Gjest Kardemomme Skrevet 5. juni 2006 #21 Skrevet 5. juni 2006 Skjønner hva trådstarter mener. I fjorsommer var jeg og samboer på et svaberg ved heimplassen vår. Der satt det ei ca 60 år gammel dame i ei knøttlita truse i bare puppestellet Det var masse folk der og jeg tror alle så litt rart på denne dama som hadde satt seg på den mest sentrale og åpne plassen i hele fjæra... For å komme seg tilbake til parkeringsplassen, eller for å komme ned til havet for å ta en dukkert så MÅTTE man forbi henne. Så man kunne liksom ikke ungå å se lystposene hennes...hehe...
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #22 Skrevet 5. juni 2006 Bare lurer.... Men stemmer det virkelig at ingen i usa soler seg toppløs? Hvorfor ikke? Trodde nesten det var der mesteparten solte seg toppløse? ← Det er forbudt å sole seg toppløs der. Søsteren min lå på en strand i LA sammen med en venninnegjeng fra Norge, og de hadde tatt av bikinitoppen. Da kom en svært brydd strandpolitimann bort og beordret bikinitoppene på plass igjen. Jeg var i New York med min lille sønn, og skulle amme ham i en park. På grunn av puppeforbudet i USA ble jeg usikker på om jeg kunne amme ham sånn i friluft blant alle menneskene, og spurte derfor en politimann som stod på et hjørne. Han ble usikker, og måtte ringe sin sjef og høre. Og heldigvis - jeg fikk lov!
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #23 Skrevet 6. juni 2006 Det er forbudt å sole seg toppløs der. Søsteren min lå på en strand i LA sammen med en venninnegjeng fra Norge, og de hadde tatt av bikinitoppen. Da kom en svært brydd strandpolitimann bort og beordret bikinitoppene på plass igjen. Jeg var i New York med min lille sønn, og skulle amme ham i en park. På grunn av puppeforbudet i USA ble jeg usikker på om jeg kunne amme ham sånn i friluft blant alle menneskene, og spurte derfor en politimann som stod på et hjørne. Han ble usikker, og måtte ringe sin sjef og høre. Og heldigvis - jeg fikk lov! ← :grine2: :grine2: Amerikanere og naken kropp! De fikser det rett og slett ikke!! Må bare understreke at jeg forståelse for trådstarter likevel da....
evilla Skrevet 6. juni 2006 #24 Skrevet 6. juni 2006 Det er forbudt å sole seg toppløs der. Søsteren min lå på en strand i LA sammen med en venninnegjeng fra Norge, og de hadde tatt av bikinitoppen. Da kom en svært brydd strandpolitimann bort og beordret bikinitoppene på plass igjen. Jeg var i New York med min lille sønn, og skulle amme ham i en park. På grunn av puppeforbudet i USA ble jeg usikker på om jeg kunne amme ham sånn i friluft blant alle menneskene, og spurte derfor en politimann som stod på et hjørne. Han ble usikker, og måtte ringe sin sjef og høre. Og heldigvis - jeg fikk lov! ← Hahahaha, det er det beste jeg har hørt på lenge :grine2: :grine2: :grine2: Jeg har ikke så mye imot at folk soler seg toppløs, men syns godt at de kan ta litt hensyn og ikke sprade rundt som om de var alene på stranda. Så jeg forstår trådstarter veldig godt.
Gjest Mama Rosa Skrevet 9. juni 2006 #25 Skrevet 9. juni 2006 Jo det høres utvilsomt dumt ut. Ikke fordi noen tar anstøt av toppløse, men fordi du skylder på dine barn som kansjke drakk melk av de samme puppene for kort tid siden. Men vil du beskytte deg selv så velg et pensjoniststed eller et muslimsk land.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå