg fikk til og med nattaklem sånn helt uten videre, de er ikke videre sjenerte nei. Veldig koselig synes jeg det var. Og så lå det lapp i postkassa at de kommer her i morgen og borrer noe greier, antakelig det som gjorde at de ikke kunne gjøre det de skulle i går. Heldigvis var det ikke helt hakkanes gærent tidspunkt, og lørdag er jeg jo som regel hjemme da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander Skrevet 9. desember 2006 #477 Del Skrevet 9. desember 2006 D'ække så verst liv her vel? Synes i hvert fall du har mye interessant å skrive om, og også at du har mye mer positiv energi nå enn for en stund siden. Jeg er ganske enig med Irma både om brev og julekos. Jeg har en gang skrevet et brev som det ikke var lurt å sende, men etter at jeg hadde skrevet det, så følte jeg ikke noe behov for å sende det. Det var nok bearbeiding bare å skrive det. Så da var det jo greit. Litt julekos kan anbefales, jeg gjør bittelitt her, selv om jeg alltid reiser bort hele jula. Det noe med bare det å gjøre det som løfter stemningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #478 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei Sander, hyggelig å se deg igjen. Er det julekonserter på programmet hos dere og? Vi har Juleoratoriet som fast innslag siste helg før jul, dvs neste helg og da er det liksom jul for meg. Jeg er ganske enig med Irma både om brev og julekos. Jeg har en gang skrevet et brev som det ikke var lurt å sende, men etter at jeg hadde skrevet det, så følte jeg ikke noe behov for å sende det. Det var nok bearbeiding bare å skrive det. Så da var det jo greit. ← Det kan godt hende det blir sånn, om jeg prøver å skrive brev. Sånn som det er nå, har jeg ikke noen konkrete planer om å gjøre det heller, men det ligger noe der som både psyk og jeg mener jeg bør ta tak i. Noe uavsluttet som er veldig følsomt for meg og som hindrer meg i å bli helt ferdig med det her. Antakeligvis kommer de nedover på vårparten, kanskje jeg kan få truffet dem og i hvertfall sagt hei og at det går bra med meg, som en slags avslutning. Det kjenner jeg hadde vært fint. De har jo også gitt uttrykk for at de hadde lyst å treffe meg. Men det her er jo ikke noe veldig stort og altoverskyggende da, bare en liten ting som ligger og gnager. I dag har jeg faktisk henta esken med julepynt i kjelleren, den er ikke så stor, men bittelitt er det jo, blant annet en litt mer julete bordløper og litt sånt. Jeg har tenkt å ha juletre også, har jo hatt det før. Og så pleier jeg alltid å ha en amaryllis, det fikk jeg av mamma'n min her forrige helg så det er bare å vente. Den var ikke kommet så langt så jeg tviler på at den blomstrer om to uker, vi får se. Sjokoladetrøfler og brente mandler pleier jeg alltid å lage, men venter til fridagene, da har jeg godt tid til å rumle med sånt. Det skal nok bli jul i detta huset og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #479 Del Skrevet 11. desember 2006 En ny dag og ett skritt nærmere både jul og avslutning på denne jobben. Traff min gamle kontorkamerat i heisen i dag morges og vi flira begge av at det er (nesten) siste uke her. Ble en fin søndag i går. Jeg var litt pjusk så det tok egentlig lang tid å få stått opp og kommet meg sånn nogenlunne, men utover dagen gikk det bra. Elskern kom til middag, jeg hadde dratt fram alle husmortriksene og laget ordentlig søndagsmiddag, sånn som tar lang tid, men som er veldig godt når man først tar seg tid. Deilig. Så knerta vi etpar flasker vin, kosa oss i sofaen, fnisa og hadde det fint. Hadde en god start på dagen i dag, ikke så dødtrøtte som vi noen ganger er, myk og dynevarm god kropp. Mmmmmm.... Denne uka skal jeg drive opplæring, ikke noe jeg gleder meg til, men allikevel, det må til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #480 Del Skrevet 11. desember 2006 "Du har hele seks planeter i ditt tegn denne uken. Det legges opp til mange interessante tilbud. Nå er det opp til deg selv å bruke denne positive strømmen av energier. Dette er en uke der du kan møte den eneste ene." Den eneste ene, intet mindre. Jaja, hvor da mon tro? Ikke her i hvertfall, og hva skal jeg i løpet av uka? Nada, utenom de vanlige greiene da. Men jeg sier jo ikke nei takk til interessante tilbud da. Sitter faktisk og tenker på om jeg skal eller ikke skal reise litt i januar. Jeg får jo to og en halv uke fri og kunne tenke meg å reise til London. Jeg har vært der før, men det var for "hundre" år siden og da fikk jeg ikke sett noe særlig av byen. Kunne tenke meg en museums- og sightseeingrunde, med noe innlagt shopping. Antar at jeg må reise alene, det er jo noe uvant. Tør jeg det? Vil jeg ikke fly på veggen eller gå og småskravle med meg selv i flere dager? Tenke litt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg