Gå til innhold

Ustelte damer er noe av det verste

India

Anbefalte innlegg

Gjest Neffi
Jeg ser henne hver dag, ja. Men ikke 24 timer i døgnet nei. Men tviler sterkt på at hun går med andre klær inne enn hun gjør ute. Dessuten så tror jeg ikke hun gidder å sminke seg og farge håret hver dag når hun er inne for så å fjerne all sminke og farge fra hår når hun går ut :overrasket:

Nå mente trådstarter uflidde mennesker, så jeg bommet litt der. Min nabo er ikke uflidd, bare grå og kjedelig og lever og ånder for treningsdrakt. Hun pynter seg aldri, ei heller til fest, og det synes jeg er synd, for det hadde vært flott å se at hun dollet seg opp litt. Kanskje hennes mann da hadde sendt et blikk i hennes retning istedet for å sende blikket i andre retninger......

Nå får jeg sikkert høre at hun føler seg så flott i treningsdrakten og er så sikker på seg selv at hun ikke behøver å pynte seg :ler:

Nei, hvorfor skal man det egentlig.  ;)

Er helt enig i at personligheten er det viktigste, men jeg synes f.eks slike make-over reportasjer i blader er artig jeg. Å se en sliten 5 barns mor bli forvandlet til en fresh kvinne.

Det er vel gale det og :grine:

Ikke gale!!!!

Også er det nå slik at vi bare er mennesker, og ikke klarer å forstå alle andre.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Ikke gale!!!!

Også er det nå slik at vi bare er mennesker, og ikke klarer å forstå alle andre....  ;)

Det er sant, Neffi, men enkelte gidder ikke å prøve engang. Jeg synes det er verre enn å være ustelt.

Noen er så fulle av seg selv at de simpelthen ikke makter å skue utover sin egen lille nesetipp, og disse menneskene er vel i tillegg så perfekte at den lille nesetippen såvidt rekker utenfor resten av ansiktet, og du vet; da blir ikke gangsynet langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Det er sant, Neffi, men enkelte gidder ikke å prøve engang. Jeg synes det er verre enn å være ustelt.

Noen er så fulle av seg selv at de simpelthen ikke makter å skue utover sin egen lille nesetipp, og disse menneskene er vel i tillegg så perfekte at den lille nesetippen såvidt rekker utenfor resten av ansiktet, og du vet; da blir ikke gangsynet langt.

Bra sagt Mysan! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neffi

Helt sant! Og du, min nese er ganske så liten og fin :TooHappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Helt sant! Og du, min nese er ganske så liten og fin  :TooHappy:

Så fint for deg, da håper jeg bare at du makter å se utenfor den og litt lenger ut i verden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neffi
Så fint for deg, da håper jeg bare at du makter å se utenfor den og litt lenger ut i verden.  :)

jeg gjør allerede det Mysan. det er ikke bare du som et storsint og forståelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
jeg gjør allerede det Mysan. det er ikke bare du som et storsint og forståelig :)

Jeg vet, jeg leser stadig innlegg av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvorfor steller de seg ikke?

Å slutte å stelle og vaske seg kan være et symptom på depresjon. Det samme kan overdreven renslighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamle Alex
Å slutte å stelle og vaske seg kan være et symptom på depresjon. Det samme kan overdreven renslighet.

Faktisk et veldig godt poeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har ei skjønn venninne. Har kjent henne i flere år. Hun har alltid fett hår, og det ser alltid ut som om det har gått minst ei uke siden hun har vasket det.

Jeg sier ingenting. Tror jeg hadde blitt såret om noen kommenterte meg selv om urenslig. Men klart jeg lurer litt. Vet at hun har slitt tidligere, og tenker at det kanskje kan være depresjoner og ting jeg ikke vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Jeg har ei skjønn venninne. Har kjent henne i flere år. Hun har alltid fett hår, og det ser alltid ut som om det har gått minst ei uke siden hun har vasket det.

Jeg sier ingenting. Tror jeg hadde blitt såret om noen kommenterte meg selv om urenslig. Men klart jeg lurer litt. Vet at hun har slitt tidligere, og tenker at det kanskje kan være depresjoner og ting jeg ikke vet om.

da er du en dårlig venninne som ikke forteller henne sannheten om at hun ser møkkete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
da er du en dårlig venninne som ikke forteller henne sannheten om at hun ser møkkete ut.

Jeg regner med at du stadig vekk forteller dette til din overvektige og urenslige kattevenninne og alle de andre interessante menneskene du deler med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det bryr jeg meg ingenting om. Jeg går selv i joggeklær, men synes det et gøy å pynte seg om man skal på byen eller på kafe eller noe.

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, men jeg bryr meg ikke om de. Folk får kle seg som de vil for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sexy Cath
Jeg regner med at du stadig vekk forteller dette til din overvektige og urenslige kattevenninne og alle de andre interessante menneskene du deler med oss.

ja det hender. når min venninne på 160 og 55 kg la på seg 20 kg sa jeg - ta fatt Line. før det er for sent. fette har kommet.

nå sitter jeg her med en overlykkelig venninne på 20 kg slankere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
ja det hender. når min venninne på 160 og 55 kg la på seg 20 kg sa jeg - ta fatt Line. før det er for sent. fette har kommet.

nå sitter jeg her med en overlykkelig venninne på 20 kg slankere. :)

Dårlig gjort av deg å vente til hun hadde gått opp såpass mye synes jeg, da fikk hun en mye hardere og langvarig kamp for å få dem av igjen. Vær litt kjappere neste gang hvis du vil dine venner godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sexy Cath
Dårlig gjort av deg å vente til hun hadde gått opp såpass mye synes jeg, da fikk hun en mye hardere og langvarig kamp for å få dem av igjen. Vær litt kjappere neste gang hvis du vil dine venner godt.

kjære mysan. jeg hadde ikke sett henne den tiden hvor hun hadde gått opp. hun kom hjem i fra en reise i paris og da hadde hun gått opp. og nei beklager jeg tar ikke flyet ned til paris for å fortelle mine venninner at de kan ha godt opp. jeg visste jo ingenting.

:overrasket:

Endret av Misty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

"ta fatt Line. før det er for sent. fette har kommet."

Tror du ikke den venninna di klarer å se sånt selv? Tror ikke hun trenger å takke deg for noe SC, det var ikke akkurat noen tjeneste du gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
"ta fatt Line. før det er for sent. fette har kommet."

Tror du ikke den venninna di klarer å se sånt selv? Tror ikke hun trenger å takke deg for noe SC, det var ikke akkurat noen tjeneste du gjorde.

eeeeh... at jeg sparer henne for hjerte og karsykdommer, diabetes 2, osv osv, det er ikke bra gjort av meg? Du har da ingen anelse om hva min venninne svarte til dette. FYI: Hun sa takk. :roll:

Hva slags venninne hadde jeg vært hvis jeg holdt kjeft og bare så på henne forfalle, bli sykere og sykere. Er det greit mener du? kanskje du hadde holdt kjeft i en slik situasjon, men det sier mye om deg som venninne faktisk.

En god venninne er alltid ærlig og direkte. Du er vel av de som hadde holdt kjeft bare fordi du ville ha en venninne som er styggere enn deg.

Typisk "oss" kvinner. kvinner er kvinner verst...

Endret av Misty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huova
Man får ikke sånt hår og hud av at man en gang i blandt drar på trening, butikken eller noe sånt i joggedress og ikke "ordner" seg.

Jeg snakker om disse damene som alltid er sånn, tror nok ikke man ser disse damene så mye på trening..

Hehe, hvordan vet du at disse damene "alltid" er sånn?

Jeg stikker alltid innom bakeren etter trening for å kjøpe ferskt brød. Stakkars kassadamer som ser uflidde meg flere ganger i uken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...