Gå til innhold

anonymas

anonyma

Anbefalte innlegg

Det var stilig at du inviterte dem på middag! og at du holdt ut med VG-dama, det er imponerende :ler: Det er noe annet å ha foreldre hjemme på sin egen arena, ikke sant!

Håper du får en fin uke i din nye jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Njaaa, muttern er ganske slitsom uansett arena, synes nesten det blir verre og verre. Ser at fattern bare kobler ut og er litt rastløs. Prøver å snakke mer direkte til ham, men det blir bare kaos. Fatter ikke hvordan han holder ut.

Gleder meg til jobb i morgen ja, det er en veldig ny følelse. :tommelsmil: Men en veldig deilig en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det miiip, det er bare det at uka starter i et vanvittig tempo. Ikke før onsdag ettermiddag "lander" jeg igjen. Det er ikke noe stress egentlig, men jeg skal ting på kvelden og må få ornda alskens gjøremål på tida mellom jobb og ut igjen. Så blir det sein kveld og jeg må i seng. Merker at jeg er trøttere nå, kroppen har justert seg til aktivitetsnivået og søvnmengden og krever mer. Er sliten når kvelden kommer. :Gjesp:

Men alt i alt har jeg det jo veldig bra. Psyk konstaterte i går at jeg virker veldig fonøyd og tilfreds om dagen og det er nok sant. Mye har vendt seg til det bedre i løpet av de siste månedene, masse er avsluttet og det går mot en ny vår.

I dag gikk jeg faktisk store deler av veien hjem. Måtte innom noen ærend og så rusla jeg bare videre. Kjempedeilig luft, ikke kald og skarp som den har vært. Dette lover bra. :tommelsmil:

Jeg har holdt elskern litt på avstand den siste uka. Valgte å ikke ha ham på besøk i går, det er vel første gang på ganske lenge at vi ikke benytter en "tilgjengelig" dag. Men jeg har fått litt kvaler igjen da. Liker jo å omgås ham, men det er ikke noe framtid i å ha det sånn. Kjenner at jeg kanskje er klar for noe annet, noe mer ordentlig og da bør nok dette avsluttes :sjenert: før vi har vikla oss inn i noe vi ikke har valgt. Jeg er jo og veldig usikker på om han i såfall hadde vært en for meg. Så nå er vi der igjen. :ler:

I mellomtiden sitter jeg her og undrer på hva jeg skal ha til middag. Kroppen må ha mat, men jeg har ikke lyst på noe som helst. Stakk nesa innom butikken i sta, men snudde i døra for jeg ante ikke hva jeg hadde lyst på. Jeg har jo ting i skap og fryser så jeg finner nok på noe. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klar over at det allerede er torsdag?

Det var ikke jeg.... Min klokke er innstilt på tirsdag.... Max onsdag....

Ukene går alt for fort. Jeg jobber og jobber....

Gudskjelov så er sommeren like rundt hjørnet. Da blir det mindre jobb. Mere uteliv. Mere familietid. Og for ikke å glemme da ser jeg vennindene mine. Hvis jeg har noen igjen da....

Elskeren ja. Statussjekk igjen.

Jeg skjønner hva du mener. Man vil jo gjerne ha noen, men ikke bare på "lån"...

Du lever jo et aktivt liv, men alikevel så er det noe med det å ha en som venter på en hjemme (og som i mitt tilfelle vasker hus/lager middag, passer barn/holder fortet).

Mitt hus, ditt hus, dine planer, mine planer.... Barne fri eller ikke....

Det blir større temaer når en ikke har felles hjem.

Kanskje du bare skal bestemme deg for å la det fade ut nå. Det er jo en god tid å avslutte på, nå som sola kommer mer og mer fram. Og dagene blir lysere. Innbiller meg at ting går lettere da en om tjukkeste vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du klar over at det allerede er torsdag?

Det var ikke jeg.... Min klokke er innstilt på tirsdag.... Max onsdag....

:ler: Jo'a, det er nok torsdag. Nok ei uka har rast avgårde, men jeg ser det går litt fortere for deg enn for de fleste andre.

Jeg skjønner hva du mener. Man vil jo gjerne ha noen, men ikke bare på "lån"...

:Nikke: :Nikke: :Nikke: :Nikke: :Nikke:

Du lever jo et aktivt liv, men alikevel så er det noe med det å ha en som venter på en hjemme (og som i mitt tilfelle vasker hus/lager middag, passer barn/holder fortet).

Mitt hus, ditt hus, dine planer, mine planer.... Barne fri eller ikke....

Det blir større temaer når en ikke har felles hjem.

Kanskje du bare skal bestemme deg for å la det fade ut nå. Det er jo en god tid å avslutte på, nå som sola kommer mer og mer fram. Og dagene blir lysere. Innbiller meg at ting går lettere da en om tjukkeste vinteren.

Det er nok sant, jeg trives veldig godt med at det er vår kjenner jeg. I dag gikk jeg et godt stykke hjemover etter jobb. Lufta var deilig og mild og veiene bare, sola varma i ryggen. Mulig at det bare er våren som gjør det, men jeg føler meg litt mer levende for tida, om du skjønner. Vil så mye. Men er samtidig litt rastløs og rådløs når det kommer til ham. Snakka me'n på MSN i går kveld da, han lurte på om han hadde gjort noe galt siden det var blitt litt stille fra min side. Han har jo selvsagt ikke det. Jeg har ikke tatt noen avgjørelse ennå, ikke noe definitivt, men jeg kommer kanskje til å lage litt mer rom rundt oss samtidig som jeg holder døra åpent for noe annet. En god plan. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker planen din. Og skjønner at du har kommet dit nå Du kan jo ikke bare gå og halvveis ha et forhold. Ikke i så lang tid. Det kommer til et punkt hvor man bare må si stopp. Du er nok ganske nærme det punktet nå.

Hadde dette vært mannen i ditt liv, så hadde du vist det nå.

Nyt tiden som kommer. Det er snart tid for utepilser, lettkledde menn og solbrune kropper... Pokker.... Blir nesten misunnelig på singellivet ditt.... :sjenert::sjarmor:

Har skjer det noe hele tiden. Aldri fred å få. Dansken (storsjarmøren) kommer for 4 gang siden jul i neste uke.... :sjarmor: *kremt* Han liker jeg godt. Nå blir han her en uke, og da blir det til at vi ligger krokbøyd på gulvet og griner av latter. Det er ubeskrivelig hvor mye rart han kan lire ut av seg på 1 time. Jeg tror magemusklene mine har blitt solide under mageflesket...

Er du på nettby.no forresten? *kremt* :sjenert: Har fått dilla på det... Har mange venner, bekjente og gamle lekekompiser der inne. Og det rekruteres nye hver dag. Det er sinnsykt kult.

Nå skal jeg hjem. Har sittet og oppdatert varedatabasen hele kvelden. For en drittjobb. Er litt høy av all koffeinen, så jeg må roen ned litt før jeg reiser hjem til folka mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette vært mannen i ditt liv, så hadde du vist det nå.

:Nikke: Jeg er ganske sikker på at han ikke er det. Klart han har mange gode sider på mer enn en måte. Og det er ganske komfortabelt å tilbringe tid sammen med ham. Men mannen i mitt liv? Neppe.

Nyt tiden som kommer. Det er snart tid for utepilser, lettkledde menn og solbrune kropper... Pokker.... Blir nesten misunnelig på singellivet ditt....  :sjenert:  :sjarmor:

:sjarmor::sjarmor:

Men hvor ble det av våren? :klø: Det var så deilig i går ettermiddag, men i dag snødde det :overrasket: da jeg kom på jobb. Nå er det jo bare kjipt ute.

Er du på nettby.no forresten? *kremt*  :sjenert:  Har fått dilla på det... Har mange venner, bekjente og gamle lekekompiser der inne. Og det rekruteres nye hver dag. Det er sinnsykt kult.

Nei, der er jeg ikke. Har nok med å prøve å oppdatere her sånn innimellom. :ler:

Men nå må jeg svinge meg litt, får overnatningsgjest i helga, og da bør jeg vel rydde og sjaine bittelitt så han slipper å sloss med hybelkaninene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, i morra er det mandag. :overrasket: Hvor ble denne uka av? Helga gikk i hvertfall fort unna.

Korseminar både lørdag og søndag innbyr ikke til så masse sprell, men kameraten min og jeg fikk oss en hyggelig tur til byen, var innom House of Oslo (er det det det heter? :klø:) og titta litt. Før vi stakk nesa innom en bare og tok en lenge etterlengtet GT og så satte vi kursen hjemover til middag, rødvin og skikkelig dårlig film på TV. :ler: Det var veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, for en skeiv start på uka. :Gjesp:

Etter det siste innlegget kom elskern på besøk, han syntes jo at det hadde vært litt stille fra min kant og lurte på om han hadde gjort noe galt. Det hadde han jo ikke, men jeg sa det som det er at jeg hadde trengt litt rom rundt meg. Det endte med at vi ble liggende og prate til langt på natt. Kom vel ikke noe nærmere en konklusjon, men ble j%#/g trøtte i trynet på mandag morgen. :forvirret:

Det er vanskelig det her, og et skikkelig minefelt å bevege seg rundt i. Ett feilskjær og det er vanskelig å rette opp igjen.

Mandagen var jeg på kor og så prata vi litt på MSN på kvelden. Og i går lurte han på om han kunne komme etter koret. Vi var jo liksom ikke helt ferdigprata, så det var greit det.

Vi tok opp tråden, like forsiktig som forrige gang. Jeg var helt ærlig på at det her er vanskelig å snakke om, men vi kom vel til en slags forståelse av at han ikke ønsker seg noe forhold (det visste jeg jo), jeg er mer usikker (men ikke med ham), men det har blitt litt for tett og "forholdaktig" i løpet av den siste tida synes jeg. Problemet er bare hva vi skal gjøre med det. :klø: Han foreslo å kutte ut, jeg er kanskje ikke helt der, samtidig så oppfører vi oss som vi er i et forhold og det blir noe rart for meg. Vi er og veldig gode venner og har felles interesser og liker å gjøre ting sammen og det vil vi jo heller ikke kutte ut.

Enden på visa ble to trøtte tryner i dag morges og at vi fortsetter videre. Det er for lettvint å skli over i noe vi ikke hadde tenkt eller valgt, men nå er vi i hvertfall veldig obs på den muligheten, som ingen av oss ønsker oss.

Komplisert? Følg med i neste episode av.... :ler:

Ellers så har det gått i ett med jobb og kurs på jobb. Er helt ør i hodet, har ikke fått løfta en finger her hjemme siden fredag tror jeg :forvirret: har ikke handla eller ordna noe som helst, ting går veldig på halv tolv. Men til helga blir det litt roligere.

I dag traff jeg en venninne etter jobb, godt å skravle litt ja.

Og så skal jeg til Trondheim. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!! :tommelsmil: Har innvia min nye veranda med sein frokost og kaffe. Det var så deilig sol i dag at jeg bare måtte. Fikk kosta opp det verste etter arbeidsmenna og slengt etpar bøtter vann over gulvet. Så rigga jeg meg til. Helt supert. Nå har jeg jo fått innglassa veranda og det luner jo litt selv om jeg åpner panelene i midten sånn at jeg får direkte sol.

I går var jeg på skidag med nye jobben. Ikke at jeg gikk på ski da, men noen må jo være basecamp også. :sjarmor: Kjempedag, det blåste kraftig, men det var deilig å være ute. Vi spiste middag sammen før bussen gikk hjemover. Kjempebra sosialt tiltak, det her har vært en tradisjon i mange år, vi får til og med fri med lønn for å være med. Ikke alle arbeidsplasser som er så generøse kanskje?

Nå fikk jeg akkurat et tilbud om pils i kveld fra en jeg så vidt har snakka med på nett. Lenge siden det har skjedd ja. Tør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff-i-trynet-dama tør. :sjarmor: Fikk akkurat bilde, ikke helt midt i blinken, men han kan jo være knakanes trivelig og bilder kan lyve. Håper på det beste enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, ikke noe treff, men noen øl med Atta er ikke å forakte. En veldig hyggelig kveld. :tommelsmil:

Traff på en hyggelig fyr i taxikøen også. Jeg var litt grei og tilbød meg å dele taxi med han bak meg i køen i og med at han skulle omtrent samme vei, og så endte han med å betale hele turen. Jeg tilbød meg selvfølgelig, men han var ganske insisterende.

Lå en melding her fra "daten" min i dag. "Dårlig gjordt(!) å ikke møte opp." Jeg var jo der jeg da, men hvor var han?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, det går lenger og lenger tid mellom hver gang jeg er her. Pussig egentlig. :klø: Det skjer endel ting rundt meg nå, men ikke veldig dramatiske ting.

Med elskern er det stillstand, har ikke sett ham på over en uke nå. Jeg har hørt lite fra ham og, jeg har heller ikke tatt kontakt. Og det føles faktisk ganske greit. Svarte akkurat på en mail da, jeg har jo tenkt bittelitt i det siste, og diskutert med damen i går. Jeg er nok mer klar for et skikkelig forhold nå, jeg ønsker meg noe mer enn en god venn, sengekamerat og en jeg kan finne på ting med. ;) Trenger den samhørigheten i et forhold, trur eg... Det er veldig vanskelig å forklare, både her og for ham. :sjenert:

I går var nest siste timen hos psyk, det er i hvertfall ganske rart å tenke på. Etter påske er jeg på egenhånd. Men jeg har alle de fine verktøyene hun har gitt meg og det var hun nok litt fornøyd med at jeg kunne ta fram selv, jeg har nemlig blitt mye flinkere å håndtere ting som skjer med og rundt meg. Og det var jo noe av målet med terapien. Jeg har blitt tydeligere for meg selv, jeg tar mer hensyn til meg selv og jeg klarer å ordne opp for meg, ikke bare praktisk men også følelsesmessig og jeg er mer klar over hva som er riktig for meg. Dette høres fryktelig ego ut, men det er ikke egentlig det det handler om. Det handler om å ta seg selv på alvor. :tommelsmil:

Men, selv om jeg kan føle meg rimelig kjepphøy til tider er det jo ting som fortsatt setter meg ut av spill. :forvirret: I det siste har jeg lurt på hva som skjer rundt meg her hjemme. Det blir stadig mer nedstøva selv om jeg mener at jeg er (omtrent) like flink med kluten som før. Det er også en uoverkommelig mengde med småting som skulle vært gjort, fiksa, utbedra, ordna eller gjort ferdig, men jeg får liksom ikke ut fingern. Bilen må på service og. Mye av det er småting, men om jeg prøver å skrive en liste blir jeg bare demotivert. :forvirret:

Det begynner å snike seg innpå mer alvorlige ting og, sånn som at det løsna noe flis på badet i vinter, jeg har litt ventilasjonsproblem der, og antakelig noe kondensproblem nå i overgangen når det svinger mellom kaldt og varmt ute. Skulle gjerne hatt noen å dele sånne småbekymringer med, høres det snålt ut? De blir liksom litt større når jeg går å grubler på dem. Kanskje jeg trenger noen som kan si at dette ikke er farlig? Kjenner at jeg nok er litt lei av å måtte ta alle avgjørelser og sånne vurderinger selv. Lei av å måtte finne ut av alt selv. :forvirret: Det her hørtes absolutt teit ut, men akkurat nå er redslen for å måtte renovere badet ganske stor. Det har jeg ikke råd til kan du si... Og så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gå fram for å få sjekka hvordan ståa egentlig er der ute, og om jeg i det hele tatt vil vite hvordan det står til. Litt sånn strutsetenkning her. :ler: Antakelig er det ikke noe alvorlig i veien.

Bottom line is. Jeg må ta meg sammen for jeg vet at jeg trives bedre når jeg ikke har masse sånne småting over meg. Det vet jeg av erfaring. Og jeg vet at mange av tingene er fiksa i en fei, relativt sett. Nå i det siste har det ikke vært så mye tid til det da, får trøste meg med det. Livet har gått i turbofart en stund og det er bra.

Jobben går bra også. Jeg føler meg hjemme der og får stadig ros av veilederen min. Da blir jeg glad. Føler at jeg er på rett spor liksom. :sjarmor:

Og jeg har vært på IKEA og kjøpt en fluktstol til verandaen, fikk jo testa'n her om dagen og det funka jo fint. Så nå kan jeg i hvertfall gå sommeren i møte med en god stol. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns ikke noe av dette høres noe rart ut jeg Anonyma, heller veldig naturlig, og at det er bra at du sier det og ikke skyver det unna. Tror nok du skal klare deg helt fint uten psyk-dama, jeg, ser ut som du har litt mer grep om ting. Hvem hadde ikke blitt svett av løse fliser på badet ? ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i massevis her, så eg ville berre innom og sei hei, og takk for sist. :)

Takk i like måte. :vinke:

Syns ikke noe av dette høres noe rart ut jeg Anonyma, heller veldig naturlig, og at det er bra at du sier det og ikke skyver det unna. Tror nok du skal klare deg helt fint uten psyk-dama, jeg, ser ut som du har litt mer grep om ting. Hvem hadde ikke blitt svett av løse fliser på badet ? ikke sant?

Sant, det er bare at det er litt mange sånne bli-svett-av ting nå. Som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med. Men det går seg vel til.

Akkurat nå er jeg mest opptatt av å bli frisk, har fått meg en liten forkjølelse og det er jo ikke noe sjakktrekk før konsert på søndag. :sur: Håper jo veldig at jeg blir syngeklar, men det ser i øyeblikket stygt ut. Tørrhosten har satt seg i halsen. Formen generelt er ikke helt på topp så jeg har tatt det med ro på sofaen både i går og i dag. Jeg har vært på jobb da, men orker ikke noe særlig utover det.

Hadde en lengre prat med elskern på msn i går kveld. Han sendte meg en mail tidligere på dagen. Jeg svarte veldig ærlig på den om hva jeg tenker, hvor jeg er akkurat nå og at jeg ikke helt vet hva som kommer til å skje. Det var litt rart å snakke med ham. Han er inne i en veldig god periode nå, mens jeg driver og avslutter terapien. Ikke det at det er noe problem for meg, men det er jo noe jeg har tenkt endel på. Føler meg kanskje noe mer sårbar på det følelsesmessige for tida og så kommer det her med ham på toppen. Vi har avtalt å treffes i helga da, så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt på nytt unnagjort for denne gang. Alltid morsomt det der.

Ikke så morsomt å være syk da. :( Var til og med hos lege i dag, hadde hostekuler som nesten tok pusten fra meg i dag morges og tenkte at det her vil jeg ikke ha i helga. Fikk en innimellomtime hos legen, en snodig svensk dame som vikar, men hun funka jo hun og. Har etellerannet virus i hals og øvre luftveier. Men nå har jeg fått noe som hjelper og da blir tilværelsen en god smule bedre. Har allikevel vegetert på sofaen siden jeg kom hjem. Jeg trodde jo dette skulle være en grei sak å bli kvitt, men jeg har bare blitt verre for hver dag, nå er jeg kokvarm, det er jo ikke særlig moro.

Det blir nok dårlig med konsert på meg i helga, selv om jeg har tenkt å snike meg ned på prøven i morgen for å se om jeg klarer det. J/#()&/g synd, når jeg øvd inn hele greia. :sur: Jaja, lite jeg kan gjøre med det. Synes bittelitt synd på meg selv nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Host host, hark hark, mer hostesaft, sofa og teppe. To paracet og vekk me'n. :sjarmor:

Jeg sliter fortsatt sofaen men er mye bedre i dag. Har til og med vært på prøve og det funka ikke så verst. Regner med en viss fremgang på formen til i morra og. Så da blir det faktisk konsert på meg. :hoppe: Veldig glad for det, det låt så bra i dag med solister og alt.

Skulle egentlig treffe elskern i dag, men ut fra formen i går tok jeg et lite forbehold om han i det hele tatt ville ha en så sjaber middagsgjest. Viste seg at han hadde noen alternative planer, så der var jo greit. Så da sitter jeg her aleine da. Det føles helt greit å ikke treffe ham også. Som om det på en måte er slutt. Litt rart i og med at vi ikke har vært sammen. :klø:

Det er ingenting på TV. :( Og ingen særlig ork eller tiltakslyst i denna kroppen. Må finne fram en film tenker jeg. Og så må jeg sikkert ha noe mat snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...