Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 2. juni 2006 #1 Del Skrevet 2. juni 2006 Aktuelle saker: Tema: 4.725 Svar:90.465 Snikk-snakk: Tema: 6.107 Svar:172.837 Kjør debatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 2. juni 2006 #2 Del Skrevet 2. juni 2006 Ah. Jeg glemte å nevne Generell debatt, som stort sett er snikk-snakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 2. juni 2006 #3 Del Skrevet 2. juni 2006 Kan vel også ta med: Bryllup: 15.730 170.816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 2. juni 2006 #4 Del Skrevet 2. juni 2006 ok, bra og vite. takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 2. juni 2006 #5 Del Skrevet 2. juni 2006 ok, bra og vite. takk ← Det synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #6 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvis folk er som meg, som helst vil underholdes, så er det ikke så merkelig. Jeg orker ikke så mange tunge debatter, det blir fort kjedelig. Jeg vil le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 2. juni 2006 #7 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg ler av de "tunge" debattene her inne, men meg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Salamander :-) Skrevet 2. juni 2006 #8 Del Skrevet 2. juni 2006 Da lurer jeg på følgende: Tror dere virkelig på at Tom Cruise skulle spise morkaken til Katie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 2. juni 2006 #9 Del Skrevet 2. juni 2006 Lettere å gå inn på en tråd og skrive noen få morsomme linjer, enn å bruke mye tid inne på et meget seriøst (og noen ganger inviklet) emne/tema. Seriøse debatter tar tid å formulere, og er noen ganger enklere å utrykke verbalt enn på "papir" Dessuten må man jo jaggu passe på både skrivestil, feiler, tegnbruk, smil og ordbruk for at man ikke skal bli nedrent av kommenterer angående akkurat det. Og akkurat det gidder ikke jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #10 Del Skrevet 2. juni 2006 Da lurer jeg på følgende: Tror dere virkelig på at Tom Cruise skulle spise morkaken til Katie? ← Nei, egentlig ikke. Jeg har lært at man ikke skal tro alt man leser, særlig om kjendiser. Og det er også noe med de aktuelle debattene, de handler gjerne om sånt som folk har lest i Se og Hør... det blir ikke så morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. juni 2006 #11 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvis folk er som meg, som helst vil underholdes, så er det ikke så merkelig. Jeg orker ikke så mange tunge debatter, det blir fort kjedelig. Jeg vil le. ← Enig. Dessuten har vel mange erfart at det er bortimot umulig å føre en seriøs debatt her uten at det ender med skittkasting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 2. juni 2006 #12 Del Skrevet 2. juni 2006 Enig med de andre her.... Og når det gjelder bryllupsforumet har vel størrelsen en sammenheng med at kg startet som et bryllupsforum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #13 Del Skrevet 2. juni 2006 ^ Enig med Bellatrix i innlegget om erfaringer fra de tyngre debattene. I begynnelsen for tre år siden, var jeg innom gud vet hvor mange debatter om dette og hint, og jeg vanket mest på aktuelt og generell (før sistnevnte ble snikk-snakk). Det man også opplever etter en stund er jo at det er det samme som blir tatt opp hele tiden. Kanskje saker med nye aktører, men som i bunn og grunn kun er repriser. Lei blir man. Slangegutt, du har vært her lenge du også - synes ikke du også at det blir repriser på repriser det som tas opp i de to nevnte foraer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 2. juni 2006 #14 Del Skrevet 2. juni 2006 Jo, det er derfor jeg ikke er der lenger. Frekventerte mye på politikk, religion, krig, fred og sånn før, men nå ser jeg bare pubertale "jeg digger en ideologi, jeg. Se på meg, a!". Så det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #15 Del Skrevet 2. juni 2006 Der kan du se. Det er nok de nye som frekventerer nevnte forum. Vi gamlinger har gått lei Tidligere var jeg her for å debattere, nå er jeg her for moroskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå