Gå til innhold

Gamle serier

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou ii

* Northern Exposure (Det gode liv i Alaska)

* "Kalde føtter"

* "Stolthet og fordom" (igjen og igjen......:hjerte: )

* "Twin Peaks"

*Og en litt absurd serie som jeg mener het "Picket Fences" eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

:Nikke: Den hadde jeg helt glemt!

Noen burde gi mennesker i tv-verdenen en link til denne tråden!

Livet går videre var også en herlig serie, som jeg gråååt når han hiv-gutten døde (det hørtes litt stigmatiserende ut, jeg vet, men husker ikke hva han het)

Endret av Rosin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

* "Stolthet og fordom"  (igjen og igjen......:hjerte: )

* "Twin Peaks"

Finnes på dvd.

Åjaaaaa.... Husker at jeg synes han ene politimannen var SÅ kjekk. Også han gærne advokaten da. Wambaugh ett eller annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja, Scali!

Og 21 Jump Street:) Og Angela.

Og Love Boat! Husker vi fortet oss hjem fra skolen hver dag for å få med oss den serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Ja! Dette var det første jeg tenkte på da jeg så denne tråden. Synes serien hadde fin musikk i åpningssekvensen, pianospill jeg aldri klarte å kopiere...

Het den "Sheriffen" på norsk, tro?

For de som ikke husker serien så handlet den i korte drag om en sheriff og hans familie i en liten by i USA. Det var masse rare hendelser osv.

Husker at bl.a Tom Skerrit og Lauren Holly var med.

Ellers var det en morsom serie som het Fresno som gikk for ca 15 år siden tenker jeg. Det var en parodi på såpeoperaer.

Hvis jeg kan nevne barneprogrammer så husker jeg noe som jeg tror het "Du og jeg og kaktusen". Det var nok et såkalt "pedagogisk riktig" program som gikk på slutten av 70-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

* "Kalde føtter"

* "Stolthet og fordom"  (igjen og igjen......:hjerte: )

* "Twin Peaks"

Ja! Dette var det første jeg tenkte på da jeg så denne tråden. Synes serien hadde fin musikk i åpningssekvensen, pianospill jeg aldri klarte å kopiere...

Het den "Sheriffen" på norsk, tro?

Ja, den het Sheriffen på norsk ja.

Jeg glemte å nevne Det gode liv i Alaska (og Twin Peaks, men den har jo gått på natta på TV3 for ikke så lenge siden)

Glemte også barnetv:

- Det var en gang et menneske

- Shagma

- Mädicken

- Frendeløs

Og så var det en koselig serie om en eller annen gang i Sverige. Jeg husker egentlig ingenting om den, men synes serien hadde så fin stemning og samtidig som det var alvorlig drama så var den for barn. Det eneste jeg husker er... en stenbenk? Innbiller meg å ha lest boken, men det kan være ønsketenking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker TV2 sendte en krimkomedie-serie en sommer.

Jeg husker ikke hva den heter, men det var en litt bråkjekk ungkar som var "detektiven", også var det på Hawaii eller et annet drømmested.

Den serien minner meg så om sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var "veien til avonlea"? igjen? tittelen hørtes veldig kjent ut,men klarer ikke plassere den..

det samme med angela.. husker det var en jente med rødt hår, men husker ikke mere.. var det der det var med en gutt med downs også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var "veien til avonlea"? igjen? tittelen hørtes veldig kjent ut,men klarer ikke plassere den..

det samme med angela.. husker det var en jente med rødt hår, men husker ikke mere.. var det der det var med en gutt med downs også?

Jared Leto var iallefall der! :hjertesmil::hjertesmil::hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Veien til Avonlea handlet om en jente som jeg tror het Sarah som bodde hos tantene sine tror jeg det var, minst en av de var veldig streng såvidt jeg husker. Alle gikk med fine kjoler og sånne kyser.

Angela var jo med Claire Danes som frustrert, forvirret og forelsket og Jared Leto som the ultimate hønk. Everybody huuuurts.

Gutten med Downs var med i Livet går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veien til Avonlea handlet om en jente som jeg tror het Sarah som bodde hos tantene sine tror jeg det var, minst en av de var veldig streng såvidt jeg husker. Alle gikk med fine kjoler og sånne kyser.

Angela var jo med Claire Danes som frustrert, forvirret og forelsket og Jared Leto som the ultimate hønk. Everybody huuuurts.

Gutten med Downs var med i Livet går videre.

ååja, nå husker jeg, takk, takk :) kunne tenkt meg sett alle disse seriene igjen.. iallefall et par episoder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* "Twin Peaks"

YES!!!

Veien til Avonlea og Anne fra Bjørkely også. Og huset på prærien som jeg aldri går lei.

Sikkert mange fler også, men det var det å komme på navn da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke veien til Avonlea jeg. Men det jeg derimot husker er en serie der handlingen foregikk ved kysten og jeg ser for meg klipper og et fyrtårn. Men det er dessverre det jeg husker. Noen som kan tenke seg hvilken serie det kan være? Jeg prøvde å google Road to Avonlea og fikk opp kun et bilde med et fyrtårn, resten var bilder jeg ikke kjente igjen så jeg tror ikke det er den. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Alf

South Park

Portveien 2

Helene og Gutta (herregud så teit, men kunne tenkt meg å se det likevel :ler: )

Muppets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...