Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #81 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg savner Beauty and the Beast, eller Skjønnheten og Udyret. Fra 90-tallet. Om reporteren Kathrine, i enten LA eller New York, som forelsket seg i Vincent. Han var vel halv løve, og som bodde med faren sin i tunellene under byen... VIL HA DEN PÅ DVD OXO Nydelig intro-sang, åh hå hå Hvor er den nå? :cry: ← Gud, den var herlig. Har lastet ned et par episoder for gjensynets del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #82 Del Skrevet 26. juni 2006 det som handlet om folk i alaska, gikk for noen år siden på tv2, seint på kvelden lørdager. en av hovedpersonene -drev en radio- spilte møbelsnekkerkjæresten til carrie i sex & singelliv. ← Northern Exposure (Det Gode liv i Alaska) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 26. juni 2006 #83 Del Skrevet 26. juni 2006 Er det John Corbett dere mener? ← Han er det, takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. juni 2006 #84 Del Skrevet 26. juni 2006 Han er det, takk for hjelpen. ← Bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 27. juni 2006 #85 Del Skrevet 27. juni 2006 laste ned ja, der sier du noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 27. juni 2006 #86 Del Skrevet 27. juni 2006 Northern Exposure (Det Gode liv i Alaska) ← ah, takk! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 1. juli 2006 #87 Del Skrevet 1. juli 2006 Skulle gjerne sett igjen serien Søstre som gikk på TVN tror jeg... (sorry hvis den er nevnt tidligere, denne tråden begynner å bli lang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #88 Del Skrevet 1. juli 2006 Morsomt å lese denne tråden. Åh,som jeg minnes alle disse seriene. Håper noen av dem kan bli sendt i reprise en gang. Mimre,mimre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara Skrevet 1. juli 2006 #89 Del Skrevet 1. juli 2006 Familien Macahan! Herre gud så forelska jeg var i Luke Macahan og Ulvefot! Men; det hadde nok vært en nedtur å se dem nå? Eller, kanskje ikke? ← Den kunne jeg også tenkt meg og sett. Het den ikke I ville vesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #90 Del Skrevet 1. november 2006 Husker bare tittelen : En vakker dag jeg,hva handlet det om?? Anna Fra Bjørkely kunne jeg også tenkt meg å sett igjen! Det er en serie til som jeg også savner,men som jeg ikke husker navnet på.. Den er Engelsk/amerikans og handler om ei jente som flytter inn hos sine to tanter. ...det var vist ikke så mye info,men den var veldig fin husker jeg! ← Ville bare si fra om at denne serien om anne fra bjørkely kommer tilbake førstkommende fredag kl 1500 på NRK! Den er vel verdt å se engang til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #91 Del Skrevet 1. november 2006 var det den australske? med bolton? DEN savner jeg! ← Jepp. Digget Heartbreak High. Sesongen med Bolton, Matt, Allie, DEclan, Stassy, Katerina, Charlie etc var veldig bra, men jeg likte den enda bedre da Drazic, Anita &co kom. Har heldigvis noen episoder jeg tok opp. Ellers finnes det litt på youtube. Og ja, første sesong har komt ut på DVD i Tyskland, men bare dubbet på tysk. Ikke noe orginal (australsk) spor. Får håpe det kommer noe, har vært snakk om det. Og å være hekta på Heartbreak High er ingenting å skamme seg over. Det var en kvalitetsserie stort sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #92 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg husker TV2 sendte en krimkomedie-serie en sommer. Jeg husker ikke hva den heter, men det var en litt bråkjekk ungkar som var "detektiven", også var det på Hawaii eller et annet drømmested. Den serien minner meg så om sommer! ← Tropical Heat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 2. november 2006 #93 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Veien til Avonlea/Anne fra Bjørkly.. for en skjønn serie http://home.online.no/~groennsl/barnetvtvseriene.htm Her kan man mimre over det som har gått på barne tv i årenes løp. Kjempekoselig side Endret 2. november 2006 av Leiababe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #94 Del Skrevet 2. november 2006 Veien til Avonlea/Anne fra Bjørkly.. for en skjønn serie http://home.online.no/~groennsl/barnetvtvseriene.htm Her kan man mimre over det som har gått på barne tv i årenes løp. Kjempekoselig side ← Gleder meg stort til i morgen da serien kommer på NRK. Likte så godt den serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
colazero Skrevet 3. november 2006 #95 Del Skrevet 3. november 2006 Ville bare si fra om at denne serien om anne fra bjørkely kommer tilbake førstkommende fredag kl 1500 på NRK! Den er vel verdt å se engang til! ← Tusen takk for tipset! Det var favorittserien min når jeg var yngre, jeg har lest alle bøkene også. Kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #96 Del Skrevet 3. november 2006 Her er serien som jeg savner. Noen som vet hvem som hadde tiddelsporet til denne? http://www.imdb.com/title/tt0092319/combined Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. november 2006 #97 Del Skrevet 3. november 2006 Pleide å sitte klistra til TV og se den serien. Kan ikke huske musikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 4. november 2006 #98 Del Skrevet 4. november 2006 Kunne ønske Rød Snø ble sendt i reprise jeg, husker den var fryktelig skummel, lurer på om den er like skummel nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #99 Del Skrevet 4. november 2006 Kunne gjerne tenkt meg å se Landsbylegane, Hverdagsliv(ja, jeg vet..), En vakker dag, Tornefuglene og Tornefuglene: De tapte årene, Nord og Sør, Profiler og Poltergeist: The Legacy igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #100 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg kunne tenke meg: MASH Hverdagsliv Heartbreak High Angela Party of Five Silke Tropical Heat Livet går videre En vakker dag Landsbylegene Sikkert mange fler, hvis jeg bare hadde kommet på dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå