Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har lest de aller fleste bøkene om Wallander!  :)

Mange gode tips du kommer med! Frukt, nøtter, grønnsaker...- det er jo faktisk veldig godt! Jeg er spesielt glad i sånne minigulrøtter. Skal gå til innkjøp av noen sånne poser idag!

Det er endel fett i nøtter, såvidt jeg vet. Men sunnere enn godteri er det jo uansett!

Grønnsaker og dipp er også kjempegodt! (Men litt mer helgevariant kanskje?) Jeg har begynt å lage dipp med yoghurt naturelle istedenfor rømme. Blir godt det!

Å kutte godteri helt ut funker ikke for meg. Ihvertfall ikke nå med en gang... Men jeg må lære meg å kose meg med godteri, istedenfor å gomse i vei... :flau: Og bare i helgene!!

Åja.. trodde du mente at du leste nå jeg :)

Har bare lest en til før denne!

Ja, mulig det er en del fett i det. Men mener å huske at ho dama på "Du er hva du spiser" anbefalte det.. Eller var det kanskje bare linser? Hm.. Men bedre enn godteri er det i allefall ja :)

Ja, grønnsaker og dip er godt ja! Hva pleier du ha da? Syns det er godt med agurk og gulrot jeg. Også blomkål og brokkoli! Noe annet?

Nei, ikke meg heller.. Kanskje det blir lettere etterhver. Sånn ca i allefall. Men i førsten tror jeg det kan være lurt å sette av en dag til sånt.

Ja, nettopp! Sånn er det her og. Bare kaster det i meg uten å tenke over det såvidt.. Bare det er søtt liksom.. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åja.. trodde du mente at du leste nå jeg :)

Har bare lest en til før denne!

Ja, mulig det er en del fett i det. Men mener å huske at ho dama på "Du er hva du spiser" anbefalte det.. Eller var det kanskje bare linser? Hm.. Men bedre enn godteri er det i allefall ja :)

Ja, grønnsaker og dip er godt ja! Hva pleier du ha da? Syns det er godt med agurk og gulrot jeg. Også blomkål og brokkoli! Noe annet?

Nei, ikke meg heller.. Kanskje det blir lettere etterhver. Sånn ca i allefall. Men i førsten tror jeg det kan være lurt å sette av en dag til sånt.

Ja, nettopp! Sånn er det her og. Bare kaster det i meg uten å tenke over det såvidt.. Bare det er søtt liksom..  :forvirret:

Tror dessverre jeg har lest alle jeg...

Jeg bruker akkurat de samme grønnsakene som deg til dip. Og kålrot/kålrabi! Vet noen bruker paprika, asparges, nepe... Men jeg har ikke prøvd det ut.

Sukker er avhengighetsskapende... Man får jo nesten abstinenser når man prøver å slutte! *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...