Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #21 Del Skrevet 4. juni 2006 Også må man alltid gå tilbake å sjekke. Istedenfor å stikke og løpe som fy for å komme seg i sikkerhet når man faktisk har sjansen, må man bare tilbake å sjekke. Fordi man hadde glemt noe viktig eller for å sjekke hvor det ble av morderen feks. ← Og har man slått badguyen i hodet så han besvimer, så må man selvfølgelig stå der og se på ham litt, for så å bøye seg ned for å se om han er død - og det er han jo aldri, han tar tak i benet ditt og så er du kjørt. Hver gang. Kan ikke noen lage en realistisk film snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #22 Del Skrevet 4. juni 2006 Disse damene vil egentlig bli tatt av forfølgeren, de liker nok spenningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 4. juni 2006 #23 Del Skrevet 4. juni 2006 Også må man alltid gå tilbake å sjekke. Istedenfor å stikke og løpe som fy for å komme seg i sikkerhet når man faktisk har sjansen, må man bare tilbake å sjekke. Fordi man hadde glemt noe viktig eller for å sjekke hvor det ble av morderen feks. ← Ja, ikke sant! Og man må for all del ikke be noen bli med seg inn for å sjekke, eller sende en sms til kollegaene om at "nå går jeg inn og sjekker det skumle huset, jeg tror kanskje det er en psyko her, så hører dere ikke noe iløpet av den første timen kan dere godt sveipe forbi og hjelpe meg litt"... Ved nærmere ettertanke; kollegaen skjønner uansett (instinktivt) at den andre er akkurat der og trenger back up. Sparer en del på sms-regninga på den måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jane how_* Skrevet 5. juni 2006 #24 Del Skrevet 5. juni 2006 Sant, sant. My bad. Mye lettere å finne ting med lommelykt. Også er det skikkelig teit å gå med hårnett eller behagelige sko. Man blir mye flinkere til å fange skurker, finne spor, obdusere lik og alt mulig annet med stilettheler og utringet topp! ← Å obdusere lik er også mye bedre i et halvmørkt rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysa Skrevet 6. juni 2006 #25 Del Skrevet 6. juni 2006 Dersom du var på flukt fra en gal morder i et forlatt bygg med betong- vegger og gulv. Ville du ikke da ha tatt av deg skoene for at han ikke skulle finne deg på lyden av skoene dine? Jeg ville i hvert fall gjort det, og jeg blir så stressa av alle de damene på film som løper rundt på høye hæler og lager klaprelyder når morderen kanskje er rett på andre siden av veggen... aaaaargh ← Og når de etterforskerbertene tråkker rundt med høye hæler på de verste massakreåstedene. Og så løper de litt etter de mistenkte og er like fin på håret og tøyet er ikke i uorden en gang etterpå. Godt å se at det er flere enn meg som sitter og irriterer seg over sånne ulogiske upraktiske ting på film. En annen ting, når jeg går inn i et mørkt hus så er det første jeg gjør å skru på luset, trykke på bryteren rett innenfor døren, men det gjør de aldri på film? Og ja, det der med å rope om det er noen der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. juni 2006 #26 Del Skrevet 6. juni 2006 For ikke å glemme hver gang helten redder dama og dreper en fyr, så står de og kliner, med liket liggende bak ryggen sin. Og liket er jo ikke helt dødt selvsagt. Må jo komme noen krampe"nå dreper jeg deg"forsøk til. Og på CSI, der sparer de på strømmen. Uansett hva de leter etter så skal lyset være av. Går de inn i et tomt kontorbygg så skrur de aldri på lyset. Neida, de bruker den minste MAGlommelykte du kan få tak i??!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #27 Del Skrevet 6. juni 2006 Det som også er morsomt i filmer er at biler som kjører utfor veien eksploderer. Og skyter du på bensintanken så eksploderer bilen da også. Jeg liker å se på Myth Busters, de dreper en del sånne forestillinger... litt OT, men ikke så veldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #28 Del Skrevet 6. juni 2006 Jammen Mysan, du må forstå det er slik amerikanske biler er. De er designet slik at de plasserer eksplosiver rundt om i bilen, så i tilfelle man har en ulykke er man såpass heldig at man kan sikre seg døden. Det er i tillegg slik de håper å bekjempe drink'n'drive. Enda mer OT: Likte best myhtbuster sin episode hvor de testet myten om skuddskadde som flyr avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. juni 2006 #29 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Det som irriterer meg på film er at damene alltid har perfekt make-up når de står opp om morran. Hallo? Har dere prøvd å sove med mascara på? (Kanskje det bare er meg som turner litt for mye nedi puta? ) Endret 6. juni 2006 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #30 Del Skrevet 6. juni 2006 Perfekt make-up til enhver tid ja! Jeg bruker forøvrig å fjerne make-up før jeg legger meg, med unntak av svært fuktige kvelder og da ser jeg ikke ut når jeg våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 7. juni 2006 #31 Del Skrevet 7. juni 2006 Mye jeg har sittet å tenkt på av dette også! Og når de løper bortover i et betongbygg o.l med morderen bak seg (selvfølglig med klakkende høyhelte sko) er det om å gjøre å stønne og skrike mest mulig. Hadde det vært meg hadde jeg nok prøvd å være så stille som mulig. Særlig når jeg har super dårlig kondis og snubler hele tiden. Og selv om jeg løper det forteste jeg kan, GÅR alltid morderen fortere! Syns også det er ille irriterende når de har slått ned morderen og alltid må sjekke om han er død eller noe.. eller så setter de seg ned ved siden av han å gråter av redsel osv. Hvorfor ikke bare komme seg ut og tilkalle hjelp og SÅ kan vi gråte litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 7. juni 2006 #32 Del Skrevet 7. juni 2006 Herlig lesning......... Jeg syns det er ulogisk å alltid løpe RETT FRAM når noen følger etter deg, det skjer ofte på film. Når man løper på en vei i skogen og blir forfulgt, ville man vel prøvd å løpe INN i skogen, heller?......neivel,da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. juni 2006 #33 Del Skrevet 7. juni 2006 Tenk så få kinobilletter som hadde blitt solgt dersom damene hadde tuslet rundt i gode fotformsko og kjeledresser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. juni 2006 #34 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har og lagt merke til når de stakkars forsvarløse damene blir dratt med inn i en bil. Så er det jo ikke snakk om å sette bena mot bilen eller noe. De bare lar seg bli dratt inn de. Da kan de like gjerne ha det så godt tenker nå jeg....... Men se på det skal jeg like vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 7. juni 2006 #35 Del Skrevet 7. juni 2006 Og så denne da: -Hvorfor er det aldri, aldri noen som låser bilen når de går ut av den???? De bare slenger døra kjapt og greitt igjen....og går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #36 Del Skrevet 7. juni 2006 Og så denne da: -Hvorfor er det aldri, aldri noen som låser bilen når de går ut av den???? De bare slenger døra kjapt og greitt igjen....og går! ← Det gjør de gjerne i virkeligheten også faktisk, litt avhengig av hvor de bor og lever. Når det gjelder disse høyhælte, trangskjørtede damene som løper i betongbygg med morderen etter seg. Ikke bare tripper de håpløst av gårde, men de driver jo hele tiden og stopper og ser bak seg for å se om han kommer. Riv av deg skoene for pokker, brett og skjørtet og LØP FOROVER!! NEEEEEEEEK!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 7. juni 2006 #37 Del Skrevet 7. juni 2006 Det gjør de gjerne i virkeligheten også faktisk, litt avhengig av hvor de bor og lever. Når det gjelder disse høyhælte, trangskjørtede damene som løper i betongbygg med morderen etter seg. Ikke bare tripper de håpløst av gårde, men de driver jo hele tiden og stopper og ser bak seg for å se om han kommer. Riv av deg skoene for pokker, brett og skjørtet og LØP FOROVER!! NEEEEEEEEK!!!! ← Nemlig! Tror ikke jeg hadde klart å spille i en sånn film. Har alltid levd meg sånn inn i "sista" osv. Får helt angst når noen kommer bak meg å skal ta meg og sånt! Opp trapper er helt grusom! Så tror ikke jeg hadde klart å gjort annet enn å løpe jeg! Hvis "crewet" hadde bedt meg om å stoppe å se bak meg hadde det vært altfor unaturlig til at jeg hadde klart det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 7. juni 2006 #38 Del Skrevet 7. juni 2006 Har dere lagt merke til at når noen får dårlige nyheter i posten, så har de alltid en diiiiger brevbunke, men det aktuelle brevet blir alltid åpnet først, selv om konvolutten er helt anonym? Ingen skrur av lys eller låser dører når de går ut, men når de kommer hjem er døren låst og lyset av (i hvert fall hvis det er en skummel scene, og da har, som mange har vært inne på alt, lysbryteren tilsynelatende sluttet å eksistere). Og når det gjelder CSI: Det som irriterer meg mest er at de løper rundt på åstedene i sine egne klær, og damene med flagrende hår. Jess, la oss forurense stedet skikkelig med vårt eget DNA... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 7. juni 2006 #39 Del Skrevet 7. juni 2006 Og når det er skumle scener er det ALLTID storm og øsende regn! Alt er så mørkt og skummelt. Men hadde jo selvfølgelig ikke blitt så skummelt om alt skjedde i en vakker solnedgang og fuglespill.. Og når man skal snakke hemlig med noen går de bare 2 meter fra personen som ikke skal høre det og snakker helt vanlig! Eh.. noen som er ille tunghørt her eller? Og folk må ha digre blærer?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 8. juni 2006 #40 Del Skrevet 8. juni 2006 Gud, jeg er glad jeg pleir å gå barbeint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå