Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #1 Del Skrevet 3. juni 2006 Noen flere enn meg? Føler meg dårlig etter å ha spist sukker/smågodteri...Det kan da umulig være bra for kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 3. juni 2006 #2 Del Skrevet 3. juni 2006 Nei, smågodt er ikke bra for kroppen - i tillegg til sukkeret består de jo hovedsaklig av kunstige tilsetningsstoffer, så jeg tror så gjerne at det kan gjøre at man føler seg dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #3 Del Skrevet 3. juni 2006 Men jeg føler meg ikke dårlig av pepsi max og tab xtra, og der er det også kusntige tilsetningsstoffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 3. juni 2006 #4 Del Skrevet 3. juni 2006 Får ofte litt hodepine og lett kvalme etter å ha spist smågodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 4. juni 2006 #5 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg blir giret! Får masse energi, og blir fit for fight! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Narnia Skrevet 4. juni 2006 #6 Del Skrevet 4. juni 2006 Det er endel som faktisk er allergisk mot sukker, og i så måte vil jo smågodt være ren "gift". Jeg har ei venninne som har cøliaki, pluss at hun har melke- og sukkerintoleranse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belit Skrevet 4. juni 2006 #7 Del Skrevet 4. juni 2006 Det er da allment kjent at sukker og smågodt ikke er bra for kroppen?! Pris deg lykkelig over at du faktisk blir uvel av det istedenfor å slite med sukkerhunger. Lettere å holde seg unna da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest a. Skrevet 4. juni 2006 #8 Del Skrevet 4. juni 2006 Noen flere enn meg? Føler meg dårlig etter å ha spist sukker/smågodteri...Det kan da umulig være bra for kroppen? ← jeg får ofte høy puls og kjenner meg helt utmattet. Skummelt, synes jeg! Best å unngå slike sukkersjokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 5. juni 2006 #9 Del Skrevet 5. juni 2006 candida? Jeg har det og får sånne reaksjoner av sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #10 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg blir så slapp og trøtt i kroppen en stund etter at jeg har spist en dose sukker. Kan jo være fordi det er raske karbohydrater det dreier seg om, de gir energi fort og det går like fort over og da føler man seg slappere enn før man spiste sukkeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå