anonyma Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #581 Del Skrevet 10. januar 2007 Dyrt ja, det skal jeg si deg. Mens jeg prøvde å finne bilde av de andre brillene på nett kom jeg over nettsidene til et synsenter som hadde masse bra info. De skriver bl a at vanlige progressive glass ikke er særlig egnet til databruk, den forstørrende sonen er for langt ned, men at det finnes noen spesialglass som har en bredere mellomsone til sånt bruk. Koster sikkert skjorta da. Men de skriver også at man kan få hjelp til kartlegging av behov på arbeidsplassen og at arbeidsgiver kan betale databrille om det er nødvendig. Så nå har jeg et lite dilemma her. Skaffe meg vanlige lesebriller som jeg vet fungerer ved dataarbeid, vente og se hvordan arbeidssituasjonen faktisk blir og hva som blir behovet eller beholde de brillene jeg har. Jeg antar jo bare at jeg har behov for en oppgradering og at min nye arbeidsplass blir mer foran pc'n. Ikke lett å bestemme seg. Men om jeg venter til jeg har starta i ny jobb er det jo ikke salg lenger og om jeg skal kjøpe det her selv blir det jo mye dyrere. Har vel uansett godt av å ta den synstesten for å sjekke om det har vært noe endring siden sist. Så kan jeg jo høre hva de sier om progressive glass. Ska'kke værra lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #582 Del Skrevet 10. januar 2007 Så jeg kastet alt sammen. Ikke det at jeg glemte noe - men det er ikke alltid nødvendig å rote opp i alle vonde følelser - hvertfall ikke for meg. ← Jepp, jeg kastet også alt, men jeg måtte se gjennom mange av mailene i tilfelle det var noe jeg måtte ta vare på. Og da dukka det jo opp saker og ting. Jeg snakka litt om gubben hos psyk i går, i og med at jeg hadde truffet nydama. Merker jo at det ikke gjør meg noe på noe plan lenger og at han ikke betyr noe for meg. Jeg ser jo nå hvor håpløs han er på mange ting. Det er litt godt å kjenne akkurat det. Fikk akkurat invitasjon til gubbens bursdag, tok meg i å fnise litt ved tanken på at han sikkert har invitert utysket også. Nydama, meg og utysket på samme fest. Jeg har i hvertfall tenkt å gå, det blir jo masse kjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2007 #583 Del Skrevet 10. januar 2007 Du er tøff. Nydame er greit - men utysker liker vi ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 10. januar 2007 #584 Del Skrevet 10. januar 2007 Nei, ærleg talt! Om han ber utysket så bekreftar han jo berre at han manglar eit eller anna. Har han ikkje forstått at han dummar seg ut når han latar som ingenting? Nei, ny dame kan vi like, utysker vil vi ikkje ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #585 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har dessverre ikke noen mulighet å finne det ut, han har tydeligvis delt mailinglista i deler og starta på A, og hun er ikke i samme del som meg. Ser ut til at han har invitert rubbel og bit av de han kjenner i hvertfall, så det vil ikke være usannsynlig at hun og er invitert. Må bare fortelle. Jeg fortalte kameraten min at jeg hadde truffet nydama her om dagen, på telefonen. Han smeller til med: "er'a like stygg som ho derre NN?" (altså utysket), og så ler'n rått. Måtte fnise litt jeg og da. Og så måtte vi le litt av hvor stygge vi var mot henne, men det var vel fortjent. Vi er fæle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 10. januar 2007 #586 Del Skrevet 10. januar 2007 Ang. de gamle mailene så skjønner jeg hva du mener. Det tar tid før sårene leges. Og alt etter hvordan humøret er så kan man mange år etterpå faktisk kjenne sårhet, avsky eller sinne. Tror bare det er sånn når man har blitt dårlig behandlet. Jeg har dessverre ikke noen mulighet å finne det ut, han har tydeligvis delt mailinglista i deler og starta på A, og hun er ikke i samme del som meg. Ser ut til at han har invitert rubbel og bit av de han kjenner i hvertfall, så det vil ikke være usannsynlig at hun og er invitert. Må bare fortelle. Jeg fortalte kameraten min at jeg hadde truffet nydama her om dagen, på telefonen. Han smeller til med: "er'a like stygg som ho derre NN?" (altså utysket), og så ler'n rått. Måtte fnise litt jeg og da. Og så måtte vi le litt av hvor stygge vi var mot henne, men det var vel fortjent. Vi er fæle. ← Godt han er enig med deg! Han liker vi. Utysket fortjener det som kommer i hennes vei. Er det noen som vet hvor hun bor som gidder å helle 5 liter olje utenfor døra hennes..... Men gå i bursdagen med hodet høyt hevet. Og drit i utysket, stakkar hun veit jo ikke bedre.... Jeg har forresten fått streng beskjed om å ta med kokosboller til de 2 jentene på jobben min: Og en kollega fra DK som kommer på mandag, (en utrolig lekker fyr, gammel fotballspiller med den kroppen og det smilet!! som sjarmerte buksene av oss på julebordet) skulle brenne en fin CD til meg hvis jeg sparte et par til han kommer. Så mulig jeg må på Meny på mandagsmorgenen så jeg har noen å gi han. Har ikke tro på at jeg kan holde meg unna de jeg har lovt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 10. januar 2007 #587 Del Skrevet 10. januar 2007 Strålande Titti!! Det er spiriten vi kan leve med!! Men altså, om dei har smakt dei ekte, så spørst det om du klare lure dei med dei frå Meny altså... Om ikkje Fabrikken leverer til Meny altså? Uansett, eg ville heller helt olje hos Gubben enn utysket eg då, ho er jo dum, sosialt amøbe og potte tett, men det er tross alt han som har lova nåke då... Berre sånn at vi har rett prioritering her lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #588 Del Skrevet 10. januar 2007 Dere assa. Jeg vet jo hvor begge bor jeg. Men det er muligens ikke helt rette veien å gå. Gubben er jeg bare likegyldig til, henne har jeg faktisk noe mer problem med. (en utrolig lekker fyr, gammel fotballspiller med den kroppen og det smilet!! som sjarmerte buksene av oss på julebordet) ← Du kunne ikke sende ham over vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 10. januar 2007 #589 Del Skrevet 10. januar 2007 Dere assa. Jeg vet jo hvor begge bor jeg. Men det er muligens ikke helt rette veien å gå. Gubben er jeg bare likegyldig til, henne har jeg faktisk noe mer problem med. Du kunne ikke sende ham over vel? ← Godt å høre det med gubben, og Utysket kan ties ihjel... Ang. det du skriver attegløyme så er jeg absolutt enig. Men jeg syns vel at de kan dele på 5 liter'n.... Ang. kollegaen... Hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg tatt han selv!! Alle jentene på kontoret i DK dåner av han. Jeg hører på stemmene deres når han er innom kontoret. Vi tales jenter. Jeg har jobbet overtid og nå lager Dolly Dimple's middagen min. Klar om ca. 10 minutter. Må lære meg GPS'n i kveld så jeg finner fram. Skulle ikke tro jeg bodde 2 mil fra Oslo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #590 Del Skrevet 11. januar 2007 Må lære meg GPS'n i kveld så jeg finner fram. Skulle ikke tro jeg bodde 2 mil fra Oslo.... ← Da er'e jaggu på tide at du kommer deg inn og blir kjent med storbyens utmerkede etablissementer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 11. januar 2007 #591 Del Skrevet 11. januar 2007 Altså. Jeg er jo i byen rett som det er... Jeg veit bare ikke hvor jeg har vært når jeg kommer hjem.... Jeg er ikke spesielt god på å finne fram i Bærum heller bare så det er sagt. Plotteren er på plass og jeg varmer opp med Menykokosboller så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 11. januar 2007 #592 Del Skrevet 11. januar 2007 Rapport fra Meny bollene... De runde i 6-pakning er ikke så gode som de i plastboksen som er spisse på toppen. Vi er 2 eksperter som har prøvesmakt 2 ganger av hver type, og vi er begge enig i konklusjonen. Nå skal vi drikke noen krus med kaffe så kvalmen forhåpentligvis går over. Sees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #593 Del Skrevet 11. januar 2007 Du må ikke spise deg kvalm på kokosboller allerede da Titti. Har ikke smakt Meny-bollene jeg. Det er faktisk kjempelenge siden jeg har spist noen andre enn fra kokosbollesjappa. Nå har jeg spist lunsj med spanjakken borti gangen, snakka skiiit om gamle sjefer og andre vi kjenner. Så fant jeg noe herreløs te i skapet på kjøkkenet, noe urte-balanse-yogi-eteller annet. Lukter gress og litt kanel så det blir sikkert bra. Har også hatt en gjennomgang, med etterfølgeren, av de tingene vi ikke får tid til å gjøre i praksis. Selvfølgelig dukker det da opp ting jeg ikke har tenkt på eller rydda i eller sånt, men det får bare være. Rart å tenke på at det bare er to dager igjen, pluss resten av i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 12. januar 2007 #594 Del Skrevet 12. januar 2007 God Morgen Jenter!! Det var så koselig å møte dere i går. Er jo litt rart hvordan man innbiller seg at noen ser ut etter noen år her på KG. Må innrømme, anonyma, at jeg hadde sett for meg deg med en litt lang hals (noen har jo faktisk lang hals)...... Også var du så søt!!!!!!! Du ligner jo ikke på en struts i det hele tatt!! *skuffer* Men ikke bytt avatar for det.... attegløyma, du var også kjempe søt. Jeg så for meg deg som litt alveaktig, og du hadde jo mye av den sjarmen! Jeg vet ikke hvor mange kokosboller jeg spiste tilsammen i går, men det ble over 10 så jeg var ikke helt god i magen i går kveld. Kvalm til tusen. Jeg ble liggende på sofaen i noen timer, før jeg satte meg foran pc'n og jobbet inn den tapte tiden. *gjesp* Ble sittende til over 01.00. Den teen din hørtes god ut anonyma.... Not... Rester av en urte-et-eller-annet med gress og kanelsmak. Yummi.... *blir nesten kvalm igjen* Ha en god dag i dag og dagdrøm om kokosboller, eller Mr. McDream, som en dag kommer å den hvite hesten, evnt. flygende på en kost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #595 Del Skrevet 12. januar 2007 Mornings. Litt treig start i dag. Sofaen fanga meg i går kveld så det ble seint i seng ja. Veldig hyggelig å treffes i går, det er alltid litt spennende å finne ut om personen bak nicket. Og så er det litt rart å lese innlegg i dag når jeg kan se deg for meg. Takk for alle komplimenter men jeg er nok ikke av de langhalsede nei. Men nuh må der jobbes, jeg fant noe annen te i skapet i dag, den var ikke så veldig god. Den gress-og-kanel-teen fra i går var faktisk ikke så verst. Nest siste dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 12. januar 2007 #596 Del Skrevet 12. januar 2007 Tenk så deilig det blir å gå ut jobbdøra for siste gang!!! Spennende tid du går i møte. Tror du skal være glad for at du ikke er langhalset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 12. januar 2007 #597 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei! Og så kos å møte deg og Titti! Du var ein "frekkare" type enn eg hadde trudd, du verke så snill her, men du har jo ein like slem tråd i deg som vi har jo, strålande! Og så er du langt meir ungdommeleg og stilig, eg har av ein eller annan grunn fått det for meg at det ikkje er forenlig med barn for tia då... Unntatt for mine venninner så klart, så då er vel du i den kategorien :icon_smile: Men 8 kokosbolla står det sjuk respekt av ass!! Imponert!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 12. januar 2007 #598 Del Skrevet 12. januar 2007 nesten kvalm bare ved å lese om det "Alveaktig sjarm", atta, den vakke verst så gøy at dere møtes IRL. Dødsmisunnelig på kokosbollene. Jeg må ha gått glipp av noe, jeg har trodd utysket og Nydama var samme person, men det er det altså ikke? Henger meg på oljeplanen... på alle som fortjener det. Ønsker deg en kjempehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #599 Del Skrevet 12. januar 2007 Du var ein "frekkare" type enn eg hadde trudd, du verke så snill her, men du har jo ein like slem tråd i deg som vi har jo, strålande! Takk atta, du fikk skrevet akkurat det jeg prøvde meg på å formulere i dagmorges, men sletta for jeg fikk det ikke helt til. Jeg må ha gått glipp av noe, jeg har trodd utysket og Nydama var samme person, men det er det altså ikke? Henger meg på oljeplanen... på alle som fortjener det. Ønsker deg en kjempehelg! ← Neida, det er to helt forskjellige damer, det kan jo gå rundt for noen og en hver her, det har i perioder gått litt fort i svingene. Ha en strålende helg. til deg så vidt jeg har skjønt. Kose dere masse. Tror atta gleder seg til å komme nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #600 Del Skrevet 13. januar 2007 Å faen, søs ringte akkurat nå. Svogern min har bestemt seg for å flytte fra henne, etter mange mange år sammen. Sånn helt ut av det blå. Helt grusomt. Men hun var ganske rolig og det gikk stort sett bra mente hun. Det bringer fram masse minner for min del, klarte ikke la være å snufse i telefonen, for jeg vet jo hvordan dette føles. Fikk skikkelig flashback og det gjør virkelig vondt. Har egentlig en middagsavtale hos noen venner i dag, men akkurat nå føler jeg meg ikke i stand til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg