India Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 ustelte damer er noe av det styggeste jeg ser.. de går der med det feite håret dratt inn i en hestehale, stygge joggeklær som ikke passer sammen, usminket blekt ansikt som har masse urenheter.. og bare "dasser" bortover.. Æsj.. Jeg vet at folk er forskjellige.. Men det går vel ann å stelle seg litt, er vel ikke så mye arbeid å ta en dusj.. Hva synes dere andre om ustelte damer?? (ja vet det er ustelte menn også,men damer er hakket verre!) Hvorfor steller de seg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 for å irritere sånne som deg, går jeg ut i fra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Overladiske mennesker er kanskje det værste jeg veit om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Disse ustelte damene er vel kanskje først og fremst opptatt av viktigere ting enn utseendet sitt, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg er blek og sminker meg ikke, da går jeg visst under definisjonen ustelt. Hvorfor? Fordi jeg ikke er noe flink med sminke. Håper jeg kunne bidra med å opplyse deg så du kanskje finner viktigere ting å irritere deg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 1. juni 2006 Disse ustelte damene er vel kanskje først og fremst opptatt av viktigere ting enn utseendet sitt, tenker jeg. ← Jeg har ikke sagt noe om personlighet. De er nok noen flotte og smarte mennesker. Ingen er dårligere mennesker pga hvordan de ser ut.. Uansett om man ikke er spesielt jålete kan man jo ta seg en dusj,stelle ansiktet sitt. og kanskje se seg i speilet før man går ut.. Skjønner bare ikke hvordan de kan være så likegyldige med hygiene og sånn.. Men der sikkert noen flotte mennesker alikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 Det kom kanskje ikke godt nok fram, men jeg siktet vel egentlig ikke til de ustelte damene, men til deg. Synes det er utrolig at du orker å irritere deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 1. juni 2006 jeg er ikke mindre opptatt av viktige ting enn det de "ustelte damene" er fordi jeg synes det er ukoslig at noen gir så faen i hygienen sin. Synes bare det er rart at de orker å gå sånn.. Mener ikke at folk er ustelte fordi de kanskje er litt bleke eller ikke bruker sminke. Du ser det på lang vei om de er ustelt eller ikke. Det er selve helheten i alt fra fett hår til møkkete klær og vond lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. juni 2006 #9 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvorfor steller de seg ikke? ← Fordi de ikke gadd? Fordi de ikke er så opptatt av utseende? Fordi de de ikke hadde tid? Fordi de skal på trening? Fordi de bare skal en snartur ig ikke så poenget i å stelle seg for det? Mange gode muligheter... Kan godt finne på å se ut som en dass når jeg skal i butikken jeg, grenser for hva jeg gidder å stelle meg for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #10 Del Skrevet 1. juni 2006 india, skjønner hva du mener! det å la seg selv forfalle er trist, og desverre skjer det med mange damer. og det er ulike grunner til det; manglende selvsikkerhet, kan ingen ting om klær, opptatt av hus og barn. skjønt jeg ser en del ustelte fjortis-kjerringer også. se på motepolitiet, det er gøy! her fikser de nettopp sånne damer, og de blir så flott, og ikke minst glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 1. juni 2006 Man får ikke sånt hår og hud av at man en gang i blandt drar på trening, butikken eller noe sånt i joggedress og ikke "ordner" seg. Jeg snakker om disse damene som alltid er sånn, tror nok ikke man ser disse damene så mye på trening.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. juni 2006 #12 Del Skrevet 1. juni 2006 He he, det er sikkert meg du mener. Typisk meg å dasse rundt med hestehale og gjøre hagearbeid i nettopp hageklær, for så å stikke en tur i butikken (eller andre ærender) _før_ jeg tar meg en dusj. Jeg vil ikke kalle det å la seg forfalle, men meg om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 1. juni 2006 He he, det er sikkert meg du mener. Typisk meg å dasse rundt med hestehale og gjøre hagearbeid i nettopp hageklær, for så å stikke en tur i butikken (eller andre ærender) _før_ jeg tar meg en dusj. Jeg vil ikke kalle det å la seg forfalle, men meg om det... ← Det er stor forskjell på hva du skriver og det å alltid være sånn.. Det er ikke sånn jeg mener det. Alle gjør vel det av og til.. Det er disse som alltid er ustelte jeg ikke skjønner meg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. juni 2006 #14 Del Skrevet 1. juni 2006 O.K. Følger ikke med på om folk jeg ser ute alltid ser sånn eller sånn ut jeg. Hvis jeg kjenner igjen noen i det hele tatt. Bor du på et lite sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 1. juni 2006 nei bor ikke på et lite sted.. Men jeg mener man ser forskjellen på om man "er" slik eller om man bare tar en tur på butikken eller noe sånt.. Man får ikke et slikt utseende om man en dag går ut i f.eks hageklær og med håret i hestehale.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. juni 2006 #16 Del Skrevet 1. juni 2006 Da har du åpenbart skarpere øyne enn meg... Men jeg skjølnner fortsatt ikke problemet -hvis de vil se sånn ut, må de da være i sin fulle rett til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #17 Del Skrevet 1. juni 2006 Det kan være tusen grunner til at du treffer på disse damene ute, i ustelt tilstand. Kanskje skal de en rask tur i butikken bare og gidder rett og slett ikke pynte seg for så lite. Kanskje har de nettopp vært på trening og er på vei hjem Kanskje skal de på trening Kanskje sliter de med depresjoner Kanskje er de syke Kanskje har de en dårlig dag og gir f rett og slett. Konsentrer deg om andre og viktigere ting enn hvordan folk ser ut. Det er ingen som har plikt til å pynte seg for at andre skal få en bedre dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #18 Del Skrevet 1. juni 2006 ustelte damer er noe av det styggeste jeg ser.. de går der med det feite håret dratt inn i en hestehale, stygge joggeklær som ikke passer sammen, usminket blekt ansikt som har masse urenheter.. og bare "dasser" bortover.. Æsj.. Jeg vet at folk er forskjellige.. Men det går vel ann å stelle seg litt, er vel ikke så mye arbeid å ta en dusj.. Hva synes dere andre om ustelte damer?? (ja vet det er ustelte menn også,men damer er hakket verre!) Hvorfor steller de seg ikke? ← Skal vi se: jeg har hestehale akkurat nå fordi jeg ikke har kunnet vaske håret på to dager. Det er ikke fett, men likevel... Jeg gadd ikke gå over til naboen for å låne vann når jeg vet at vi får det tilbake i dag... Jeg har ikke joggedress, men utvaskede jeans og en alt for stor t-skjorte på meg fordi jeg holder på med litt lett husarbeid. Jeg er usminket, og har eksem som kan se ut som kviser (på avstand) i ansiktet, så det ser vel heller ikke særlig pent ut, og jeg "dasser" avgårde fordi jeg er så trøtt etter å ha hatt nok en søvnløs natt. Jeg må snart en tur på butikken, og jeg gidder hverken å sminke meg eller kle meg for å handle... Jepp, idet er nok meg du snakker om! Skal prøve skjerpe meg slik at jeg ikke støter deg med mitt uflidde utseende. For det er jo klart at jeg ser slik ut hver dag... akkurat som alle andre uflidde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. juni 2006 #19 Del Skrevet 1. juni 2006 Trådstarter: Tenk så lekker du blir i forhold til disse fæle uflidde damene da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #20 Del Skrevet 1. juni 2006 Ånei.. Akkurat idag hvor jeg våknet med fett hår og matutslett i ansiktet og følte meg seig etter å ha sovet på et varmt soverom. Og så dusjet jeg ikke FØR jeg begynte vaske huset! Så nå har jeg fett hår i hestehale og shabby Tshorte og slaskete shorts, null sminke, litt mascararester under øynene OG attpåtil matutslett i trynet! OMG!!!!! Hva skal det bli av meg?? Og stakkars de menneskene som måtte se meg fra veien, jeg blender de med den hvite huden min i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå