Gå til innhold

Kunne du tenke deg å føde flere barn,

Bønna

Anbefalte innlegg

I dag er det en kjensgjerning at etnisk norske kvinner i Norge, og germanskættede kvinner i resten av verden, føder for få barn til å opprettholde dagens befolkningsmengde. Samtidig er det en kjensgjerning at fremmedetniske folkeslag, bosatt i de germanske folkeslagenes kjerneområder, har en eksplosiv vekst.

Kan det så være aktuelt for deg å føde flere barn? For å sikre at ditt eget folk også i fremtiden har den politiske, økonomiske og kulturelle kontrollen på sitt land?

Jeg mener at etnisk norske kvinner, bosatt i Norge, gjennom økonomiske tilskudd bør stimuleres til å føde flere barn. For å opprettholde den demografiske balansen mellom etniske nordmenn fremmedetniske folkeslag, bør fremmedetniske kvinner bli positivt diskriminert i forhold til statlige tilskudd som barnetrygden etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LoisLane

Gi meg penger, og jeg skal fortsette å formere meg. Selv ikke dette latterlige påskuddet er for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
I dag er det en kjensgjerning at etnisk norske kvinner i Norge, og germanskættede kvinner i resten av verden, føder for få barn til å opprettholde dagens befolkningsmengde. Samtidig er det en kjensgjerning at fremmedetniske folkeslag, bosatt i de germanske folkeslagenes kjerneområder, har en eksplosiv vekst.

Kan det så være aktuelt for deg å føde flere barn? For å sikre at ditt eget folk også i fremtiden har den politiske, økonomiske og kulturelle kontrollen på sitt land?

Jeg mener at etnisk norske kvinner, bosatt i Norge, gjennom økonomiske tilskudd bør stimuleres til å føde flere barn. For å opprettholde den demografiske balansen mellom etniske nordmenn fremmedetniske folkeslag, bør fremmedetniske kvinner bli positivt diskriminert i forhold til statlige tilskudd som barnetrygden etc.

Absolutt ikke. Skal jeg ha barn, skal jeg adoptere, helst fra Afrika.

Og jeg anbefaler deg å lese Morgenbladet fra et par uker tilbake. Der tar de for seg nettopp den myten du kjører ut av deg til stadighet - og ser på påstandene med nøkternt blikk, ikke hysteri.

Endret av Possum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Rase/etnisitet ville aldri vært et argument for meg for å få (flere) barn. Bare tanken er frastøtende for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe sprøyt!

Her oser det god, gammeldags FrP-holdning à la "la oss gjøre det vi kan så ikke muslimene tar over landet vårt".

Tror du burde lese litt om folkevandringer. Det har aldri vært sånn at alle i et land har tilhørt samme etniske gruppe, forandringer skjer hele tiden og gjorde det også før i tiden.

...så nei, jeg hadde virkelig ikke giddet å føde flere barn for å "redde" noensomhelst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, det var vel sånn de begynte i Tyskland på slutten av tredvetallet, økonomisk begunsting av de høyverdige" kombinert med sterilisering o.l av andre. Det funker.

Men nei, jeg kunne ikke tenke meg å føde barn for "ætten". Jeg er norsk, bosatt i Norge, men identiteten min er faktisk ikke så veldig knyttet til hår- og øyenfargen min eller i det hele tatt ytre fenotype (og jeg er rotnorsk med sunnmøringer, bønder, hedmarkinger osv i hele slekta). Om jeg hadde vokst opp i et samfunn hvor det å få mange barn var veldig høyt verdsatt og man fikk økonomisk belønning for det, ville jeg sikkert tenkt annerledes. Men jeg er glad det ikke er sånn. Har det fint som barnløs, vil evt ha et par unger etter hvert, men bidrar til det norske samfunnet på andre måter også føler jeg. Lykkelig er jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Piper

Nei jeg vil ikke føde flere barn, og det har ikke bare med økonomi å gjøre. Man skla ha tid til barna også, og siden jeg allerede har tre barn syns jeg at jeg har gjort mitt for samfunnet.

Men uansett hvilke omstendigheter jeg hadde havnet i, ville jeg ikke fødet flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer selvfølgelig til å føde flere barn, men ikke for å "redde" vår "rase" - den trur jeg overlever uansett. nei, min oppgave er jo å reprodusere flere kommunister....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men identiteten min er faktisk ikke så veldig knyttet til hår- og øyenfargen min eller i det hele tatt ytre fenotype

De fleste har sin identitet knyttet opp mot de som er mest lik dem selv. Det gjelder etnisitet, kultur og personlige preferanser. Hadde folk flest forholdt seg likegyldig til slike ting hadde ikke innvandring og flerkultur vært noe problem. Men det er nettopp mennesker flest identifiserer seg med de som er mest like seg selv at innvandring og flerkultur er et problem. For at et fellesskap i det hele tatt skal oppstå, må det være en felles forståelse av at vi ligner på hverandre. Det må være noe felles som knytter oss sammen.

Skal jeg ha barn, skal jeg adoptere, helst fra Afrika.

Dette er en direkte rasistisk uttalelse.

For noe sprøyt! Tror du burde lese litt om folkevandringer. Det har aldri vært sånn at alle i et land har tilhørt samme etniske gruppe, forandringer skjer hele tiden og gjorde det også før i tiden.

Hvis du hadde lest noe om folkevandringer, ville du visst at folkevandringer hører til sjeldenheten. Historisk har folkevandringer kun oppstått i perioder med mye uro og store katastrofer. Normalt holdt de ulike folkeslagene seg der de var.

Folkevandringene medførte også et helvetes spetakkel. Det ble mye kriging, drap, blod og voldtekter som følge at ulike folkeslag trengte inn på områder som var bebodd av andre folkeslag. Folkevandringene skapte en dominoeffekt som ledet menneskene ut i noen av de mest urolige tidsepoker i vår historie.

Dessuten er faktisk felles etnisitet og felles kultur noe som spesielt kjennetegner dannelsen av nasjoner og våre moderne stater.

Ikke minst ønsker folkeslag flest å ha sitt eget land. Et land som er deres. Stadig vekk hører vi om folkeslag som kjemper for å få sitt eget land. Vi har palestinerne. Vi har kurderne. Vi har jødene. Og nylig kunne jeg lese om romafolket som ønsker å skape sin egen nasjon, på tross av at de har levd et omflakkende liv i ulike land.

nei, min oppgave er jo å reprodusere flere kommunister....

:ler: Det ser jo ut til at du kommer litt i kort i forhold til muslimer for eksempel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg få mer enn to barn, så hadde det vært mer fordi jeg mente de mindre inteligente i samfunnet får for mange barn, mens de mest inteligente gjerne venter lenge, og får få!

Dermed burde vel jeg hjelpe til og holde inteligensnivået oppe.

(Og inteligens er som kjent IKKE knyttet til etnisitet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette forutsetter vel at blandingsrase ikke er ønskelig? Altså; hvite mennesker - fortrinnsvis ikke jødiske, slaviske eller annet uønsket trash - skal parre seg med hvite mennesker for å sikre rasens renhet?

Snacksy.

Det at man skal kunne gå på sosialen og få penger fordi man er hvit er også et interessant synspunkt. Evt. bli nektet fordi man ikke er etnisk norsk.

Det er det jeg har sagt; dette ender opp som en pulekamp mellom Vigrid-Frp-Demokratene og islamistene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det jeg har sagt; dette ender opp som en pulekamp mellom Vigrid-Frp-Demokratene og islamistene :ler:

Men de demografiske konsekvensene av puling har jo praktiske konsekvenser. Utviser man seg som et moralsk høyverdig og intelligent menneske hvis man ignorerer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men de demografiske konsekvensene av puling har jo praktiske konsekvenser. Utviser man seg som et moralsk høyverdig og intelligent menneske hvis man ignorerer dette?

Naziene prøvde dette under krigen. Vi så hvor høyverdige de var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Jepp. Jeg føder gjerne flere barn. Bare du tar deg av å overtale mannen min, så ;)

For øvrig er jeg faktisk enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naziene prøvde dette under krigen. Vi så hvor høyverdige de var.

Det var jo ikke noe særlig til svar på spørsmålet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jepp. Jeg føder gjerne flere barn. Bare du tar deg av å overtale mannen min, så ;)

For øvrig er jeg faktisk enig med deg.

Er du sikker på at du passerer det raserene nåløyet, da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

:grine2: Fy f, takk for dagens latter! Du tar alle disse Vigrid-folka så på kornet når du setter igang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...