Gå til innhold

Kunne du tenke deg å føde flere barn,

Bønna

Anbefalte innlegg

Her var det ikke mye argumenter, gitt. Du raver bare videre med å gjenta deg selv uten å forholde deg til sentrale momenter fra min side. La oss se på det viktigste.

At verdens proletarer skal forene seg er ikke et dermed sagt at de skal blande seg. Ei heller er det en tilbakevisning av mine argumenter for at innvandring ikke er den naturlige delen av marxismen du påstår den er.

At det finnes eksempler på at ulike folkeslag blander seg og danner et nytt felles folk med kulturelle og etniske trekk fra begge, betyr ikke at dette er det normale. Ei heller at det er ønskelig. Slik innvandring, eller etnisk, kulturell og sivilisatorisk ekspansjon, har alltid medført bråk og spetakkel og kraftig motstand fra de som ble innvandret. Så framfor å forsøke å tilpasse terrenget til kartet, er det på tide innvandringstilhengerne innser at det er kartet deres det er noe galt med.

Videre er det et meget sentralt moment ved den folkeblandingen som faktisk har foregått at det har vært snakk om assimilering og homogenisering. Dette er spesielt interessant for oss i dag i forhold til den innvandringspolitikken vi fører. For det første oppfatter innvandringstilhengerne assimilering som et rasistisk fyord (man må respektere innvandrernes egenart, må vite). Og innvandrerne selv sier klart i fra at de ikke ønsker å bli assimilert. For det andre viser menneskenes segregering og etniske og kulturelle reproduksjon at innvandring og folkeblanding slettes ikke er så naturlig som det innvandringstilhengerne skal ha det til. Igjen bør innvandringstilhengerne slutte å kalle helt normal menneskelig oppførsel for usivilisert barbari, bare fordi terrenget ikke stemmer overens med kartet deres.

Dermed kommer vi inn på et av de mest sentrale momentene mine du rett og slett bare ignorerer. Sivilisasjonskamp. Som sagt er det ikke bare en eneste sivilisasjon bare fordi man fastslå stedet og området der den første sivilisasjonen oppstod. Det er flere ulike sivilisasjoner. Som også oppstod uavhengig av hverandre. Og selv om det er naturlig at sivilisasjoner dør og blir overtatt av andre, er det ingenting som tilsier at vi ikke har noe annet valg enn selv å føre enn innvandringspolitikk, hvis resultat at det bare er et tidsspørsmål før vår sivilisasjon blir erstattet med en annen.

Dette er jo også det mest patetiske pro innvandringsargumentet som finnes. Innvandringstilhengerne sier at den politikken de fører er en naturlig del av historiens utvikling. Noe som vi ikke kan gjøre noe med, og å slåss mot den er som å slåss mot naturen selv. Men det forutsetter jo at vi mennesker bare er observatører til historiens gang. Noe som er helt absurd. For det er vitterlig vi mennesker som er aktørene som lager historien. Slik at innvandringen til Norge er et politisk valg, og slettes ikke noe vi ikke kan gjøre noe annet enn å sitte stille og se på. En politikk kan alltid erstattes med en annen politikk. Og så lenge innvandringen ikke er et resultat av militær erobring og okkupasjon, er det faktisk vi nordmenn som bestemmer hvorvidt vi det skal skje en radikal demografisk endring av Norge gjennom innvandringspolitikken. Dermed oppstår spørsmålet innvandringstilhengerne aldri klarer å gi et skikkelig svar på. Hvorfor skal vi gjøre det?

Her er det også et viktig poeng at innvandringstilhengerne åpenbart er av den oppfatning at dagens masseinnvandring til Europa medfører at det oppstår noe nytt og felles for alle. Men i praksis er det slik at masseinnvandringen til Europa inngår i en sivilisasjonskamp, hvor resultatet ikke vil være at vår egen sivilisasjon vil bli erstattet med en ny og felles sivilisasjon, men vil bli erstattet av en allerede eksisterende sivilisasjon og et eksisterende folk.

Dermed oppstår det et nok et spørsmål innvandringstilhengerne aldri klarer å gi et skikkelig svar på. Hvorfor skal vi gjøre det? Hva er det som er så mye bedre med denne sivilisasjonen, at den bør erstatte vår egen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_sam_*

Snakker om tøv Bønna .

Så mye svada er det lenge siden jeg har hørt.

Først og fremst Komunisme har som formål og fordele godene på HELE jorkloden og over HELE verden. Implisitt vil det ligge i dette at dette gjelder ALLE folkeslag.

Så enten VIL du ikke forstå eller så KAN du IKKE forstå hva komunisme går ut på.

Videre HVOR i det innledende tråden din står det noe om at POLITIKERENE og innvandrings politiken styrer HVEM du får lovt til og få barn med????

trodde vi snakket om "kunne du tenke deg å føde flere barn,...." og DET kan vel knappest kunne sies og være POLITISK styrt?????? :ironi:

Så HVOR kommer dette in i politiken. Er det slik og forstå at du mener at Stortinget og regjeringen skal BESTEMME HVEM som skal få lov til og føde hvems barn???

er det så og forstå at du mener at NORSKE/Ariske kvinner IKKE skal få reise til f.eks syden siden de kan bli gravide???

Skal skip som legger til NORSKE havner IKKE få lov til og la andre etnisk grupper gå i land siden disse KAN treffe en Arisk kvinne og få henne gravid?

Skal politikere tvangs abortere barn som er unnfanget med "Uønskede " inndivider?

Og Hva med dem som allerede er FØDT og vokst opp her i norge skal disse Tvangs steriliseres, Eventuellt sendes ut av Europa (da må man selvfølgelig også sørge for at det er det Demografiske europa og IKKE det geografiske europa).??

Hvis du seriøst mener dette så foreslår jeg at du får deg en "Virkelighets sjekk".

Et annet moment du BØR huske på er at sannsynligvis så er ikke engang DU renraset arisk. Vikingene var helt ned til dagens Tyrkia og fungerte som "Handelsmenn" og livvakter.

Videre var de LANGT inn i Russland.

Russere og andre "Uønskede" ifølge din retorikk, har i uminnelige tider blandet seg med ariere. Tatere, Sigøynere reisearbeidere osv.

Så igjen Oppslag i Wicipedia er IKKE en garanti for at hva som står der er RIKTIG.

Jeg har hatt ubeskrivelig lyst til og lage et lite innlegg i Wickipedia muligens jeg lager det en dag " Bønna : Nick for forum medlem i kvinneguiden. Kjent for ekstremistiske meninger med gammel retorikk og lite forståelse av verden og politisk virke."

Forstår du poenget nå med Wickipedia??? folk kan legge til EGNE "Fakta" Opplysninger med den vinklingen de selv vil så kan ANDRE med BEDRE kjennskap endre disse opplysningene. Dvs Du bør IKKE gjøre dette siden ALT da vil bli ødelagt med ALT for store avvik og unøyaktigheter.

Kjøp deg et leksikon heller først.

mvh

sam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke mye argumenter, gitt. Du raver bare videre med å gjenta deg selv uten å forholde deg til sentrale momenter fra min side. La oss se på det viktigste.

hehe, Bønna, er du sikker på at det ikke var et av dine innlegg du leste i rusen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om svada :overrasket:

"Mitt folk"? Hva i huleste er det du babler om egentlig. Hvem jeg får barn med raker deg ikke. Hvis du noen gang får deg dame så kan du godt engasjere deg i hvem HUN får barn med. Oss andre skal du bare ikke bekymre deg for.

Litt av et menneskesyn :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest King James
Jo da, en aktet representant fra en av USAs fremste akademiske institusjoner, Samuel P. Huntington, er jo en skikkelig tøvemaker.

Ikke stol for mye på Wikipedia Bønna.. Det er et veldig dårlig kildemateriale og gå tilbake på siden det er mye feil og tommehull i hva som står der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

Litt av et menneskesyn  :roll:

Ja det minner meg litt om en jeg jobbet med. Som mente at bare de som var helt friske med gode gener burde få barn. Slik at resten døde ut bare fordi de hadde noen dårlige gener.

Men jeg skal innrømme at på 1 punkt er jeg enig med Bønna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ
"Mitt folk"? Hva i huleste er det du babler om egentlig. Hvem jeg får barn med raker deg ikke. Hvis du noen gang får deg dame så kan du godt engasjere deg i hvem HUN får barn med. Oss andre skal du bare ikke bekymre deg for.

Veldig hypotetisk forutsetning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hypotetisk forutsetning.

Enig i dette, det er sannsynligvis derfor han ikke har svart på mitt spørsmål om hva han selv har gjort for den ariske saken. Noen av oss andre reproduserer oss jo som hakka møkk, mens han virker mest opptatt med å spre hakka møkk.

Bønna: Hvor mange barn har du bidratt til å produsere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si et par ting jeg har fått med meg gjennom livet:

Når jeg drømmer om mine egene fremtidige barn så er de som meg hvite.

Jeg antar at det er en underbevisthet om at jeg ønsker barn av egen rase.

Når jeg er i utlandet, eller er i lukkede minoritert samfunn i Norge, så er det en god del ikke temaer som man med forskjellig kulturell bakgrunn aldri vill bli enige i. En minoritert har ikke noe problemer med å ikke ta opp de sakene, så når jeg ikke er i Norge holder jeg kjeft om de.

Fra forsvartet lærte jeg at det faktisk er konflikter som ikke kan forhandles fredelig.

Det er vell ingen som tror at Polen bare kunne sendt en diplomat for å hindre Tyskland å invadere dem i 1939-40...

Stort sett folk som er politiske korrekt har ingen forståelse for at kulturelle eller etniske konflikter kan skje her i Norge, men de har alle forståelse hvorfor palestinere og jøder hater værandre.

Historisk sett ville jeg tippe at når en minoritert blir majoritert i et hvilket som helst land er det synonymt med konflikt fordi det er da de vill ta opp alle de temaene som de har holdt kjeft om mens de var minoritert.

Folk som har reist lite og har sett mer av verden på tv enn i virkeligheten har mere steriotypiske politiske holdninger enn folk som har reist en del. Ville nesten kalle det en form for naivitet da vi har det så bra i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare berømme Kvinneguden i denne sammenheng. Handling!

Handling, ja. Men ikke shopping, kjøpesex gir ikke flere barn. Dog kunne det vært grei trening for trådstarter før han prøvde å få seg en gratis partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg vil ikke føde flere barn, og det har ikke bare med økonomi å gjøre. Man skla ha tid til barna også, og siden jeg allerede har tre barn syns jeg at jeg har gjort mitt for samfunnet.

Mener mange av dere virkelig at det og få barn også er endel av og "gjøre sitt" for samfunnets utvikling?

Kan ikke dette snues på mht til at vi er så til de grader overbefolket her fra før av?

Nå får jeg vel mange på nakken her, men jeg mener faktisk at det og "massereprodusere" seg, slik vi gjør her på jorden er et utrykk for mangel på forståelse og innsikt.

Med det mener jeg og heller prøve og se det hele som en helhet. Se det utenfra, og ikke bare fra hva hvert menneske mener er deres behov og "rett". Eller for den saks skyld, "bidrag til samfunnet", slik noen har nevnt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener mange av dere virkelig at det og få barn også er endel av og "gjøre sitt" for samfunnets utvikling?

Kan ikke dette snues på mht til at vi er så til de grader overbefolket her fra før av?

Nå får jeg vel mange på nakken her, men jeg mener faktisk at det og "massereprodusere" seg, slik vi gjør her på jorden er et utrykk for mangel på forståelse og innsikt.

Med det mener jeg og heller prøve og se det hele som en helhet. Se det utenfra, og ikke bare fra hva hvert menneske mener er deres behov og "rett". Eller for den saks skyld, "bidrag til samfunnet", slik noen har nevnt her.

Med 1.78 barn pr. kvinne her i Norge så er det ikke akkurat vi som står for overbefolkningen. Tallet for Europa er lavere, så jeg tror du må prate med noen andre i verden hvis du vil få kontroll på befolkningsveksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke om Norge spesifikt, men jorda som en helhet.

Det er holdningene til de som mener at det og få barn er en stor del og bidra til samfunnet, og verden generelt jeg reagerer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...