Gå til innhold

anonymas

anonyma

Anbefalte innlegg

Så tøff du er. Er ikke sikker på om jeg hadde gjort det samme...

Godt du unner deg turen. Du lever kun en gang vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesten
anonyma, du er pokker ta meg kul.

Selv om jeg ikke ofte legger igjen spor etter meg lenger, så leser jeg alle oppdateringene og jeg flirer godt innimellom. Tror jeg må bli med på en kokosbolle og kaffe en dag hvis jeg får lov... :sjenert:

Ka seie du? Ska vi dra ho med ;) ? Og joda, litt småsnobbete e du jo, men det e vi alle, så det e lov. Ein har berre eitt liv, og eit val, og då må ein jo velge det som e rett! Sku berre mangle. London e kult! ;) Dette blir bra du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka seie du? Ska vi dra ho med ;) ?

Klart vi kan det. Må bare finne en tid som passer da vettu. Jeg er f eks ledig til helga, når jeg ikke skal snekre list da. :roll:

Og joda, litt småsnobbete e du jo, men det e vi alle, så det e lov. Ein har berre eitt liv, og eit val, og då må ein jo velge det som e rett! Sku berre mangle.

:tunge1::ler:

Du har helt rett, det er for dumt å ignorere egne ønsker og behov bare fordi ting er praktisk og greit og sånt. Det er jo vi i FPF ganske flinke til tror jeg...

London e kult! ;)  Dette blir bra du!

Jepp, gleder meg veldig. Nå har jeg bestilt hotell også, må nesten svinge meg og ordne alt før jeg ombestemmer meg og feiger ut. :ler: Føler meg veldig tøff nå, som gjør sånt helt alene, men før eller siden må jeg jo prøve meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg ska sikkert jobbe i helga, men eg jobbe jo enten om kvelden eller om dagen, så det går nok bra! Vi får det nok til ska du sjå. Og eg som trudde du sat nedlessa i arbeid, sia ho som sku ta over var treig og sånn *Tulla!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og heldige meg skal i svigermors bursdag denne helgen..... Min utrolig hyggelige og sjarmerende svigermor som jeg er så glad i... *gjesp* Dette blir en tøff helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Hmmm, kan'kje de som jobbe ta det på PM, og så plinge du Anonyma på meg med evt forslag? E'kje det greit? Men neste veke skal eg til Fiona kanskje muligens i helga altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoy, her går det unna. Jeg er også rimelig opptatt neste helg, og så stenger de ganske tidlig (? husker ikke helt) på hverdagene. Jeg har jo ganske fleksible dager nå, men det har kanskje ikke Titti. Og nei, vi vil ikke ha med hun sjarmerende svigermoren din. :sjarmor: Vi får ta en PM-runde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

kokosbolla vel! London e jo berre ein by, ærlig talt altså! Her har vi prioritetane i orden; At Anonyma ska på tur er registrert og behørig bejubla, så går vi over på det som betyr nåke her i verda. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kokosbolla vel! London e jo berre ein by, ærlig talt altså! Her har vi prioritetane i orden; At Anonyma ska på tur er registrert og behørig bejubla, så går vi over på det som betyr nåke her i verda. ;)

:ler::klappe:

Riktig prioritering attegløyma!

Min dragesvigermor har skjønt en ting, og derfor får jeg 2 bokser med hjemmelagde kokosboller hver jul. Hun er litt gnien på sjokoladen, jeg mener 3 runder er et must, men hjemmelaget er tross alt hjemmelaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner absolutt, absolutt ingenting. Snakker dere om London og/eller kokosboller? :klø:

Hæh??

:ler: Henger du ikke helt med i svingene? Her har det skjedd masse i dag ja.

Jeg skal på tuuuuur!! :hoppe: Gleder meg masse. Har fortsatt en litt sånn go'følelse inni. Og litt skrekkblandet fryd over å skulle reise alene, har jo aldri gjort det før. Jeg har jo reist alene, men alltid hatt avtaler om å møte kjente når jeg kommer fram.

Har masse ideer til ting å gjøre da, steder jeg vil se og oppleve, så jeg håper det går bra.

I dag måtte jeg sove litt på sofaen, var så begredelig trøtt i dag morges for jeg greide jo ikke komme meg i seng i går kveld. Var litt for våken. Får prøve å ikke bli så sein i dag. Yeah right :roll: Rart med det når jeg nesten ikke har følelse av å jobbe, det er liksom ikke så viktig å komme tidlig og sånt, det gjelds ikke på en måte. I dag var det jo litt rart for de andre planlegger sommerens møter og jobbreiser og sånt og det kommer nye prosjekter som jeg normalt skulle tatt meg av, men som jeg ikke har noe med lenger. Er litt overflødig. Men samtidig føler jeg meg lettere og gladere enn på lenge. Den tunge børa i den gamle jobben er borte. Det er veldig deilig.

Fikk lapp på døra igjen, at byggemenna må inn her på fredag, håper de faktisk kommer denne gangen. Ellers kan jeg finne på å bli sur ja. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en litt slækk dag ja. Sysselsetter etterfølgeren og så pusler jeg med litt småting. Kjenner at jeg blir litt lei av det i lengden. Neste uke blir det litt mer å gjøre da, ser egentlig litt fram til det.

Ellers ser jeg at det tetter seg til i ukene framover. Det er ting i helgene, ting i uka, reise bort på tur, reise bort med jobb, starte i ny jobb, på fjellet med familien. Masse gode og fine ting. Førstkommende helg er ganske åpen og det er bra, har tenkt å ha en rolig sullehelg for meg selv før det braker løs med noe nesten hver helg.

Jeg sendte permisjonssøknad til det ene koret i går. Det blir mye opplæring i ny-jobben og ergo mer belastning, samt at jeg ikke la fingra mellom når det gjelder enkelte grupper i koret som aldri klarer å holde kjeft under øvelser. Ikke at jeg er noen disiplin-nazi, men noen tar'n helt ut og tar heller aldri hensyn til at det forstyrrer andre. Jeg blir liksom bare "søt når du er sint" og avfeid når jeg gang på gang prøver å si fra. Er så drit lei. Og det skrev jeg i søknaden og. :forvirret: Fikk ikke noen kommentar på dette i svarmailen, jeg har tidligere prøvd å nevne det for de som sitter med noe ansvar, men det har aldri blitt gjort noe konstruktivt med annet enn mild oppfordring til å være mer disiplinerte på øvelser. Og det virker jo... Not! Får se hvordan det blir framover da. Jeg har jo ikke lyst å slutte helt, for der har jeg jo masse sosial kontakt samt elskern og flere gode venner. I perioder er koret eneste kontakten vi har for vi er så bissi alle sammen på hver vår kant. :ler: Jeg må derfor være flinkere til å lage avtaler utenom, og siden de treffes regelmessig og jeg ikke, blir det jeg som nok må følge opp. Så de ikke glemmer meg helt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lapp på døra igjen, at byggemenna må inn her på fredag, håper de faktisk kommer denne gangen.  Ellers kan jeg finne på å bli sur ja. :sur:

:roll: Jeg gir opp. I dag var det ny lapp, at de kommer på onsdag neste uke. Si meg, er det for vanskelig å vite når de egentlig får tid til å komme? Kommer de i morgen? Eller onsdag? Eller begge dager? Eller kanskje ingen av dem? :roll: Jeg må nok ringe i morgen tidlig og spørre, kan jo ikke ta sjansen på å ikke være hjemme om det viser seg at de likevel kommer i morgen. De to lappene var nemlig underskrevet av forskjellige, en av entreprenøren og en av et elektrofirma.

I tillegg hang det lapp nede at feiervesnet kommer på inspeksjon på mandag. Og den vil jeg gjerne få med meg. Har opplevd i det siste at det lukter endel røyk når jeg fyrer, veldig greit å få sjekka at det ikke er lekkasje noe sted. Vi hadde inspeksjon for 4 år siden også og da var alt i orden.

Så om det skal holde på sånn får jeg ikke mange sammenhengende arbeidsdager framover. :roll: Heldigvis er etterfølgeren min ganske selvgående.

Til neste uke har jeg og mulighet for en dag fri i og med at hun er borte. Den dagen avtalte jeg at kameraten min skal hjelpe meg med å se etter briller, han har nemlig litt øye for hva som kler folk. Men så hadde jeg glemt at jeg har første time hos psyk etter ferien den ettermiddagen. Det kom jeg på i ettermiddag da elskern ringte og lurte på om han kunne låne bilen den dagen. Typisk. Alt skal hope seg opp på en gang. :roll: Må få sortert det her litt, jeg rekker jo ikke alt på en gang, særlig ikke om jeg skal få jobba noe innimellom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld da jeg skulle gå og legge meg titta jeg tilfeldigvis ut kjøkkenvinduet og ble bare stående og måpe. Frostrøyken lå tjukk over fjorden og kom sigende innover byen, oppover langs åsen på den ene siden, i elvedalen, de høye bygningene i sentrum ble gradvis innhylla i tåka samtidig som du så alle lys som vanlig. Helt fantastisk vakkert. Det var stjerneklart og fullmåne. Måtte fram med kameraet, men det er utrolig vanskelig å få bra bilder på sånn avstand.

Som en konsekvens av det fuktige, kalde været var bilen min dekket av frostroser i dag morges. Det er ikke moro, men utolig vakkert.

Nå skal jeg straks ringe for å høre om det helt sikkert kommer noen folk til meg i dag eller om de helt sikkert kommer på onsdag (som egentlig ikke passer særlig bra) eller hva som skjer. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, de kommer i dag, og på onsdag, to forskjellige ting som skal gjøres. Og det var selvfølgelig ikke mulig å ta begge deler på samme dag, det måtte jeg da skjønne. Ikke sagt direkte men underforstått. :forvirret:

Jeg nevnte også den dagen før jul da jeg var hjemme og sa at jeg spurte nå for å være helt sikker på å unngå noe sånt igjen. Men det hadde jo aaaaldri vært meningen at de skulle inn i desember, det måtte vært en glipp. Så det at jeg ringte og etterlyste dem den dagen og seinere fikk beskjed at de ikke kunne gjøre det den dagen allikevel var baaaare tull. Ikke sagt så direkte men underforstått. :forvirret:

For en gjøk. Men de har bare å komme i dag altså, ellers skal de få høre det. Så det så. :sur:

Merker at jeg blir litt gretten på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...