Gå til innhold

Oransj hår!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde79
Vanlig askeblond? Det er jo den fargen folk flest har her i landet. Kommunefarget. Den har du helt klart sett. Hundre ganger hver dag.

Skjønner hva du mener, men kobla ikke helt det med "OBOS-grønn"..... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Man ser ikke grønntonene i kommunefargen med mindre man har malt en del og ser fargene på en annen måte. Det er grønt i den fargen.

Kjendiser med kommunefarget hår? Har ingen bilder foran meg av kjendiser og husker ikke hva slags hårfarge folk har, annet enn om de er mørke eller lyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79
Man ser ikke grønntonene i kommunefargen med mindre man har malt en del og ser fargene på en annen måte. Det er grønt i den fargen.

Kjendiser med kommunefarget hår? Har ingen bilder foran meg av kjendiser og husker ikke hva slags hårfarge folk har, annet enn om de er mørke eller lyse.

Ahaa!! Er det den gyselige fargen som blir forsterket i klorvann?? Da jeg hadde min naturlige hårfarge hadde jeg grønt hår etter svømmetrening..... fortsetter å farge håret jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er jo den fargen folk flest har her i landet. Kommunefarget. Den har du helt klart sett. Hundre ganger hver dag.

Da må det finnes kjendiser med denne hårfargen. Nevn noen og legg gjerne med bilder! Skjønner ikke helt hva slags farge dere skriver om.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ahaa!! Er det den gyselige fargen som blir forsterket i klorvann?? Da jeg hadde min naturlige hårfarge hadde jeg grønt hår etter svømmetrening..... fortsetter å farge håret jeg...  :sjenert:

ja, der har du det... grønnpigmentene kommer frem i klorvann (og nøytraliseres igjen med ketchup)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Da må det finnes kjendiser med denne hårfargen. Nevn noen og legg gjerne med bilder! Skjønner ikke helt hva slags farge dere skriver om.... ;)

Det er den vanligste hårfargen i hele landet. Trond Giske ser ut til å ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Det er den vanligste hårfargen i hele landet. Trond Giske ser ut til å ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...