anonyma Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #521 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) tilbake til atta, godt nyttår til deg også. Klart 2007 blir et flott år. Det må det bare bli. Kos deg masse med kjærsten i helga. Jeg skal nok kose meg i helga jeg og, elskern kommer på middag i dag og så får vi nyttårsaften sammen i morgen. Og så var vi sammen i går, på "dinner and a movie" med gjengen. Veldig fin kveld. Endret 30. desember 2006 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. desember 2006 #522 Del Skrevet 30. desember 2006 Bare innom og sier takk for det gamle. Kos deg i kveld. (og det skal vel veldig mye godvilje til for at dette er en struts ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #523 Del Skrevet 30. desember 2006 Nei, strutser er det nok ikke, gidder ikke prøve å overbevise deg engang. Det er de søte fuglene jeg fikk til jul. Godt nyttår billa, håper det blir like bra for deg som det skal bli for atta og meg. Og at vi får lurt deg over på disse kanter på kokosboller en gang snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. desember 2006 #524 Del Skrevet 30. desember 2006 Hadde jo vært koselig om mitt år blir like bra som det ser ut til å bli for dere. Absolutt klar for kokosboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 30. desember 2006 #525 Del Skrevet 30. desember 2006 Godt nytt år anonyma, og til dere andre som er innom her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #526 Del Skrevet 31. desember 2006 GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN! (Sånn i tilfelle jeg ikke får snoka meg innom her i løpet av dagen) Så langt har avslutningsdagen i det gamle året vært hektisk. Jeg fikk ikke sove mer sånn i 8-tida, så jeg sto opp. Nå har jeg bakt en kake, dvs den står i ovnen, lagt siste hånd på en annen kake. Samt rydda litt og sånt. I tillegg har kjøleskapet hatt en liten stopp igjen, hater det når det holder på sånn. Vet jo at det har starta igjen hver gang, men hva med den gangen det ikke starter? Elskern sover fortsatt. Det er deilig å slumre under dyna sammen med ham, men til slutt måtte jeg bare opp. Vi lagde deilig middag i går, scampi med hvitløk, chili, lime, kokosmelk ++ Kjempedigg og deilig avveksling fra tung julemat. Kompenserte med noe rødvin og sjokolade da. Får vel se å dra ham opp av senga snart, så jeg får sendt ham hjem og kommet i badet selv. Liker å ha god tid og litt ro rundt meg ja, stelle meg og lade opp til i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 1. januar 2007 #527 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. januar 2007 #528 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt Nytt År Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #529 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nyttår Skya og billa. Jeg avstår fra hopping akkurat nå, for jeg tror ikke hodet mitt har godt av det. Er ikke akkurat fyllesjuk, men veldig trøtt og slækk. Elskern var mye friskere og raskere enn meg, så han overlot vraket til sofaen og dro hjem. Så dit skal jeg kravle meg snart. Til sofaen altså... Festen i går var knall, bare masse hyggelige folk, masse god mat og drikke. Vi tusla ut ved midnatt, opp på et høydedrag med fri utsikt og så på rakettene. Og etterpå ble vi sittende og skravle, drikke vin og høre på musikk. Veldig koselig. Har fått feira med dem som betyr noe for meg, og det er bra. Fikk en middagsinvitasjon til helga om to uker, det blir og hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #530 Del Skrevet 2. januar 2007 Nytt år, nye muligheter. Tidlig morgen, opp og dra på jobb. Ikke fullt så gøy. Måtte innom kaffebaren i hvertfall. Men nå er jeg jo her, det føles ikke helt som jeg jobber, for jeg jobber nå på timesbasis og kan egentlig styre hvordan og hvor mye jeg vil jobbe, bare jeg får lært opp hun som skal ta over. Det er ikke sikkert jeg trenger å være her hele dagene hele tiden. Og så leste jeg horoskopet for uke 1... "Hvis du regner med at du skal starte det nye året med å slappe av, så kan du tro om igjen. Du har masse av prosjekter du må ta deg av. Omgivelsene krever deg også. Så knyt skoene, og kom i gang!" OK da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #531 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Og så kan jeg jo ta med årshoroskpet i samme slengen, i og med at det kom i dag. Here goes, anonymas 2007. "Generelt: I januar/februar vil det være mye fokus på kommunikasjon. Kanskje skal du skrive under på en avtale eller liknende. Sørg for å lese det med liten skrift før du signerer, eller få noen til å hjelpe deg! I store deler av året vil så i forrerste rekke, (hva i all verden er det for en setning? :kløog folk legger merke til deg. Du bør holde en lav profil på hjemmebane, ellers kan det lett oppstå misunnelse og uvennskap, hvis du ikke passer på. Dette er det størst risiko for rundt 1 april. Hvis du studerer eller på annen måte skal lære noe nytt vil du i første halvdel av året bli nødt til å knote litt før du får det til. (Ny jobb i hvertfall, mye nytt å lære) Noen gjør det vanskelig for deg, og du får kanskje tanker om å gi opp. Men hold ut! Rundt august letter det for deg, og på høsten vil du igjen være glad og tilfreds med livet. (Høres bra ut) Jobb: I lang tid går det stille og rolig for seg uten for mange krumspring. I mai og juni ser det derimot ut til at det blir gjort noen avtaler som har med jobb å gjøre. Også i august ser det til at det skjer noe. Her kan du lett få det travelt, fordi det er noe nytt som skal stables på bena. I september skjer det en endring i retning av en forfremmelse, (prøvetiden er over i begynnelsen av august) eller i alle fall en endring som gjør at du får jobbe med selvstendig. Resten av året kommer til å fortone seg som en positiv opplelvese for deg, og du kommer til å få anerkjennelse for det du gjør. (Me like ) Kjærlighet: De første månedene av året kan likne litt av en ørkenvandring, (hva med elskeren da?) så her gjelder det å være tålmodig! Det ser nemlig ikke ut til at 2007 kommer til å forbli stille og rolig. Rundt 1 april kan det oppstå en liten flørt på arbeidsplassen, og det ser ut til at det kan utvikle seg til noe heftig. Denne flørten vil være full av følelser, men også vanskeligheter, så det blir noen diskusjoner og forsøk på å løse konflikter. (Oops, følelser på jobben kan være veldig vanskelig.) Om dere lykkes er vanskelig å si, men hvis dere ønsker en løsning så må dere belage dere på å jobbe for å få det til. Og til slutt; La ikke familien din lov til å blande seg i ditt kjærlighetsliv, dette må du finne ut av selv! "(Som om de noen gang har fått lov å blande seg i det ) Endret 2. januar 2007 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 2. januar 2007 #532 Del Skrevet 2. januar 2007 Men du, atte elskeren er vel ikkje kjærlighet vel? Berre sånn tolkning av den lissom, vi snakke ekte kjærlighet her, med potensiale for å vare og bli det heilt store lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #533 Del Skrevet 2. januar 2007 Åååå er det den kjærligheten det er snakk om. Den har vel vært mangelvare i mitt liv i mange år. Så jeg vet ikke helt hvordan den ser ut lenger, eller føles. Og du har helt rett, elskern er ikke helt der, men samtidig veldig vanskelig å gi slipp på da. I løpet av siste uke var vi sammen 4 kvelder på rad, overnatta vekselvis hos ham og meg. Vi var på kino sammen med andre, vi var på nyttårsfest osv. Det er ingen som hever et øyebryn når vi kommer sammen til festen eller når vi tar t-banen sammen etter kinoen, i stikk motsatt retning av der han bor. Men vil jeg noe mer? Vil han noe mer? Ikke godt å si, nå er vi blitt veldig vant til hverandre, men den store kjærligheten? Nei, tror nok ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 2. januar 2007 #534 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvordan blir det for deg hvis han en dag forteller at han tror han har møtt den Store Kjærligheten? Hvordan blir det for ham hvis du en dag forteller at du tror du har møtt den Store Kjærligheten? Ikke for å plage deg, skulle egentlig ønske deg et Knakende Godt Nytt År! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #535 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvordan blir det for deg hvis han en dag forteller at han tror han har møtt den Store Kjærligheten? Godt spørsmål, har du flere? Hvordan blir det for ham hvis du en dag forteller at du tror du har møtt den Store Kjærligheten? Å ja, her var et til. Jeg vet ærlig talt ikke hvordan det evt blir. Jeg fisker litt innimellom for å høre om han har noe på gang. Men jeg vet jo også hvor mye (les lite) tid han har til å være på sjekkern mellom jobb, jobbsøking, unger, kor og meg, så jeg tror ikke det er noe nær forestående. Han har kommentert det selv altså. Han har også sletta seg fra de forskjellige kontaktsidene på nett, det vet jeg for jeg er/har vært også der. Om han finner seg noen "annen" så må jeg bare ta det med et smil, håper bare jeg får vite at noe er på gang før det smeller. Jeg vil nok savne ham veldig da. For jeg vet jo hvor god han er. For mitt vedkommende har vel det å ha en elsker lagt noe demper på sjekkinga (kall det hva du vil). Jeg har ikke akkurat vært særlig aktiv på de sidene jeg var før, jeg er jo nesten ikke ute lenger sånn at det går an å treffe folk. Jeg har vel "brukt opp" koret litt, jobben er ikke særlig spennende i så måte. Foreløpig i hvertfall. Jeg merker og at jeg ikke har noe "driv" til å se etter noen heller, er liksom ikke så spennende og viktig akkurat nå, om det skulle skje noe så må det nok komme dalende fra oven sånn helt plutselig Ikke for å plage deg, skulle egentlig ønske deg et Knakende Godt Nytt År! ← Og takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander Skrevet 2. januar 2007 #536 Del Skrevet 2. januar 2007 Riktig Godt Nytt År, anonyma! For mitt utrente øye, ser elsker'n- greia ut som kjærlighet i praksis - på alle plan. Det mangler bare å få det inn "drømmeveien" så sitter det i hodet også. - Litt sånn for å plage deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 2. januar 2007 #537 Del Skrevet 2. januar 2007 Kanskje elskeren representerer det forelskelser gjerne ender i. Kanskje dere bare har hoppet over den kriblende forelskelsesperioden og gått mer rett i den stabile delen. Eller kanskje ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #538 Del Skrevet 2. januar 2007 For mitt utrente øye, ser elsker'n- greia ut som kjærlighet i praksis - på alle plan. Det mangler bare å få det inn "drømmeveien" så sitter det i hodet også. - Litt sånn for å plage deg igjen ← Kanskje elskeren representerer det forelskelser gjerne ender i. Kanskje dere bare har hoppet over den kriblende forelskelsesperioden og gått mer rett i den stabile delen. ← Tyst med dere, begge to. Dere er jo selvsagt inne på noe. Vi har liksom tatt snarveien til et ganske alminnelig, hverdagslig forhold. Jeg for min del liker godt den kriblende forelskelsesperioden, forventningen, spenningen. Den hoppa vi glætt over. Kunne godt tenke meg å oppleve det igjen. Om vi er inne i en stabil del? Hmmm, er ikke helt sikker. Vi gjør jo ting sammen som venner ville gjort, men også som par ville gjort. Men vi er ikke det, og det holder vi ganske klart på begge to. Jeg har vel nevnt det før, men han er ikke akkurat den jeg helst ville ønska meg. Han definerer seg selv som en enkel mann fra kysten, mens jeg kanskje ønsker meg en litt mer sofistikert fyr med noe mer kulturelle (intellektuelle ?) interesser. Fy faen, jeg høres ut som en ekkel snobb. Dette får stå med veldig liten skrift. Hva han ønsker seg vet jeg ærlig talt ikke. Vi matcher på mange ting, men langt nær på alt. Samtidig så liker jeg den enkle, jordnære mannen. Han er rett fram og ærlig, han bryr seg om og viser det. Jaja, nok fabulering for i dag. Første jobbedag ble ganske slækk for min etterfølger er rimelig kjapp både i fingra og i hodet. Vi gikk gjennom prosedyrene og så satt hun og pusla med det resten av dagen. Helt supert, men noe kjedelig for meg da. Har rydda litt mer på kontoret. Etterpå var jeg på Maxbo, og kryss i taket!! De hadde lista jeg trengte. Vel hjemme fant jeg vel ut at jeg bør gjøre dette i dagslys, så jeg ser hva jeg gjør, nå er det jo mørkt som ei bukseræv når jeg kommer hjem. Får ta det til helga. Må vel ta en liten sjainings her og rydde vekk juletreet og. I dag ble det bare sofasliting, er jo vanligvis ikke hjemme på tirsdager så tv-programmet i dag var ekstra spennende. Og nå er det straks en episode til av CSI... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 3. januar 2007 #539 Del Skrevet 3. januar 2007 anonyma, du er pokker ta meg kul. Selv om jeg ikke ofte legger igjen spor etter meg lenger, så leser jeg alle oppdateringene og jeg flirer godt innimellom. Tror jeg må bli med på en kokosbolle og kaffe en dag hvis jeg får lov... Uansett, ha en god dag. Enten elskeren er Han eller ikke. Og husk, den kriblende følelsen varer ikke evig. Det er den følelsen etterpå som er avgjørende. Og jeg syns ikke du er en snobb. Bare så jeg har sagt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #540 Del Skrevet 3. januar 2007 Kul du lissom. Nuvel, jeg er i hvertfall kul nok til å ha bestilt meg flybilletter til London i slutten av måneden. Har hatt lyst å reise dit lenge, har vært der før, men bare kortkort tid. Føler at jeg ikke har fått sett noe skikkelig i byen. Så når jeg nå får fri passer det jo bra. Jeg har aldri reist alene på den måten før, så det blir jo veldig spennende, litt scary og. Jeg mener, jeg er jo vant til å reise og er fullt ut i stand til å klare meg selv. Men kun mitt eget selskap i tre-fire dager? Minst like spennende. Jeg skal kjøpe meg en guidebok og lage meg et ganske tett program tror jeg. Holde meg i aktivitet. Litt shopping skal jeg nok og få tid til, har jo i bakhodet at jeg trenger nye klær til ny jobb. Selvfølgelig kunne jeg spart turpengene og gått på salg her, men de har endel andre, litt mer spennende butikker i UK vet jeg. Tror dette blir veldig bra jeg. Må bare finne meg et hotell, har sjekka litt i forkant her og det finnes jo så mange å velge mellom så det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg