Gå til innhold

Folk som ikke har annet å interessere seg for enn

Gjest Gjest_mysan_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
På en måte er vel kanskje de som bare snakker utseendet mer intelligente - for de går ikke inn i politikktrådene og irriterer seg over at noen diskuterer slike saker... eller? ;)

Joda det gjør de det. :ler:

Både i politikk, generell og aktuell har vi sett svært kunnskapsrike :ironi: uttalelser av noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jepp,like mye å lære av dem som av svarene se får!!

Da vet du ihvertfall åssn du ikke bør oppføre deg her på forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Sikkert mye å lære av at folk syner fregner er stygt eller at overvektige ikke skal kle av seg. :roll:

Vi har vel alle våre fordommer og sånne tråder kan jo selvføgelig bidra til at vi kanskje tar en titt på våre egne.

Det som irriterer meg personlig er jo at det er de samme personene som starter dem hver gang og de starter aldri noe annet, og som sagt deltar de heller ikke med noe konstruktivt i en eneste tråd. Det er DA det blir irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke meg noe. Jeg svarer i tråder jeg har lyst til uten å tenke så mye på hvilket intrykk jeg gjør på andre. Eller hvilket inntrykk andre gjør på meg faktisk.

Må innrømme at jeg har ingen formening om fregner på armene er pent eller ikke - det har jeg aldri fundert over. :ler:

(Det er mer irriterende med de som alltid skal rette på andres formuleringer og norsk rettskriving generellt.)

((Personlig anti særskriving; overveier å melde meg inn i AMO)) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå oppdaget jeg den andre tråden ja. Skjønner hva du mener nå. Kjempeteit..ASSSZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Dårlig dag Mysan? :troest:

Nei da, jeg skjønner jo hva du mener. ;)

Dårlige dager!

Men det hjalp å trene i tre kvarter faktisk. Humøret bedret seg betraktelig og jeg kjenner at jeg makter å være litt overbærende igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige dager!

Men det hjalp å trene i tre kvarter faktisk. Humøret bedret seg betraktelig og jeg kjenner at jeg makter å være litt overbærende igjen.

Søt er du. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Er dette totalt uopplyste mennesker som ikke ser utenfor sin egen navle og trange lille boble? Det finnes tusenere av ting man kan diskutere og ta ordentlige debatter på, men nei da - bimboene må inn og lage svadatråder om ingen ting så de kan le litt på andres bekostning, det er vel all moroa de har antar jeg.

Hvorfor er det så moro å disse andre mennesker at man kan lage tråder opp og tråder ned på det?

Null respekt. Patetisk. Tragisk. Skaff dere et liv. Begynn å lese aviser. Få dere en hobby. Meld dere hos frivillighetssentralen. Gjør noe nyttig, utvid horisonten deres!

mysan

først mysan. definer ordet bimbo. vi har alle forskjellige oppfattninger av slike ord.

og må man være en bimbo selv om man bryr seg om at "naboen" lukter spy? :)

Dette handler da ikke om morsomheter... Det handler om at vi er på et forum for b.l.a generaliseringer, derfor kommer slike tråder må du forstå. :klem:

Og siden "vi" som ikke liker for mye fregner og fete mennesker er evneveike i følge deg:

evneveik ~ve(i)k med reduserte åndsevner (med IQ mellom 50 og 75), debil en skole for e-e barn

så må jeg få informere deg om at jeg både leser aviser, bøker og har en IQ langt over evneveikstadiet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiffig at du antar det er deg det snakkes om når noen sier bimbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Fiffig at du antar det er deg det snakkes om når noen sier bimbo.

hun sikter riktig nok til "fregnejentas" tråd, men allikevel, jeg deltok i den og var til dels enig. Da snakker hun jo forsåvidt om meg da. ;) see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun sikter riktig nok til "fregnejentas" tråd, men allikevel, jeg deltok i den og var til dels enig. Da snakker hun jo forsåvidt om meg da. ;) see?

Ja, gjerne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat

det kan jo hende de interesserer seg for andre ting og, men nå hadde de lyst til å lage en tråd om ustelte mennesker?

er jo så mange tråder om alt annet tull her, så en fra eller til gjør ingen forskjell. det morsomme er jo at disse trådene er de som blir mest lest og har flest svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg synes Mysan har et flott poeng med denne tråden, og jeg vil også gi honnør til dem som er ærlige nok til å konstatere seg truffet.

JEg vet ikke helt om "evneveik" er et passende adjektiv på den gruppen vi snakker om. På den annen side finnes det kanskje ikke så mange passende adjektiv saklig sett som er passende språklig (og KG-regelrett) sett.

Det er uansett mange grunner til å foretrekke fregnete og overvektige katteeiere med tildels kreativ hygiene fremfor deler av gruppen Mysan henvender seg til.

Såpass kan man si uten å provosere, men bare gi noen råd og kanskje ytre sine meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Du er alltid i mine tanker når jeg kommer med slike utsagn, det skal du vite :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gamle Alex
Jeg forsto hva du mente og har hørt ordet før fordi jeg er ung.

Ville bare gjøre deg oppmerksom på det siden hvordan du snakker påvirker hvordan du blir oppfattet.

Jeg ville brukt 'snakke nedsettende om', 'dress' og 'drittsekk'.

Sleng på De og Dem også da.

hva pokker'n hadde dette med saken å gjøre. Unnskyld hva pokkeren---

Vet du Mysan- jeg tror det er verre for de som er sånn. Den ovenfra og ned mentaliteten kommer man ikke så langt med + at overfladiske mennesker er nok innerst inne fryktelig usikkere.

Liten selvinnsigt er ikke en positiv egenskap.

Endret av Gamle Alex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
det kan jo hende de interesserer seg for andre ting og, men nå hadde de lyst til å lage en tråd om ustelte mennesker?

er jo så mange tråder om alt annet tull her, så en fra eller til gjør ingen forskjell. det morsomme er jo at disse trådene er de som blir mest lest og har flest svar...

En og annen tråd innimellom for å få litt liv, ja - det kan jeg forholde meg til uten å bli så veldig irritert, men vi har brukere her inne som ikke lager noe annet enn sånne mobbetråder, og det blir for meg nokså lavmåls.

Og en ting er å være så "teit" at man ikke har evner i andre retninger, men det er ikke alltid sånn er jeg redd. Noen er bare fulle av seg selv og nokså ondskapsfulle, og har det kjempemorsomt på andres bekostning. Sikkert en form for humor, men akkurat den formen har jeg aldri klart.

Og når man påbroper seg å ha et hode, og at man leser aviser og what not, hvorfor ikke da også bidra med noe konstruktivt. Det må jo være ett eller annet som feiler disse menneskene til tross for at de liker og fremstille seg som selvsikre og oppegående. Oppegående mennesker holder ikke på sånn.

Det blir som når Thomas Gjertsen ler av Erna Solberg og gjør narr av henne fordi hun er overvektig. Når han vet at hun utmerket godt kan komme til å høre "vitsene" hans, all den tid hun er norsk og jobber og bor her. At vi ler av Bush blir noe annet.

Men jeg stiller disse trådene i samme klassen, og jeg ler ikke av dem, jeg blir rasende forbanna. Og jeg blir faktisk flau på trådstarteres vegne når startinnlegget er så lavmåls.

Evneveik var kanskje å ta litt i, men jeg mener folk har litt svekkede sjelsevner når de godter seg mens de disser... eh unnskyld,... mobber andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er som du sier at det er begynt å bli litt lavmål med enkelte tråder her.

Slik som :SANT DET ER STYGT

Ting som går på utseende slik som fregner, store/små pupper , i det hele tatt

ting som man må leve med , og kanskje ikke var et problem i utgangspunktet.....

At folk ikke tenker seg litt om..

:riste:

Føler ikke folk litt ansvar for det de poster?

Det er jo noen jeg ikke ville blitt fornærmet av uansett.

F. eks. SC.

Men andre kan jo bli veldig og lei seg, så selv om vi gjemmer oss bak et nick, så betyr ikke det at vi har rett til å såre andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Antar at folk som starter slike tråder er ute etter å provosere. Dem om det.

Det verste er vel likevel vi som gidder å svare på slike tråder. Det hender faktisk at jeg gjør det selv, enda jeg vet at det klokeste burde være å ikke gjøre det.

Husmusa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...