Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #1 Del Skrevet 2. juni 2006 er det sunt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 2. juni 2006 #2 Del Skrevet 2. juni 2006 Russisk kaviar kan da umulig være usunt! ..?... Sånn på tube ville jeg ikke tatt i med ildtang, så det vet jeg ingenting om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 2. juni 2006 #3 Del Skrevet 2. juni 2006 Kaviar i tube er det masse fett og kcal i, vet ikke om det er så mye sunnt i det. Har en kaviartube her, da datteren min spiser det. Det er 430 kcl pr 100g og 38 g fett pr 100g. Det er ca 45% rogn fra torsk, og jeg regner jo med at det er sunnt. Mens resten er olje, sukker, potetflak og masse annen drit, og det er jo ikke så sunnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belit Skrevet 4. juni 2006 #4 Del Skrevet 4. juni 2006 Det er ganske mye fett og kalorier i vanlig kaviar, ja. Og den vanlige norske på tube er dessuten sukkersaltet, så den er tilsatt en hel del sukker også. Men fiskerogn er jo bra, så fettet er av den bra typen. Ingen enkle svar her, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå