Titti72 Skrevet 6. februar 2007 #661 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har ikke dessertert.... Jeg jobber 24/7 så da er det liten tid til andre ting. Var hjemme kl. 04.00 i natt.... Vi var 3 stk. (inkl. dansken ) som jobbet sammen. Deilig å være i ny jobb anonyma? Nye mennesker, nye oppgaver og en god start på det nye året!!!! Ser ut som om det går den rette veien nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #662 Del Skrevet 6. februar 2007 Neida, ikke dessertert, bare jobba. Her er det ikke tid til å snike seg innom KG i løpet av arbeidsdagen nei. Det er nok bittelitt strengere her enn på tidligere jobb ja. Dagen går ganske fort, i dag har fadderen min tatt meg med rundt på hilserunde og til etpar andre steder i huset det kan være fint å vite om. Veldig hyggelige folk altså, de fleste tok seg tid til en bitteliten prat. En av dem fikk en telefon akkurat i det vi hadde hilst og den måtte han ta, men han kom jaggu bort til mitt kontor etterpå for å slå av en prat. Alt i alt en veldig hyggelig mottakelse, fra alle hold. Veileder'n og jeg har starta på en sak i dag, for å ha noe å relatere alt til. Det har gått ganske greit tror jeg, alt utenom det faglige er ganske kryptisk ennå. Etterpå var jeg hos psyk og hadde masse i hodet. Hun lurte på om jeg tillot meg å være "ny" og overveldet og sånt og ikke prøvde å være "flink pike" som skal mestre alt på en gang. Godt spørsmål egentlig. Jeg føler jo litt på at jeg må prestere fra dag 1, men samtidig vet jeg jo at jeg ikke kan det her. Men jeg vil jo gjøre mitt beste. Det er ikke mange gangene igjen hos psyk nå. Vi snakka litt om hvordan vi skal avslutte og oppsummere og pinpointe de emnene som fortsatt er litt trøblete. Kom inn på familie og da er det jo samma greia som alltid. Har nå fått bekrefta fra gubben at hans foreldre kommer på bursdagen hans, det vil si at jeg treffer dem der. Jeg har tenkt å sende en melding og spørre om vi kan møtes på formiddagen sånn at jeg ser hvordan det går, sånn at følelsene ikke helt tar overhånd når det er mange andre tilstede. Psyk syntes og det var en god ide så da er det bare å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 7. februar 2007 #663 Del Skrevet 7. februar 2007 Hørtes smart ut det med foreldrene til gubben. Så får du anledning til å face dem alene, og komme over den bøyen der uten alle tilstede. Så gode kollegaene dine høres ut. Lover godt! Det er jo deilig at tingene ser så bra ut. At du ikke får vært innom KG på dagtid er nok kun et spørsmål om tid tenker jeg... I dag skal dansken hjem igjen, så da blir det ny Gardermoentur på meg. Ganske greit å kjøre han oppover, for da får vi diskutert hva som har skjedd og hva vi kan bedre til neste gang. Han skal jo mest sansynlig oppover 1 gang pr. mnd. framover til høsten... Hmmm.... *sitter på hendene* Enuff said... Som min datter sier (staver).... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #664 Del Skrevet 7. februar 2007 Hørtes smart ut det med foreldrene til gubben. Så får du anledning til å face dem alene, og komme over den bøyen der uten alle tilstede.← Jaaa, det var bare det å få formulert og sendt den SMS'n da. Så gode kollegaene dine høres ut. Lover godt! Det er jo deilig at tingene ser så bra ut. At du ikke får vært innom KG på dagtid er nok kun et spørsmål om tid tenker jeg... ← Kollegene er kjempebra altså, det er skikkelig trivelig der. I dag fant jeg ut at jeg har jobba en kort stund sammen med enda en av dem. Er litt mer usikker på KG på dagtid, de har et IT-regelverk strengere enn Guantanamo. Sånn blir det når vi jobber med hemmeligstemplede ting. Så jeg tør rett og slett ikke finne på noe tull. For alt jeg veit logger de alt vi gjør også, eller... det er jo ikke sikkert da, men jeg tør ikke banne på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander Skrevet 7. februar 2007 #665 Del Skrevet 7. februar 2007 Fikk lengsel etter den gode nerven i å begynne på ny arbeidsplass igjen, dette høres rett og slett lovende ut anonyma! KG eller surfing i det hele tatt på jobben har jeg ikke samvittighet til. Ikke det at noen ville skrike så veldig opp hvis jeg ble fersket, men jeg får meg ikke til å holde på med private ting i arbeidstiden. Må ta meg skikkelig sammen bare for å bestille time hos frisøren. Og det synes :hår: Dessuten har jeg aldri dødtid, er mye selvgående og har alltid noe liggende ugjort. Hadde jeg kjedet meg derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #666 Del Skrevet 8. februar 2007 Uaæææ! :hår: Avtale med svigersene på lørdag formiddag. Svaret på sms'n kom kjapt: Ja! Og så forslag til tid og sted. Gledegruer meg ja. Fikk lengsel etter den gode nerven i å begynne på ny arbeidsplass igjen, dette høres rett og slett lovende ut anonyma!← Det er veldig bra ja, selv om jeg nå føler meg som en grønnskolling fordi jeg egentlig ikke skjønner noe særlig. Og jeg lærer jo etterhvert hva vi er ute etter, og at osv. Men det her er helt klart noe som må læres grundig ja, du skal jo ta en avgjørelse på korrekt grunnlag og stå for den. KG eller surfing i det hele tatt på jobben har jeg ikke samvittighet til. Ikke det at noen ville skrike så veldig opp hvis jeg ble fersket, men jeg får meg ikke til å holde på med private ting i arbeidstiden. Må ta meg skikkelig sammen bare for å bestille time hos frisøren. Og det synes :hår: ← Ser for meg Sander med hår ned til anklene og som dekker hele fjeset fordi han ikke kommer seg til frisøren. Hadde jeg kjedet meg derimot... ← Det var vel kanskje der problemet mitt lå en periode.... Eller, ikke direkte kjeda meg, men vantrivdes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 8. februar 2007 #667 Del Skrevet 8. februar 2007 Innom og leser. Kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander Skrevet 8. februar 2007 #668 Del Skrevet 8. februar 2007 Ser for meg Sander med hår ned til anklene og som dekker hele fjeset fordi han ikke kommer seg til frisøren. Stygge bilder. Det pleier å hjelpe når en unge snur seg i butikken og sier: Mamma se! En rar mann! God helg og jeg vil si stay cool i møte med (ex)svigers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #669 Del Skrevet 10. februar 2007 Innom og leser. Kommer tilbake. ← Det er bare å komme miip. Stygge bilder. Det pleier å hjelpe når en unge snur seg i butikken og sier: Mamma se! En rar mann! God helg og jeg vil si stay cool i møte med (ex)svigers. ← Skal prøve å få de bildene ut av hodet. Jeg håper det blir en fin helg ja, har begynnende forkjølelse og litt nerver for i dag. Jeg tror nok det kan bli veldig hyggelig, om enn noe emosjonelt. Jeg kjenner jo meg selv såpass godt nå etter tida i terapi at når de såre, vonde, vanskelige tingene dukker opp så er ikke tårene langt unna. Var jo ikke sånn før. Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker å si dem, det nytter jo ikke å være bitter over det som skjedde, men jeg lurer jo på om de vet alt. :klø: Om han luringen har fortalt dem det eller om han har prøvd å skyve ting over på meg f eks, det hadde jo vært fint å få klarlagt. Jeg har ingen skrupler med å fortelle fakta altså. Men jeg skal unngå syting over enkeltepisoder og hvordan han behandla meg i perioder. Men jeg får kanskje hive meg i dusjen, får vel være så presentabel som mulig. Lurer på hva jeg skal ha på meg i kveld? Bør jo være litt fin, sånn at kanskje noen spennende legger merke til meg? Det kommer antakelig endel folk jeg ikke kjenner i tillegg til vennegjengen. Elskern kommer ikke, men kameraten min gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #670 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker å si dem, det nytter jo ikke å være bitter over det som skjedde, men jeg lurer jo på om de vet alt. :klø: Om han luringen har fortalt dem det eller om han har prøvd å skyve ting over på meg f eks, det hadde jo vært fint å få klarlagt. Jeg har ingen skrupler med å fortelle fakta altså. Men jeg skal unngå syting over enkeltepisoder og hvordan han behandla meg i perioder. ← Puh, så var det overstått. Og det gikk jo helt fint. Vi snakka ikke så mye om det som har skjedd, snakka om alt mulig annet. Men vi kom jo litt inn på det da... Svigers fortalte at han hadde snakket med gubben da han var her samme høsten og etter 5 minutter hadde han skjønt at det han bare kunne gi opp å reparere det her, og at det var gubben som hadde brutt ut. Vi konstaterte uten å gå i detaljer at jeg ikke hadde noe valg og at ingen av oss likte at det ble brudd på den måten. Jeg antar da at de kjenner bakgrunnshistorien, om enn ikke alle detaljer. Det ble litt emosjonelt da de sa at ingen ville ta min plass hos dem, de ville selvsagt ta i mot gubbens nye kjæreste, men på lik linje med meg, ikke erstatte meg. Det var veldig hyggelig sagt og jeg ble litt rørt da, det så de jo. Føler vel ikke at jeg fikk fram noen av de tankene jeg har hatt på forhånd, men jeg følte vel og at det ikke var nødvendig å presisere at dette har vært vanskelig og tungt og alt det der. Det virka som de forsto det. Egentlig godt at jeg ikke har truffet dem før nå, når jeg har kommet så langt som jeg har. Men det var godt å få gjort det synes jeg. Treffer dem jo i kveld, men da sammen med masse andre, så det blir en helt annen setting. Svigermor tiska noe om at hun hadde hørt at jeg hadde en ny kjæreste, en ny venn. Jeg sa jo at det ikke helt er tilfelle da, vet jo at gubben trodde elskern og jeg var sammen sånn helt til å begynne med. Vet ikke hvorfor jeg ikke fortalte at han er elskern, antakelig fordi jeg ikke gidder å bidra til mer spekulasjoner, og fordi han ikke kommer i kveld. edit: mangla en ikke Endret 10. februar 2007 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #671 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har vært flink i dag. Fått masse bra tilbakemeldinger på at jeg faktisk var der, på at jeg har vært sterk som har kommet meg gjennom alt det her og masse mer. Veldig oppbyggende. Gubben fikk jo masse gaver og godord, jeg slang litt med leppa som seg hør og bør. Jeg fikk snakka med etpar gamle venner jeg ikke har sett på en stund, ikke alle var like begeistra for nydama. As if I care. Og så var det j%&/ig kaldt å vente på taxi når alle andre skulle ha taxi hjem i sta. Brrrrr. Og så er jeg litt småfull så det er vel på tide å finne senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 11. februar 2007 #672 Del Skrevet 11. februar 2007 Eg fatte ikkje at du orke eg, å vere med eksen i sånn setting. Veit jo koffor og sånn, men for meg e det fortsatt utruleg! Impregnert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #673 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg hadde det egentlig veldig hyggelig i går, masse folk jeg ikke har sett på en stund. Kosa meg virkelig, fikk skravla med både den ene og den andre. Fikk mange oppløftende tilbakemeldinger. Spes hyggelig var det å se igjen noen gamle kamerater av gubben, en av dem har blitt farlig kjekk i det siste ja... Og det er fint at de er inkluderende overfor meg fortsatt. De fleste er forresten det. Det var vel mer nydama som ikke kjente så mange, men hun hadde til gjengjeld med familien sin som ingen av oss kjente. Fikk snakka litt mer med svigersene og, ikke noe problem når jeg hadde truffet dem før på dagen. Alt i alt en veldig fin dag. Måtte flire når kameraten min kom bort til meg etter å ha hilst på nydama og hviska "for ei røy han har finni seg'a". Måtte hysje på ham, men vi flirte godt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 11. februar 2007 #674 Del Skrevet 11. februar 2007 Ho hadde med familien sin?? Som i foreldre lissom Wow... Det hadde eg nok personlig aldri vurdert trur eg, på ein sånn fest, med vener og alt det der, ikkje før vi var sambo/ gift... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #675 Del Skrevet 11. februar 2007 Jepp, foreldre. Dvs mor og hennes venn tror jeg det var. Og ei som jeg plasserte som søster, de var i hvertfall jevngamle og rimelig like. Hu holdt til og med en liten tale, på vers til gubben. Etpar flere enn meg som syntes det var bittelitt over the top, men det er sikkert bare sånn hun er. Jeg holdt en rimelig lav profil overfor henne, snakka ikke noe med henne, men tar ikke fem øre for å kose meg med mine venner selv om hun er tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #676 Del Skrevet 11. februar 2007 Breaking news: Sulten struts jager hybelkaniner! Hele familier utryddet. Våpenet, en rød støvsuger, ble senere funnet hensatt i et skap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irma Skrevet 12. februar 2007 #677 Del Skrevet 12. februar 2007 Så bra det gikk bra med svigertreff! Og godt å lese at du ikke falt for fristelsen til å si så mye av det du (naturlig nok) hadde lyst til å si til dem. Det er bedre å være litt sånn "super-eks-dame" enn en "patetisk -eks-dame", og det er sånn det fort blir oppfatta. Seen that... Måtte flire når kameraten min kom bort til meg etter å ha hilst på nydama og hviska "for ei røy han har finni seg'a". Måtte hysje på ham, men vi flirte godt da. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 13. februar 2007 #678 Del Skrevet 13. februar 2007 Ikke en god dag i dag.... Noen ganger lurer jeg på IQ'n til de jeg jobber sammen med.... Er det mulig å mase hele tiden, og aldri tenke igjennom en jævla fuckings ting. Bruk huet ditt!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #679 Del Skrevet 13. februar 2007 Så så, Titti, tenk på blodtrykket. Steike hvor lite jeg er her nå. Det blir så lite tid igjen når jeg jobber for fullt og har et liv på si' (tro det eller ei). Og særlig når jeg ikke kan stikke innom KG på dagtid. I går var det rett fra jobb, via ditten og datten som skulle leveres og så møte en kamerat for å gå på teater. Kjempekoselig det, og bra stykke. Men det ble litt seint da. Og så opp som vanlig i dag, bittelitt trøtt ja. Fikk slumra litt på sofaen, så kom elskern innom en liten tur, med noe gjenglemt fra lørdagen. Fikk så litt armkrok og kos på sofaen, han er litt på sytern nå, er nok inne i en litt trasig periode. Det går litt sånn med ham og, det er ikke bare meg. Nå har han akkurat dratt hjem og jeg må finne loppekassa snart, ellers får vi en reprise av dagens trøtte tryne i morra. Men først..... må bare ditt og datt...... Typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #680 Del Skrevet 15. februar 2007 Livet mitt er litt ditt og datt for tiden ser jeg. Alltid noe å huske på, noe å ordne med, noe å planlegge. Har akkurat vært hos opphavet med ski og en bag som de skal ta med i morgen, da slipper jeg å dra det med på jobb. Etter jobb reiser nemlig hele bølingen til fjells, det blir sikkert deilig. Nåja, det er jo med familien da, så jeg vet ikke helt. Helg blir det uansett. Og nå har jeg en jobb jeg kan legge bort i helga, det er jo litt uvant. Har begynt å bli glad i jobben min selv om jeg føler meg som en grønnskolling og at ting går så saaaakte framover. Det er en lang opplæringsprosess så det er ikke meg som er treig altså. Men det er fint også å kunne bruke dagene på å lese fagrelaterte ting, vurdere ting opp mot hverandre, tenke, filosofere, se litt ut i lufta før jeg prøver å sette ord på ting og sammenhenger. Trives litt med det, passer for en bittelitt fagnerd som meg. Har kommet inn i en grei arbeidsrutine og, er forholdvis tidlig på jobb sånn at jeg får igjen litt på ettermiddagene, det er deilig. Men nuh, mere ditt og datt som må finnes fram og ordnes før i morgen tidlig. Kanskje jeg skulle strigle legga og? Kanskje det er noen kjekkinger på bassengkanten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg