Gjest Frk Åberg Skrevet 20. juni 2006 #61 Del Skrevet 20. juni 2006 Ja, Angela står høyest på ønskelista. Jeg (som så mange andre går jeg ut fra) følte at jeg omtrent var henne da serien gikk første gang. Og så hadde det vært gøy å se Heartbreak high igjen (ja, litt flaut å innrømme det, men var helt hekta på ungdomsskolen). Og Maddicken og Veien til Avonlea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 20. juni 2006 #62 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg befinner meg naa i Canada, og i en platebutikk i dag fikk jeg oye paa en DVD-box med en serie jeg likte kjempegodt for 10-15 aar siden, Degrassi (junior) High. Men det er mulig denne gikk paa svensk tv? Noen andre som har sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. juni 2006 #63 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Peters Baby og Pojken med guldbyksorna. Degrassi High lyder kjent, men jeg husker ikke noe fra den. FAME var den store serien i min ungdom. Endret 20. juni 2006 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 21. juni 2006 #64 Del Skrevet 21. juni 2006 Og så hadde det vært gøy å se Heartbreak high igjen (ja, litt flaut å innrømme det, men var helt hekta på ungdomsskolen).← var det den australske? med bolton? DEN savner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. juni 2006 #65 Del Skrevet 21. juni 2006 Colargol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 21. juni 2006 #66 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg vil se The Pretender igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #67 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg befinner meg naa i Canada, og i en platebutikk i dag fikk jeg oye paa en DVD-box med en serie jeg likte kjempegodt for 10-15 aar siden, Degrassi (junior) High. Men det er mulig denne gikk paa svensk tv? Noen andre som har sett den? ← jeg DIGGET den serien <333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 22. juni 2006 #68 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Love Boat(jada, bare mobb) ← Skjønner godt at du velger å være anonym når du skriver dette. Nå som jeg er ferdig å erte deg litt kan jeg jo bare si at jeg selv har fulgt med på Love Boat, så da får man i såfall mobbe meg også for det. Personlig synes jeg det kunne vært moro å få et gjensyn med: Shagma & Det var en gang et menneske Endret 22. juni 2006 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 25. juni 2006 #69 Del Skrevet 25. juni 2006 en serie jeg skulle virkelig ønske kom i reprise er La Duena! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 25. juni 2006 #70 Del Skrevet 25. juni 2006 det som handlet om folk i alaska, gikk for noen år siden på tv2, seint på kvelden lørdager. en av hovedpersonene -drev en radio- spilte møbelsnekkerkjæresten til carrie i sex & singelliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #71 Del Skrevet 25. juni 2006 en serie jeg skulle virkelig ønske kom i reprise er La Duena! ← Ja den var litt anderledes enn "amerikanske serier"! (hvis du skjønner...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 25. juni 2006 #72 Del Skrevet 25. juni 2006 Ja den var litt anderledes enn "amerikanske serier"! (hvis du skjønner...) ← likte den veldig godt jeg, men da var jeg så ung at jeg gikk på barneskolen.. savner regina og josè.. og hushjelpen som ble dyttet ned trappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. juni 2006 #73 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg savner Beauty and the Beast, eller Skjønnheten og Udyret. Fra 90-tallet. Om reporteren Kathrine, i enten LA eller New York, som forelsket seg i Vincent. Han var vel halv løve, og som bodde med faren sin i tunellene under byen... VIL HA DEN PÅ DVD OXO Nydelig intro-sang, åh hå hå Hvor er den nå? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. juni 2006 #74 Del Skrevet 26. juni 2006 Ja den var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #75 Del Skrevet 26. juni 2006 Familien Macahan! Herre gud så forelska jeg var i Luke Macahan og Ulvefot! Men; det hadde nok vært en nedtur å se dem nå? Eller, kanskje ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. juni 2006 #76 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Ja den var fin. ← fra 2ten den var fin, hakke z d før gitt Endret 26. juni 2006 av M.P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. juni 2006 #77 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg savner Beauty and the Beast, eller Skjønnheten og Udyret. Fra 90-tallet. Om reporteren Kathrine, i enten LA eller New York, som forelsket seg i Vincent. Han var vel halv løve, og som bodde med faren sin i tunellene under byen... VIL HA DEN PÅ DVD OXO Nydelig intro-sang, åh hå hå Hvor er den nå? :cry: ← Var det TVNorge som hadde denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. juni 2006 #78 Del Skrevet 26. juni 2006 fra 2ten den var fin, hakke z d før gitt ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 26. juni 2006 #79 Del Skrevet 26. juni 2006 det som handlet om folk i alaska, gikk for noen år siden på tv2, seint på kvelden lørdager. en av hovedpersonene -drev en radio- spilte møbelsnekkerkjæresten til carrie i sex & singelliv. ← Hva heter han? Har søkt på IMDB men får bare opp de fire hovedrolleinnhaverne på SATC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. juni 2006 #80 Del Skrevet 26. juni 2006 Er det John Corbett dere mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå