Mathias Skrevet 17. desember 2002 #21 Del Skrevet 17. desember 2002 Deter utrolig iiriterende å høre av folk som har det bra at en burde vinkle ting positivt, og komme over det... En er der en er, og ting tar den tiden det tar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 17. desember 2002 #22 Del Skrevet 17. desember 2002 Deter utrolig iiriterende å høre av folk som har det bra at en burde vinkle ting positivt, og komme over det... En er der en er, og ting tar den tiden det tar... Helt enig med Lasse. 8) Tror det er sunt jeg - å tillate seg å ha det vondt, synes synd på seg sjøl, være litt nedfor, sørge! Slike dager tror jeg er nødvendig for å "få ut dritten"......for å komme seg videre. Fy flate hvor slitsomt det er å "ta seg sammen" hele tiden. DA blir en sliten da........ :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 17. desember 2002 #23 Del Skrevet 17. desember 2002 Ok, en ting er å tillate seg selv å være lei seg etter et samlivsbrudd.. Ingenting galt med det, for all del.. Poenget mitt var at jeg syns det var litt drøyt å bli irritert på andre mennesker som hygger seg i julen, og gleder seg til den. Det virker noe smålig.. Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. desember 2002 #24 Del Skrevet 17. desember 2002 det er noe som heter " det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det" Synes det passet litt. Vi kan være mange som har det på samme måte, men det er svært ulikt hvordan vi takler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulogget Anie Skrevet 17. desember 2002 #25 Del Skrevet 17. desember 2002 Deter utrolig iiriterende å høre av folk som har det bra at en burde vinkle ting positivt, og komme over det... En er der en er, og ting tar den tiden det tar... Hvorfor irriterere seg over dette, det viser jo bare at folk bryr seg og at de prøver å oppmuntre den triste personen. :-? Ellers er det jo en selvfølge at man skal få lov til å være lei seg og ta den tiden man trenger. Jeg for min del syns man skal prøve å oppmuntre triste personer - bare man ikke glemmer å ta del i det triste og vite at personer også trenger å vise sine triste følelser. Men alle tar jo ting forskjellig - så det er nok ikke alltid så lett å vite hva man skal si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 17. desember 2002 Forfatter #26 Del Skrevet 17. desember 2002 Frk. Busybody, du har misforstått totalt om du tror jeg er irritert på folk som gleder seg til jul! Problemet er som Usikker sier "Fy flate hvor slitsomt det er å "ta seg sammen" hele tiden", og i jula føler man at man må ta seg enda mer sammen for ikke å ødelegge for andre. En og annen dårlig dag må man få lov å ha når livet er snudd opp ned brått og brutalt. I dag var jeg forresten på juleshopping med ei vennine - kjøpte mange gaver som jeg vet vil falle i smak og hadde en flott ettermiddag! I morgen skal jeg på byen med en annen vennine som har vært bortreist i en måned, og gleder jeg meg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 17. desember 2002 #27 Del Skrevet 17. desember 2002 Hyggelig at du ser litt lysere på jula, Bridget :D Sorry misforståelsen, men det var en del innlegg på denne tråden som provoserte meg litt.. Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå