Hinata Skrevet 22. juli 2010 #201 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg trodde ganske lenge at det nye testamentet bare var en ny versjon av det gamle testamentet Ellers trodde jeg da jeg var 7-8år at hvis man sprutet vann på et speil på toalettet på skolen jeg gikk på så fikk man se en heks i speilet Marihøner var selvfølgelig like gamle som antall prikker de hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 30. juli 2010 #202 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg trodde ganske lenge at det faktisk var en person, litt som Tobias i tårnet, som satt og fulge med alle trafikklysene og styrte dem etter om hvor lenge de forskjellige hadde ventet på grønt. Det trodde jeg også Tenkte at det måtte være veldig vanskelig å følge med på alle de trafikklysene samtidig, og lurte på om det var bare én person som passet på hele byen, eller om det var flere som delte på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 31. juli 2010 #203 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Da jeg var liten skjønte jeg aldri hvorfor vi hadde nyttårsaften, jeg trodde kalenderåret startet den dagen vi begynte i barnehage og skole. Så feil kunne man ta... Og så husker jeg den dagen jeg sluttet å tro på hekser, troll og tyver. Da måtte min stakkars mor finne noe annet å true meg med når jeg var slem. :gjeiper: Endret 31. juli 2010 av josefin88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 31. juli 2010 #204 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Jeg lærte å lese veldig tidlig, og så hadde jeg lest bakpå tannkremtuben at barn over 6 år kunne få en "æresstor" porsjon med tannkrem (Når man ble 6 år var man jo blitt kjempestor, så dette var helt logisk). Så den dagen jeg fylte 6 fant jeg lykkelig frem tannbørsten min og klemte ut en enorm dæsj med tannkrem; skuffelsen ble stor da storesøsteren kom og sa at det stod "ertestor". Og så trodde jeg at Sankthansaften het "Satansaften" (og jeg kunne ikke forstå at folk ville feire noe sånt ). Endret 31. juli 2010 av Applecore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #205 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg hadde skikkelig sånn truman-show forestillinger..og dette var på 80tallet,lenge før filmen kom. Tenkte at alt som skjedde i verden var bare iscenesatt og at alle visste hvem jeg var og alt var bare oppdiktet til "ære" for meg...høres ut som om jeg var en skikkelig selvsentrert unge Og jeg var attpåtil sikker på at det satt noen oppe på loftet vårt og leste alt som skjedde i livet mitt høyt fra en bok..Fremdeles dukker det opp tanker som er formulert som setninger i ei bok i hodet mitt. Jeg var veldig redd for å bli gammel fordi de var jo så glemske og jeg kom sikkert til å glemme å låse ytterdøra..det skremte meg veldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 31. juli 2010 #206 Del Skrevet 31. juli 2010 Og så husker jeg den dagen jeg sluttet å tro på hekser, troll og tyver. Da måtte min stakkars mor finne noe annet å true meg med når jeg var slem. :gjeiper: Har du sluttet å tro på tyver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 31. juli 2010 #207 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Har du sluttet å tro på tyver? Vel, da jeg ble eldre igjen skjønte jeg jo at tyver ikke var fantasifostre på lik linje med hekser osv og at de virkelig fantes :gjeiper: Endret 31. juli 2010 av josefin88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #208 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg var livredd sluket i badekaret. Vi kalte det sluken på vår dialekt da. Den laget fryktelige lyder når badekaret ble tømt, og jeg husker jeg klemte meg opp i hjørnet på motsatt side og hylte "Sluken tar meg!!!" Trenger jeg si at jeg hatet å bade.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #209 Del Skrevet 31. juli 2010 En av guttene i nabolaget var lett tilbakestående om man kan si det sånn. Men han var en del av gjengen og ingen mobbet han for det. Ungene i gata hadde forklaringen: Han hadde nemlig bare en halv hjerne! Vi trodde seriøst at han var født med bare halve hjernen. Jeg husker jeg lurte veldig på hvilken halvdel det var. Haha! Jeg husker mamma spurte forsiktig en dag: -Han Per.. går han på skolen sammen med dere..? -Jada, men han har en som hjelper han, for han har bare en halv hjerne skjønner du, sa jeg veslevoksent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 31. juli 2010 #210 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg trodde at andre ikke kunne se meg når jeg ikke kunne se dem (men skjønte at det ikke gjaldt når man bare holdt for øynene da). Jeg "gjemte meg" f.eks titt og ofte for broren min bak flaggstangen, og trodde han helt enkelt ikke når han sa han kunne se meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 31. juli 2010 #211 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) dobbeltpost Endret 31. juli 2010 av Aurora M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelig84 Skrevet 31. oktober 2010 #212 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har alltid trodd at den hvite stripa på himmelen er fra romskip. Men den er visst bare fra vanlige passasjerfly.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 31. oktober 2010 #213 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kjedekollisjon var fordi man kjedet seg når man kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå