Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Blir man påvirket hvis man sitter i samme rom som folk som røyker hasj? Hvis man ikke røyker selv altså, tenker på røyken som "fyller" rommet... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Huldali
Skrevet

Tror det er svært, svært lite i hvert fall. Tror ikke mulig det er å bli fjærn ved passiv røyking av hasj.

Gjest Gjest
Skrevet

Men pass på at en narkohund vil kunne markere på deg (lite festlig om du skal fly el)

Gjest gjest1
Skrevet

Man blir ikke påvirket at rusen, men man kan blir påvirket av hva de andre gjør - og da er det ikke akkurat vanskelig å ta et trekk.

Kan ikke snakke for alle, for folk får ulike reaksjoner av den rusen - men jeg ble psykotisk og gal av det. Ikke å anbefale. Og man blir treig og rar i ukevis etterpå. Ekkelt.

Skrevet

Jeg tipper det kan virke inn, i alle fall litt. Kommer jo an på hva de andre røyker. Røyken fra jointer med 100% marihuana vil sikkert rive mer enn en rullings med et halvt gram hasj.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og ei venninne var i et rom der flere røyka hasj en gang, og vi begynte å føle oss susete og rare. Vet ikke om det var psykisk eller pga av selve røyken. Merkelig var det iallefall.

Skrevet

Jeg trur ikke det er mulig. Er nok psykisk i så fall.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kan ikke sitte i bil hvor det befinner seg sånt. Det renner øynene, jeg blir tett i hodet osv.

Skrevet
Jeg kan ikke sitte i bil hvor det befinner seg sånt. Det renner  øynene, jeg blir tett i hodet osv.

det er pga røyken, ikke pga at du blir påvirka..

Gjest gjest1
Skrevet
det er pga røyken, ikke pga at du blir påvirka..

De røyket ikke, det ble oppbevart i bilen jeg kjørte. Var visst litt mengder fant jeg ut, for det var weed til ganske mange personer

Skrevet

Ja det kan påvirke deg. Men da må det være en del røyk.

Gjest gjest1
Skrevet

Satt i et bittelite rom hvor det gikk 3 jointer på omgang og mange folk satt der. Jeg røykte ikke selv, men merket klart og tydelig en svak effekt av det jeg pleier å gjøre når jeg er med på det selv.

Men nå eier jeg ikke toleranse ovenfor verken alko eller tjoheirøyk, en slurk eller trekk så er jeg nisse i formen.

Skrevet

Kan veldig gjerne være psykisk også :) hjernen kan få oss til å føle så mye den... :)

Skrevet (endret)

Man blir jo påvirket av å sitte i samme rom som folk som røker vanlig tobakk, så da kan det jo tenkes at man blir påvirket av å sitte sammen med noen som røker hasj også. Uansett er det viktig å passe på at du ikke skal ut å fly, dra i militæret osv like etter at du har vært utsatt for passiv hasjrøking. Narkohunder kan lukte hasj av huden din og klærne dine i en god stund etterpå (avhendig av hvor lenge og hvor mye man har vært utsatt for). I tilegg tar det mye lenger tid før hasj går ut av kroppen enn andre narkotiske stoffer. Vær derfor litt ops på det i tilfelle du må ta en urinprøve i nærmeste framtid.

Endret av joje
Gjest Gjest
Skrevet

Jo, du kan få utslag på urinprøve foreksempel. En venninne av meg måtte levere pisseprøver da hun gikk gravid og ett år etter fødselen.

Hun røyket ikke selv når hun fikk vite at hun var gravid, men mannen hennes og vennene røyket og en gang de skulle tulle med henne, blåste de røyk på henne. Da fikk hun utslag på urinprøven og hadde store problemer med å forklare hvorfor, men hun ble trodd. Hun var stakkars helt knust, og begynte å gråte fordi hun var redd bv skulle ta fra henne barnet når ungen ble født.

Men det gikk bra.

Hun har alltid vært den som har tatt ansvar i forholdet, men mannen hennes har blitt mer voksen heldigvis og har aldri røyket med barn tilstede.

Gjest Sativa
Skrevet

Man kan ikke få utslag på urinprøve ved passiv røyking. Garantert.

Hun må ha røyka. Vil vel ikke innrømme det da vettu, er jo litt kjipt å ha på seg at man røyker mens man er gravid. Det er forresten bedre for forsteret om moren røyker hasj enn tobakk, da cannabis faktisk er sunt for kroppen. Det farligste med hasjen er tobakken man blander den med.

Det er altfor mange usanne myter omkring dette naturpreparatet, for eksepel at det fører til psykoser. De som blir psykotiske hadde mest sannsynlig blitt det uansett, før eller siden. Cannabisen kan evt utløse en underliggende psykose.

jaja, nok om det, kunne holdt på å skrevet her i evigheter :-)

Skrevet
Man kan ikke få utslag på urinprøve ved passiv røyking. Garantert.

Hun må ha røyka. Vil vel ikke innrømme det da vettu, er jo litt kjipt å ha på seg at man røyker mens man er gravid. Det er forresten bedre for forsteret om moren røyker hasj enn tobakk, da cannabis faktisk er sunt for kroppen. Det farligste med hasjen er tobakken man blander den med.

Det er altfor mange usanne myter omkring dette naturpreparatet, for eksepel at det fører til psykoser. De som blir psykotiske hadde mest sannsynlig blitt det uansett, før eller siden. Cannabisen kan evt utløse en underliggende psykose.

jaja, nok om det, kunne holdt på å skrevet her i evigheter :-)

Kan godt hende du har rett, men man får jo hasjrøken inn i kroppen selv om man bare er passiv røker. Da tenker jeg at man også kan få utslag på urinprøve. Men dette vet jeg for lite om.

Gjest Varg-Menja
Skrevet
De røyket ikke, det ble oppbevart i bilen jeg kjørte. Var visst litt mengder fant jeg ut, for det var weed til ganske mange personer

Høres ut som du er kraftig allergisk mot cannabis rett og slett. Har møtt noen mennesker som er det, og de reagerer allergisk på hasjrøyk med de symptomene du beskriver, men ikke vanlig tobakksrøyk, og noen reagerer også dersom de tar direkte på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...