Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2006 #41 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har rødt hår jeg da, og har alltid vært fornøyd med hårfargen min. Kjæresten min sier også ofte at han liker håret mitt. Folk har forskjellig smak vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 4. juni 2006 #42 Del Skrevet 4. juni 2006 fy faen hva skjer med disse trådene her a? er det disse-alle-damene-dagene for tiden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #43 Del Skrevet 5. juni 2006 fy faen hva skjer med disse trådene her a? er det disse-alle-damene-dagene for tiden?? ← Du må ikke skrive "disse" for da skjønner ikke de voksne hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #44 Del Skrevet 5. juni 2006 aaah, for et tullete innlegg. Jeg har rølig hår, syns det er fint jeg, vil heller være en fargeklatt enn en grå mus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #45 Del Skrevet 5. juni 2006 Ja, for alle menn med rødt/oransje hår bruker jo briller! ...og alle jenter med rødt hår er smellpene. Fordi de har rødt hår. Og de bruker aldri briller. Facts fra hvilken empirisk undersøkelse? ← Det var ironisk ment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #46 Del Skrevet 5. juni 2006 Du må ikke skrive "disse" for da skjønner ikke de voksne hva du mener. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festus Skrevet 5. juni 2006 #47 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg ble levert med kommunefarget hår med litt rødskjær i, med fregner over hele kroppen... jeg synes rødt hår er utrolig FLOTT! og skulle ønske at jeg var rødhåret selv, fra naturens side... men det ikke naturen får til kan man jo kjøpe seg.... så jeg har farget håret mitt rødt (div rødfarger) siden jeg var 18... Var sammen (faktisk forlovet også....) med en som hadde rødt hår og fregner.... kikker faktisk alltid to ganger på en som har rødt hår.... det er et lite ekstra drag mot dem... selv om det finnes mange flotte karer som ikke har rødt hår.. Ang råd til trådstarter: det å holde seg unna mannfolk, da man aldri kan være helt trygg, synes jeg er et utmerket råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 5. juni 2006 #48 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg tenner stort sett på de som er blonde, med litt rødlig skjær i håret og fregner jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 5. juni 2006 #49 Del Skrevet 5. juni 2006 Det heter ikke oransj.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 5. juni 2006 #50 Del Skrevet 5. juni 2006 Oransje hår er mest vanlig blant barn, etter min erfaring, når barna blir voksne blir rødfargen som regel litt tammere. Men jeg synes rødt hår i alle nyanser er pent, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #51 Del Skrevet 9. juni 2006 Wuhu! jeg har en spå som er 2x2 cm! :D Men til saken: Naturlig ORASDCJE hår er pent. Farget knæsj er helt forjævlig syns jeg :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 9. juni 2006 #52 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har rølig hår, syns det er fint jeg, vil heller være en fargeklatt enn en grå mus ← Rødt hår er fantastisk!!! Der er en grunn til at jeg har dynka meg i henna de siste to åra, selv om det er den mest grisete måten å farge håret på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 11. juni 2006 #53 Del Skrevet 11. juni 2006 Det der er kjønnsavhengig! Jeg er mann og synes jenter med rødt hår er dødsexy, mens menn - som følge av brillene som alltid følger med rødt hår - ikke er det granne attraktive. ← Min samboer har rødt hår, og er alldeles nydelig.. Men han har ikke disse brillene som du sier alltid følger med- Hmm, kanskje det er en feil på han?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #54 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg har vel lagt inn et par innlegg i denne tråden allerede tror jeg, men jeg kom plutselig på en ting til, siden vi snakker om stygge hårfarger. Er det en hårfarge som er tragisk så er det vel den skandinaviske "askeblond" - altså OBOS-grønn, kommunefarget - kall det hva du vil... som de aller fleste av oss faktisk har fra naturens side. Den er verken lys eller mørk, brun eller rød... den er ingen ting. Den er grågrønn... er det noe fint'a? Det er kanskje vi med denne gørrkjedelige "fargen" som er de største forbrukerne av hårfarge her til lands, eller hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. juni 2006 #55 Del Skrevet 11. juni 2006 Enig med mysan. Jeg hadde byttet min kommunefarge med noe rødaktig anytime. Men - sånn ble det ikke, så nå må jeg ordne den saken selv med hjelp fra noen tuber kjemikalier . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #56 Del Skrevet 11. juni 2006 Du er stadig enig med meg du, Cata - betyr det at vi er en klikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 11. juni 2006 #57 Del Skrevet 11. juni 2006 Det finnes MYE som er styggere! Men at *farget* orange hår er ganske lite flatterende på de fleste er jeg enig i. Noen kler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #58 Del Skrevet 12. juni 2006 skandinaviske "askeblond" - altså OBOS-grønn, kommunefarget. Den er verken lys eller mørk, brun eller rød... den er ingen ting. Den er grågrønn... Har du noen linker til bilder av folk med hårfargen? Høres gyselig ut. Kan ikke huske å ha sett noen med slik farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #59 Del Skrevet 12. juni 2006 Vanlig askeblond? Det er jo den fargen folk flest har her i landet. Kommunefarget. Den har du helt klart sett. Hundre ganger hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #60 Del Skrevet 12. juni 2006 Tror ikke det... Har ikke sett noen med "Grågrønt hår". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå