Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dette kan komme til å høres litt dumt ut...

Skal til syden i sommer/høst. Skal ta med små barn, så vi vil helst på ei familevennlig strand hvor det ikke er for mange toppløse kvinner eller fyll og fest.

Vet dere om noe? Har det vært toppløse damer der du/dere har vært?

Videoannonse
Annonse
Gjest toppløs avogtil
Skrevet

Skjønner problemet med fyll og fest, det er ikke hyggelig for barna (eller for oss andre som vil ha det fredelig på stranda.

Men jeg ble veldig nysgjerrig her: Hva er problemet med toppløse damer? Anser du det som skadelig for barna å se kvinnebryst? I såfall, hvorfor?

Respekterer dine meninger, men er som sagt veldig nysgjerrig....

Gjest Gjest
Skrevet

jeg blir litt ubekvem når det er pupper over alt på en strand, altså at de henger, strutter eller disser løst. foretrekker de tildekt.

jeg var i side i tyrkia. det var ikke et problem der, så bare et par stykker som gikk toppløs.

Skrevet
Skjønner problemet med fyll og fest, det er ikke hyggelig for barna (eller for oss andre som vil ha det fredelig på stranda.

Men jeg ble veldig nysgjerrig her: Hva er problemet med toppløse damer? Anser du det som skadelig for barna å se kvinnebryst? I såfall, hvorfor?

Respekterer dine meninger,  men er som sagt veldig nysgjerrig....

singnerer :Nikke:

Skrevet

Min abslutte favorittplass er Chios. Vi pleier å bo rundt Megas Limionasstranden og såvidt jeg har sett, er det ikke mye toppløse damer der! Og fyll og spetakkel har jeg tilgode å se! Vi har bodd langs denne stranden siden ungene var hhv 7 og 1 år gamle og feriert på Chios siden før førstemann ble født!

Du kommer til Chios med http://www.hellaswings.no og http://www.lilleput.no, eller med fly til Athen og fly/båt derfra til Chios. Ta en kikk da vel!

Skrevet

På badestrender i Syden er det vel alltid toppløse damer, men fyll og fest er vel mest på kveldene. Tror jeg vil anbefale Mallorca. Der er det fint for barna, ikke så lang flyreise heller. Og kjempefine badestrender. (ser nok toppløse damer der, men..)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Nei jeg ser ikke på toppløse damer som et problem eller skadelig for barna...

Syns bare det er litt ubehagelig. :sjenert:

Ingen andre som føler seg brydd, eller er det et "vanlig" syn når dere er på ferie?

Gjest Gjesta
Skrevet

På Malta var det forbudt å sole seg toppløs..

Skrevet

:overrasket: Må nok skuffe deg! Dine barn vil nok på et eller annet tidspunkt i livet se en pupp! Anbefaler deg å legge sommerferien til Vatikanstaten! !

Du har vel ikke et par pupper selv?

Gjest Fruktfat
Skrevet

hehe, skjønner faktisk hva du mener! nei da, pupper er ikke farlig, det er heller ikke en naken kropp, men de fleste legger seg jo ikke på nudiststrender.

jeg har vært endel i hellas, og kan ikke si jeg har sett så mange toppløse (har vært det selv en gang da, hehehe!).

men om du bor på typiske barenhotell/hotell for barnefamilier er der sikkert ikke mye av verken bare bryster eller festing.

Skrevet (endret)

alcudia på mallorca er bra. Sinnsykt fin strand, og så er det ikke et typisk ungdomssted. Mest barnefamilier og pensjonister der.

Og så er heller ikke sentrum så veldig stort.

Men toppløse damer er det overalt i syden,men ikke noe mer på alcudia enn side.

Jeg har ingen barn, men har alltid sagt at når evnt barn kommer så har alcudia førstevalget mitt å reise til!

stranda er over en mil lang, og det ligger masse bra hoteller langs stranden.

Dessuten er det kort flytid dit, rett over 3 timer.

Endret av LadyInRed
Gjest Gjest_nadia_*
Skrevet
:overrasket: Må nok skuffe deg! Dine barn vil nok på et eller annet tidspunkt i livet se en pupp!  Anbefaler deg å legge sommerferien til Vatikanstaten! !

Du svarer jo ikke trådstarter...

T*sa!!!

Gjest Gjest
Skrevet
:overrasket: Må nok skuffe deg! Dine barn vil nok på et eller annet tidspunkt i livet se en pupp!  Anbefaler deg å legge sommerferien til Vatikanstaten! !

:overrasket: Makan til frekt innlegg!!!

Gjest gjesta
Skrevet (endret)
Dette kan komme til å høres litt dumt ut...

Skal til syden i sommer/høst. Skal ta med små barn, så vi vil helst på ei familevennlig strand hvor det ikke er for mange toppløse kvinner eller fyll og fest.

Hva med å legge turen til Egypt eller et av de andre afrikanske turistlandene. Har ikke vært en pupp i sikte på de hotellstrendene jeg har vært på slike steder ;) (Men det er et noe annet bakterienivå der, så jeg ville vurdert det hele ut fra barnas alder o.l.)

Endret av Sprilla
Gjest Gjest
Skrevet
Nei jeg ser ikke på toppløse damer som et problem eller skadelig for barna...

Syns bare det er litt ubehagelig.  :sjenert:

Ingen andre som føler seg brydd, eller er det et "vanlig" syn når dere er på ferie?

Jeg skjønner hva du mener. Jeg syns de som er toppløse tvinger på oss andre litt for mye av seg selv.

Kanskje off-topic, men jeg var på en innendørs restautrant i går, type buffe. En dame der gikk i skjørt og halternecktopp. Damen var ganske stor (og jeg mener ikke at halterneck ikke er for store damer, men her førte det til at mye hud var synlig) og toppen gikk laaaangt ned på på ryggen, slik at det ble MYE hud som ble eksponert. Jeg syns det ble litt for påtrengende og voldsomt.

Både halterneck og toppløst er fint, til sitt bruk. Halterneck syns jeg passer best på en strand, fest eller utendørs. Toppløst passer best i egen hage, hus eller båt, evt på privat strand.

Tenk på om andre har lyst å beskue hele kroppen din.

Gjest Gjest
Skrevet

I USA er det ingen som soler seg toppløse, så det kan være et alternativ dersom dette er førsteprioritet for ferien.

Gjest herdis
Skrevet

Litt off-topic her også, men jeg skjønner TSs synspunkter på dette.

Selv ligger jeg toppløs når jeg er sikker på at jeg ikke sjenerer andre. Jeg er heller ikke interessert i å beskue andres kroppsdeler hvorenn jeg snur meg på stranda, å feks. spise medbrakt lunsj mens man får naboens bryster og rompesprekker midt i fleisen, nei takk.....litt hensyn kan man ta.

Glemmer aldri den gamle kjerringa som stod toppløs og liksom oppførte seg som om det var heeeeelt naturlig- rett foran uteserveringen på et hotell i Syden, der kelnerne gikk i dress....og vi skulle nyte en bedre lunsj, mista matlysten jeg hvertfall, så kall meg gjerne fisefin og kresen. :ler:

Skrevet

Jeg synes hele diskusjonen toppløs/ikke toppløs er litt unødvendig og at svar av typen "gjøre narr av spørsmålsstiller" er tåpelige. Vi er alle forskjellige :-D Og spørsmålsstiller er i sin fulle rett til å ønske å være på en strand hvor folk holder toppen på uten at noen skal sitte og himle med øynene. Som andre har sagt, _det_ er respektløst.

Og hurra for dere som tar toppen av, men skjønner at det går an å ta hensyn til at andre kanskje ikke er bekvemme med det. :klappe:

Og fy til dem som sprader rundt toppløse når settingen(oppdressede serveringspersoner f.eks) ikke innbyr til det. :frustrert:

Skrevet
I USA er det ingen som soler seg toppløse, så det kan være et alternativ dersom dette er førsteprioritet for ferien.

Bare lurer....

Men stemmer det virkelig at ingen i usa soler seg toppløs? Hvorfor ikke? Trodde nesten det var der mesteparten solte seg toppløse?

Skrevet
svar av typen "gjøre narr av spørsmålsstiller" er tåpelige. Vi er alle forskjellige :-D Og spørsmålsstiller er i sin fulle rett til å ønske å være på en strand hvor folk holder toppen på uten at noen skal sitte og himle med øynene. Som andre har sagt, _det_ er respektløst.

Og hurra for dere som tar toppen av, men skjønner at det går an å ta hensyn til at andre kanskje ikke er bekvemme med det. :klappe:

Og fy til dem som sprader rundt toppløse når settingen(oppdressede serveringspersoner  f.eks) ikke innbyr til det.  :frustrert:

Signerer dette ja !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...