Gjest Chantal Skrevet 4. juni 2006 #41 Skrevet 4. juni 2006 Her har man faktisk en nydelig jente med rødt hår og fregner. Misunner henne litt jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #42 Skrevet 4. juni 2006 Her har man faktisk en nydelig jente med rødt hår og fregner. Misunner henne litt jeg. ← Hun oppe i venstre hjørne på kg har også rødt hår og fregner. Ikke så verst pen hun heller.
Gjest Chantal Skrevet 4. juni 2006 #43 Skrevet 4. juni 2006 Hun oppe i venstre hjørne på kg har også rødt hår og fregner. Ikke så verst pen hun heller. ← Stemmer. Hun er jo vakker.
Malie Skrevet 4. juni 2006 #44 Skrevet 4. juni 2006 Er det rart folk får komplekser for utseendet sitt? Hva i all verden gjør det deg at noen har fregner da? Er du så perfekt selv kanskje?? For din egen del håper eg at du ikke mener dette alvorlig....
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #45 Skrevet 5. juni 2006 Er det rart folk får komplekser for utseendet sitt? Hva i all verden gjør det deg at noen har fregner da? Er du så perfekt selv kanskje?? For din egen del håper eg at du ikke mener dette alvorlig.... ← Tipper at trådstarter ikke er så fornøyd med utseendet sitt selv, og ikke liker at andre er det heller..
Maryell Skrevet 5. juni 2006 #46 Skrevet 5. juni 2006 Unødvendig å bli ufin bare fordi du er sjalu på oss med fregner.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #47 Skrevet 5. juni 2006 Jeg er nok født kun for å irritere trådstarter. Har både rødt hår og fregner, så helst burde jeg vel gjemme meg innendørs for ikke å støte noen. ← Ikke pokker - du gleder nemlig sånne som meg som synes det er det vakreste av alt. Og jeg vil også kunne glede meg over pene "ting"
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2006 #49 Skrevet 5. juni 2006 (endret) Alle med fregner må dø. Døøøøøøøøø! ← Ånei du, vi fregnefolk skal bare og formere oss Endret 5. juni 2006 av Binna
Cuba Skrevet 6. juni 2006 #51 Skrevet 6. juni 2006 Moahahahahahaaaaaa!!! Nå kommer vi å fregner dere ned!!!
Daria Skrevet 6. juni 2006 #52 Skrevet 6. juni 2006 dersom idealet er Paris Hilton så må jeg si jeg er lykkelig over å ikke være i nærheten av perfekt... ← Alle med fregner må dø. Døøøøøøøøø! ←
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #53 Skrevet 6. juni 2006 jeg syns det hadde vært interessant å sett KGrødtoppen i en mer avslappet mine.
Gjest BagLady Skrevet 6. juni 2006 #54 Skrevet 6. juni 2006 Jeg var i Trondheim i helga, og der fregnet det hele tida :enig_anim: For øvrig kan jeg ikke svare på avstemningen, all den tid JA ikke er et alternativ!
Gjest Tanita Skrevet 11. juni 2006 #55 Skrevet 11. juni 2006 Noen har fregner noen har mange føflekker, hvor kjedelig hadde det ikke vært om alle hadde samme hud? Jeg har fregner også! Så til trådstarter: Got a prob with it??
Gjest Tanita Skrevet 11. juni 2006 #56 Skrevet 11. juni 2006 (endret) Mange kjendiser har fregner også. Lindsey Lohan, Sade, Lucy Liu, Pamela Anderson, Gisele Blunchen, Bridget Hall for å nevne noen. Noen sminker de bort også. Endret 11. juni 2006 av Tanita
Gjest Bobby Skrevet 22. juni 2006 #57 Skrevet 22. juni 2006 jeg så en nydelig jente i flott kjole med flotte fregner, både i ansiktet og nedover øvre del av ryggen på bussen i forrige uke. Jenter blir gjerne ekstra søte med fregner og det liker jeg. Gutter med masse fregner ser ikke bra ut synes jeg.
Gjest Aethra Skrevet 23. juni 2006 #58 Skrevet 23. juni 2006 Fregner er best - ingen protest (og jeg er IKKE så veldig veldig partisk).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå