Gå til innhold

Gamle serier

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Hvilke gamle serier vil dere se igjen?

Sånn som tv-norge og tv3 som sender så mange repriser om igjen og om igjen! Hvorfor kan de ikke sende noe nytt???

Jeg kunne tenke meg å se: Savannah og Sunset Beach igjen! (vet at det er "tv2" serier,men andre kanaler kan jo sende dem de også,Se på tv3,og Ally McBeal f.eks)

Har dere noen ønsker??

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

En Vakker Dag

Landsbylegene

Love Boat(jada, bare mobb)

Tornefuglene

Tornefuglene: De tapte årene

Nord og Sør

Der elvene møtes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Savannah og En vakker dag. Dessuten kunne de begynt å sende Sopranos fra begynnelsen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vakker dag og Angela.

Noen som vet om jeg finner introen på 'En vakker dag' på en plate eller på nettet? Husker at jeg likte den så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Outer Limits, hadde vært knall! Roswell likeså. Band of Brothers, fordi den fikk jeg ikke sett. Angel vil jeg også ha i reprise, for det ble sendt altfor sent på kvelden, så heller ikke den fikk jeg heller ikke fulgt med på. Anne fra Bjørkly og Angela, hadde vært koselig å se igjen. Sesong 1 av Akutten er også verdt et gjen-gjensyn. Ellers tenkte jeg det kunne vært morsomt å se igjen Paradise Beach. En elendig serie, men helt sikkert et festlig gjensyn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peak Practice og Fame.

Og kanskje Chicago Hope?

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker bare tittelen : En vakker dag jeg,hva handlet det om??

Anna Fra Bjørkely kunne jeg også tenkt meg å sett igjen!

Det er en serie til som jeg også savner,men som jeg ikke husker navnet på.. Den er Engelsk/amerikans og handler om ei jente som flytter inn hos sine to tanter. ...det var vist ikke så mye info,men den var veldig fin husker jeg!

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker bare tittelen : En vakker dag jeg,hva handlet det om??

Anna Fra Bjørkely kunne jeg også tenkt meg å sett igjen!

Det er en serie til som jeg også savner,men som jeg ikke husker navnet på.. Den er Engelsk/amerikans og handler om ei jente som flytter inn hos sine to tanter. ...det var vist ikke så mye info,men den var veldig fin husker jeg!

Jeg husker at det var en svart hushjelp som jobbet hos en hvit familie, så handlet det om deres familier. Og en nydelig intro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det ja! :klem:

Kom på hva den andre serien het,Veien til Avonlea! Å husker den var så fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønn Frosk

Twin peaks

De første sesongene av x-files

Millennium

Anne fra Bjørkely (den var søt :) )

Janosh's Traumstunde (tror det var det den het. Tegneserie på NRK med tigeren og Bjørnen, SkravleKaspar mm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Janosh's Traumstunde (tror det var det den het. Tegneserie på NRK med tigeren og Bjørnen, SkravleKaspar mm)

Ja den var koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å se Vestavind (norsk serie på nrk) den var så fin syns jeg. Ellers så kan di godt sende matador igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første sesongene av x-files

Det går på TV3 på fredager, nå. Kom på en serie til jeg kunne tenkt meg et gjensyn med: 21 Jump street! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...