Gå til innhold

Ustelte damer er noe av det verste

India

Anbefalte innlegg

Gjest Cristoph

ustelte folk generelt er ikke noe særlig. gjelder ikke bare damene, selvom det er dem jeg foretrekker å se best stelt da. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
eeeeh... at jeg sparer henne for hjerte og karsykdommer, diabetes 2, osv osv, det er ikke bra gjort av meg? Du har da ingen anelse om hva min venninne svarte til dette. FYI: Hun sa takk. :roll:

Hva slags venninne hadde jeg vært hvis jeg holdt kjeft og bare så på henne forfalle, bli sykere og sykere. Er det greit mener du? kanskje du hadde holdt kjeft i en slik situasjon, men det sier mye om deg som venninne faktisk.

En god venninne er alltid ærlig og direkte. Du er vel av de som hadde holdt kjeft bare fordi du ville ha en venninne som er styggere enn deg.

Typisk "oss" kvinner. kvinner er kvinner verst...

Det gjaldt måten du gjorde på. Ikke det at du sa fra. jeg ville heller vinklet det mot noe positivt, som å invitere henne med på sykkelturer el.

Det kan vel ikke ha vært noe sjokk for henne at overvekt ikke er bra? Men hun er vel like "oppdatert" som deg?

Endret av Misty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barmfager
eeeeh... at jeg sparer henne for hjerte og karsykdommer, diabetes 2, osv osv, det er ikke bra gjort av meg? Du har da ingen anelse om hva min venninne svarte til dette. FYI: Hun sa takk. :roll:

Hva slags venninne hadde jeg vært hvis jeg holdt kjeft og bare så på henne forfalle, bli sykere og sykere. Er det greit mener du? kanskje du hadde holdt kjeft i en slik situasjon, men det sier mye om deg som venninne faktisk.

En god venninne er alltid ærlig og direkte. Du er vel av de som hadde holdt kjeft bare fordi du ville ha en venninne som er styggere enn deg.

Typisk "oss" kvinner. kvinner er kvinner verst....

:overrasket:

Endret av Misty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frk gjest

At folk er uflidde er greit for meg, for da framstår jeg som penere :ironi:

Men når det kommer til det punkt at de begynner å lukte og du ser de i de samme plaggene dag ut og dag inn, har det gått for langt. Spesielt hvis det er en du går på skole sammen med og ser hver eneste j**** dag :kvalm:

Det som er kjipt er at jeg VET at denne personen sliter psykisk så hvis jeg fortalte ham det ville jeg vel drept ham, i hvertfall mentalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Nei jeg bryr meg ikke om at folk ikke steller seg. Bare de ikke lukter, piller seg i nesen mens du ser på og sånt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg tror du kan være rimelig sikker på at disse damene har større problemer å slite med enn fett hår og dårlig hud.

Er man f.eks. dypt deprimert så er det et altfor stort ork og skulle pynte og stelle seg. Og ikke bare et ork, men et totalt uinteressant ork.

Jeg har mine perioder selv, men jeg er såpass jålete at da går jeg ikke utendørs. Jeg lukker meg inne og åpner ikke døren hvis det ringer på, ei heller tar jeg telefonen. Heldigvis er ikke mine perioder lange, men jeg vet at mange er kronisk deprimerte, og sånn som jeg har det innimellom, sånn har de det alltid.

Akkurat, sånn har jeg det også! Trådstarter er nok litt uvitende om netopp slike ting.

La nå folk få gjøre og kle seg som de selv vil! Det kan vel være at noen syns du også ser sjabbi ut eller at du ser oversminket ut, mens du selv tror du er veldig fin!

Jeg syns det er mye styggere å se damer som ser ut som de har snubbla i et malerskrin enn det du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miloine
La nå folk få gjøre og kle seg som de selv vil! Det kan vel være at noen syns du også ser sjabbi ut eller at du ser oversminket ut, mens du selv tror du er veldig fin!

Jeg syns det er mye styggere å se damer som ser ut som de har snubbla i et malerskrin enn det du beskriver.

Enig med dette!

Det jeg lurer på T.S. er hva som egentlig irriterer deg?

Gjør "denne menneskearten av noen sjæbbige kvinnfolk" deg noe galt ved å ikke bestandig være fikset og pyntet på?Det er ikke alle som er så opptat hele tiden av å pynte seg for kassadamen eller naboen!

Jeg syns det er kjedelig med mennesker som til stadighet på død og liv må se ut som de er tatt ut fra et moteblad til enhver tid, bare for å evt. gå i postkassa, gå ut med søpla eller en snartur på nærbutikken.

Mitt råd til deg India er at dersom du er så plaget av dette, får du finne deg et bedre strøk å bo i der alle damene tripper rundt på høye hæler, alltid i siste mote og sminket opp som modeller! Kanskje du føler deg bedre da, og du får mindre å irritere deg over!

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg vet om en slik dame som trådstarter snakker om. Plutselig la jeg merke til at hun hadde slanket seg. Ganske mye.

Noen uker etterpå var det så vidt jeg kjente henne igjen. Hun hadde fått seg linser, klippet håret og sminket seg pittelitt. Den aller største forskjellen var at hun så glad og fornøyd ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Og hva var poenget ditt, Hilde?

At kanskje ikke alle som er ustelte er så fryktelig fornøyd med å være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dette!

Det jeg lurer på T.S. er hva som egentlig irriterer deg?

Gjør "denne menneskearten av noen sjæbbige kvinnfolk" deg noe galt ved å ikke bestandig være fikset og pyntet på?Det er ikke alle som er så opptat hele tiden av å pynte seg for kassadamen eller naboen!

Jeg syns det er kjedelig med mennesker som til stadighet på død og liv må se ut som de er tatt ut fra et moteblad til enhver tid, bare for å evt. gå i postkassa, gå ut med søpla eller en snartur på nærbutikken.

Mitt råd til deg India er at dersom du er så plaget av dette, får du finne deg et bedre strøk å bo i der alle damene tripper rundt på høye hæler, alltid i siste mote og sminket opp som modeller! Kanskje du føler deg bedre da, og du får mindre å irritere deg over!

Beklager virkelig at det er et stort problem for deg at jeg mener at folk kan ta seg en dusj en gang iblandt og stelle seg litt. Det må da være veldig stusselig å gå rundt i sin egen møkk..

Hvis du hadde giddet å lese alle innlegg hadde du sett at jeg skrev at jeg har forandret litt mening om dette siden mange er slik pga sykdom...

Beklager at du føler deg truffet av innlegget mitt og at du føler deg ustelt.

Og jeg mener ikke at det er så vakkert med "malerskrin" damer heller, jeg er heller ingen kjempe jåle...

Jeg har skrevet mange ganger at JEG MENER IKKE AT NOEN ER USTELTE FORDI MAN IKKE GIDDER Å JÅLE SEG OPP FOR EN BUTIKK TUR ELLE HAGEARBEID ELLER PÅ VEI TIL TRENING! Men du skjønner vel fortsatt ikke hva jeg mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Beklager virkelig at det er et stort problem for deg at jeg mener at folk kan ta seg en dusj en gang iblandt og stelle seg litt. Det må da være veldig stusselig å gå rundt i sin egen møkk..

Hvis du hadde giddet å lese alle innlegg hadde du sett at jeg skrev at jeg har forandret litt mening om dette siden mange er slik pga sykdom...

Og jeg mener ikke at det er så vakkert med "malerskrin" damer heller, jeg er heller ingen kjempe jåle...

Jeg har skrevet mange ganger at JEG MENER IKKE AT NOEN ER USTELTE FORDI MAN IKKE GIDDER Å JÅLE SEG OPP FOR EN BUTIKK TUR ELLE HAGEARBEID ELLER PÅ VEI TIL TRENING! Men du skjønner vel fortsatt ikke hva jeg mener..

Det er nok bare sånn nå at tråden din strekker seg over fem sider, og da leser man ikke alle sidene før man svarer vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miloine
Det er nok bare sånn nå at tråden din strekker seg over fem sider, og da leser man ikke alle sidene før man svarer vet  :)

Helt riktig!

Fordi om jeg ikke er enig med deg i innlegget ditt betyr det ikke at jeg føler meg truffet! Såpasss klarer nok du også å forstå!

Jo, jeg skjønner hva du mener, men kan ikke fatte at det er noe å henge seg opp i at noen er mindre stelte enn andre uansett hvor de går hen! Godt at du har klart å lære noe av svarene du har fått her, at folk bærer på mye innvendig som gjør at de ikke orker å tenke på det ytre til enhver tid!

Ja, jeg er fryktelig ustelt , sjabbig, møkkette, rødt hår, bælfeit og masse fregner, så jeg skremmer nok jævelen på flatmark med min framtoning! Ja, så har jeg 3 katter da, så da er jeg jo dømt til å være ekkkel og nevrotisk :ironi:

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neffi
Ja, jeg er fryktelig ustelt , sjabbig, møkkette, rødt hår, bælfeit og masse fregner, så jeg skremmer nok jævelen på flatmark med min framtoning! Ja, så har jeg 3 katter da, så da er jeg jo dømt til å være ekkkel og nevrotisk  :ironi:

nei nei nei...

Det er jo akkurat dette som blir så ille da... Det finns faktisk mennesker som forstår hva en mellomting er :)

Og jeg tror faktisk trådstarter er en av dem.

Endret av Neffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Poenget var vel at man er lykkeligere dersom man er mer velselt

Eller at man steller seg mer om man er lykkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...