Gå til innhold

Oransj hår!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Hippopotamus

Mine foreldre er begge mørke, alle mine søsken er lyse og det er INGEN med rødt hår noe sted i slekta. Likevel ble jeg levert med flammerødt hår.

Så trådstarter: du kan aldri være trygg dersom du velger å få barn. Vi kan plutselig dukke opp fra intet for å ødelegge livet ditt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Gutten min på 9 år har rødt hår og fregner. Han er, sett med mammas øyne, den vakreste prins på jord.

Husmusa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det rart unger mobber andre unger pga utseende når voksne folk får holde på å skrive slik som trådstarter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også rødt hår som er så flott! :)

Jeg synes alltid det er så underlig når noen kategorisk kan si at en hårfarge er stygg. Det finnes utrolig vakre mennesker med rødt hår, det finnes stygge mennesker med rødt hår. Akkurat som med alle andre hårfarger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre er begge mørke, alle mine søsken er lyse og det er INGEN med rødt hår noe sted i slekta. Likevel ble jeg levert med flammerødt hår.

Så trådstarter: du kan aldri være trygg dersom du velger å få barn. Vi kan plutselig dukke opp fra intet for å ødelegge livet ditt  :sjarmor:

Det er nok postmannen :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldere har mørkt hår, to av mine søsken har rødt. Så man er aldri trygg...

Jeg syns de råda TS har fått ang. å holde seg unna menn var svært fornuftige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Nåja, døm ikke trådstarter for hardt. Er jo bare 17 år. Og innen barn skal produseres så er vel hun ikke så påståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er sant StoreSky. Man er liten når man er 17. Og bare fra man er 17 til man er 18 skjer det store forandringer i hodene deres. Og ferdig koblet er man ikke før man er 25, så det finnes jo håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg kunne aldri fallt for en mann med oransj hår! Hadde ikke taklet tanken på å få et barn med den hårfargen heller. Mange mener at alle barn er søte, vel, ikke jeg hvis de ser slik ut.

Oransj hår fører gjerne med seg stygge orange fregner, blek hud, småkrøllete hår, briller og i det heletatt. :pippi:  :kvalm:

Det der er kjønnsavhengig! Jeg er mann og synes jenter med rødt hår er dødsexy, mens menn - som følge av brillene som alltid følger med rødt hår - ikke er det granne attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er kjønnsavhengig! Jeg er mann og synes jenter med rødt hår er dødsexy, mens menn - som følge av brillene som alltid følger med rødt hår - ikke er det granne attraktive.

Ja, for alle menn med rødt/oransje hår bruker jo briller! :roll:

...og alle jenter med rødt hår er smellpene. Fordi de har rødt hår. Og de bruker aldri briller. Facts fra hvilken empirisk undersøkelse? :ler:

Endret av brumma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky
Det er sant StoreSky. Man er liten når man er 17. Og bare fra man er 17 til man er 18 skjer det store forandringer i hodene deres. Og ferdig koblet er man ikke før man er 25, så det finnes jo håp.

:ler: Det er jo lov å håpe??? Jeg hadde nå uansett tenkt at TS ikke får barn før om 10-12 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi må håpe det.

Nå kom jeg plutselig til å tenke på en fyr jeg var forelsket i en gang i tiden.

Han hadde rødt hår, var supersjarmerende og hadde DEN kroppen. Trente mye kampsport må vite. Morsom var han også... hmm lurer på hvor han er nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådstarter! Du kan da ikke mene dette seriøst??!

Hva hadde du gjort om du fikk et barn med rødt hår og fregner, og mest sannsynlig etter din mening, blek i huden og med briller!? Adoptert det bort?

Kjenner til et ektepar som begge har svart hår, fikk to barn med knallrødt hår, og så et med svart hår. Så du skal ikke føle deg trygg...!

Personlig har eg ingenting i mot rødt hår, fregner, briller, tykk eller tynn osv..

Er flott med rødt hår!!!

Selv har eg kjedelig brunt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min på 9 år har rødt hår og fregner. Han er, sett med mammas øyne, den vakreste prins på jord.

Husmusa

Eg er sikker på at han er en nydelig gutt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Husmusa

Jeg har to vakre barn selv, ingen av dem er rødhårete, men fine likevel...

MEN, den nyyydeligste gutten jeg noen gang har sett var den gang 9 mnd gammel, skikkelig gulrotrødt hår, masse fregner, briller med "colabunn-glass", tydelige tegn på CP, og det største smilet jeg noen gang har sett! Det er nå 10 år siden jeg så ham, men har aldri glemt denne herlige godklumpen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gener?

Jeg er gift med en rødhåret mann, han var nok mer rødhåret som barn enn han er nå. Og jeg hadde forventet at i alle fall et av barna våre ble rødhåret, men ingen av dem har så mye som et rødskjær i håret.

Den eldste har blondt hår og fregner i fjeset, de to andre har mørkt hår som mitt og får sommerfregner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg kunne aldri fallt for en mann med oransj hår! Hadde ikke taklet tanken på å få et barn med den hårfargen heller. Mange mener at alle barn er søte, vel, ikke jeg hvis de ser slik ut.

Oransj hår fører gjerne med seg stygge orange fregner, blek hud, småkrøllete hår, briller og i det heletatt.

Du er nå jammen litt søt og da, i all din tenåringsaktige påståelighet og generalisering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg fikk fregner om sommeren da jeg var yngre, det gjør jeg ikke lenger og jeg savner dem.

Mislikte dem ikke da jeg hadde dem heller. Jeg synes fregner er fint.

Datteren min har ca ti fregner på nesen om sommeren, men hun hater dem og går derfor med ansiktet fullt av pudder selv midt på sommeren, for at ingen skal se de "grusomme" små fregnene hennes.

Hun er heldigvis ikke på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine

Oransj hår fører gjerne med seg stygge orange fregner, blek hud, småkrøllete hår, briller og i det heletatt. :pippi:  :kvalm:

:riste: å fortelle deg hvorfor dine uttalelser er latterlige har vel ingen hennsikt! Du forstår det nok ikke alikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...