Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #1 Del Skrevet 3. juni 2006 Dersom du var på flukt fra en gal morder i et forlatt bygg med betong- vegger og gulv. Ville du ikke da ha tatt av deg skoene for at han ikke skulle finne deg på lyden av skoene dine? Jeg ville i hvert fall gjort det, og jeg blir så stressa av alle de damene på film som løper rundt på høye hæler og lager klaprelyder når morderen kanskje er rett på andre siden av veggen... aaaaargh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juni 2006 #2 Del Skrevet 3. juni 2006 Det verste er å se når de løper. Tenkt om de tråkker over eller noe med skikkelig høye hæler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #3 Del Skrevet 3. juni 2006 De løper også alltid oppover når de prøver å komme unna - opp på taket, der er det fint å være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2006 #4 Del Skrevet 3. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #5 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja det er helt sant. Men det irriterer meg bittelitt mindre enn at man aldri kan slå på lyset i de mørke rommene når det er skumle filmer. SLÅ PÅ LYSET FOR POKKER! Jaja. Engasjerer meg litt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2006 #6 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Det som imponerer meg mest er at uansett hvor utspekulerte folk er i sine ymse rømninger, så er det alltid et kamera på plass før dem. Kameracrewene er grovt undervurdert! Endret 3. juni 2006 av Kvinneguden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barmfager Skrevet 3. juni 2006 #7 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg tror faktisk ikke jeg hadde rukket å tenke så langt, men nå vet jeg det i tilfellet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 3. juni 2006 #8 Del Skrevet 3. juni 2006 Hallo! Hva tror dere egentlig skjer med nylonstrømper når man løper skoløs på upusset betonggulv? De har da vel ikke ubegrenset med klesgodtgjørelse heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 3. juni 2006 #9 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja det er helt sant. Men det irriterer meg bittelitt mindre enn at man aldri kan slå på lyset i de mørke rommene når det er skumle filmer. SLÅ PÅ LYSET FOR POKKER! Jaja. Engasjerer meg litt her. ← Litt OT, men... Samme med CSI! "Nå skal vi ta en åstedsundersøkelse, men sku på lyset? Neeeei, det er jo mye lettere å finne små hårstrå når man bruker lommelykt"! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 3. juni 2006 #10 Del Skrevet 3. juni 2006 Litt OT, men... Samme med CSI! "Nå skal vi ta en åstedsundersøkelse, men sku på lyset? Neeeei, det er jo mye lettere å finne små hårstrå når man bruker lommelykt"! :klø: ← Ja, men det er det jo. Med den direkte strålen som en lommelykt gir er det lettere å finne bittesmå ting som hårstrå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 3. juni 2006 #11 Del Skrevet 3. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 3. juni 2006 #12 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja, men det er det jo. Med den direkte strålen som en lommelykt gir er det lettere å finne bittesmå ting som hårstrå. ← Sant, sant. My bad. Mye lettere å finne ting med lommelykt. Også er det skikkelig teit å gå med hårnett eller behagelige sko. Man blir mye flinkere til å fange skurker, finne spor, obdusere lik og alt mulig annet med stilettheler og utringet topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 3. juni 2006 #13 Del Skrevet 3. juni 2006 Rare er at den dumme mannen ikke skjønner at han dør først!!! Hallo? Hva med å se på filmer littegranne før man begir seg ut på eventyr? Det der med lyset irriterer meg også. Hadde jeg vært redd for phsycho'er/etc. så hadde jeg vel for pokker skrudd på lyset hjemme, ikke vandret halve huset rundt først i mørket. Hvem gjør det sånn uansett dah???? CSI: hvem har det bekmørkt på labratoriet sitt? ingen nei, det var det jeg trodde! Dessuten å trampe rundt på åstedet på den måten -makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 3. juni 2006 #14 Del Skrevet 3. juni 2006 Fordelen med å liste seg rundt i mørket er jo at da er det lettere å gjemme seg fra skumle mordere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #15 Del Skrevet 3. juni 2006 Fordelen med å liste seg rundt i mørket er jo at da er det lettere å gjemme seg fra skumle mordere! ← Men spennende filmer hadde det vel ikke blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 3. juni 2006 #16 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Men spennende filmer hadde det vel ikke blitt. ← Hvis de skrudde på lyset mener du? Endret 3. juni 2006 av Vampyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #17 Del Skrevet 3. juni 2006 Hvis de skrudde på lyset mener du? ← Ja og tatt av seg skoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #18 Del Skrevet 4. juni 2006 Dersom du var på flukt fra en gal morder i et forlatt bygg med betong- vegger og gulv. Ville du ikke da ha tatt av deg skoene for at han ikke skulle finne deg på lyden av skoene dine? ← Næh, ville hatt de på jeg. Samtidig som jeg ropte "Er det noen andre her? Er det noen som hører meg? Kan ikke noen hjelpe meg?" selv om jeg visste jeg var på et veldig øde sted, femti meter under bakken i en lydisolert bygning hvor det gikk tydelig frem at det bare var psyko(er) som visste om denne bygningen. Og så står jeg forskremt og forfrosset til en mann kommer og redder meg. Er jeg veldig tøff dame kan det hende jeg tør å knuse en vase over bad-guyen rett når heltemannen nesten er utslitt. Men selvfølgelig overlater jeg alt hovedansvar til å slå ut psykoen til en mannen. Husker en gang det kom inn seks damer før det endelig kom inn en mann. Han klarte våpenløs å redde oss fra mannen med barberkniven. At vi var politikvinner og at flere hadde karriere fra militæret spiller liten rolle når man står ovenfor en så sterk mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 4. juni 2006 #19 Del Skrevet 4. juni 2006 Også må man alltid gå tilbake å sjekke. Istedenfor å stikke og løpe som fy for å komme seg i sikkerhet når man faktisk har sjansen, må man bare tilbake å sjekke. Fordi man hadde glemt noe viktig eller for å sjekke hvor det ble av morderen feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 4. juni 2006 #20 Del Skrevet 4. juni 2006 Og ikke glemt at hvis man er flere, må man alltid dele seg opp i grupper på 1 eller 2 for å gå rundt i de mørke byggningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå