Gjest Sexy Cath Skrevet 1. juni 2006 #21 Skrevet 1. juni 2006 men husk: rødt hår og fregner er godt på maten når det regner.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 2. juni 2006 #22 Skrevet 2. juni 2006 noen med fregner ser ikke ut. spesielt de med helt hvit hud og masse fregner (tennistryner) i mens andre kan kle det, men da har de som regel ikke kritt hvit hud. ← he he...tennistryner?? Tenkt med en gang på han dærre tyske flisa, Borris Becker Men han plager ikke meg med sitt utseende, jeg sover like godt om natta.
Gjest Piper Skrevet 2. juni 2006 #23 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Har forstått at det er lov å mobbe folk her inne, så lenge man mobber en hel gruppe mennesker og ikke bare enkelttilfeller. Så stå på folkens, og mobb i vei Utrolig bra jobbet KG, og nå ble virkelig forumet seriøst Endret 2. juni 2006 av Piper
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #24 Skrevet 2. juni 2006 noen med fregner ser ikke ut. spesielt de med helt hvit hud og masse fregner (tennistryner) i mens andre kan kle det, men da har de som regel ikke kritt hvit hud. ← De aller fleste kler å være seg selv nettopp fordi de ble skapt slik! En helt mørk dame som bleker håret platinablondt er ikke kledelig fordi det ikke passer henne. De som har helt hvit hud og fregner er som de er skapt. Og du mener at de ikke kler det?De kler ikke å være seg selv? Du virker svært reflektert Rødt hår er vakkert. helt utrolig at naturen har klart å lage en slik flott farge. Hadde blitt veldig kjedelig om alle var lys eller mørk. Nabogutten har rødt hår. Flotteste gutten i gaten
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #25 Skrevet 2. juni 2006 Har forstått at det er lov å mobbe folk her inne, så lenge man mobber en hel gruppe mennesker og ikke bare enkelttilfeller. Så stå på folkens, og mobb i vei Utrolig bra jobbet KG, og nå ble virkelig forumet seriøst ← Ja, mobber du på generelt grunnlag er det bare å stå på - det er vel ingen mulighet for at det kanskje er brukere her inne som f.eks. har rødt hår og fregner av de flere tusen brukerne.. sikkert ikke. Sikkert ingen som sliter med depresjoner og derfor ikke orker å se ut som Barbie hver dag heller. Og vi kan ramse i fleng. Enkelte kroniske mobbere, som altså aldri bidrar med noe annet enn drittslenging, burde vel egentlig få en advarsel eller to for så å bli utestengt.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #26 Skrevet 2. juni 2006 Jeg er enig med Piper! Folk som kommer med stygge generaliseringer burde jo få høre det. Men det slipper de her. Det er helt urolig. Tror du kanskje de ikke tåler det, Mysan? Det er jo faktisk ganske provoserende.
punktom Skrevet 2. juni 2006 #27 Skrevet 2. juni 2006 Herreguuuud! Stakkars meg! Jeg har BÅDE rødt hår og fregner Men,-jeg er til tross for disse grusomhetene utstyrt med et mye penere utseendet enn de fleste av mine venninner Merkelig det der, de som kommenterer frgnene mine og hårfargen min på en nedlatende måte er som regel de som ikke akkurat er noe fruktfat selv Jeg er slank, velformet og har langt hår og et pent ansikt. Det hører jo bare ikke hjemme på en med rødt hår og fregner!!! Fysj De kan jo ikke kritisere noe annet ved meg, så da tar de det åpenbare som skyts. Slik som på barneskolen. ja,ja....... ← Singel?
Nita Skrevet 2. juni 2006 #28 Skrevet 2. juni 2006 Jeg simpelthen elsker hver eneste lille fregne kjæresten min har, og han ganske mange fler enn jeg kan telle iallefall, selv om jeg prøver avogtil Jatakk til mangfold sier nå jeg da
Gjest Miloine Skrevet 2. juni 2006 #29 Skrevet 2. juni 2006 Hvorfor i huleste er det ikke et JA alternativ her? Jeg syns fregner er fint, og jeg har alltid ønsket meg det! Da jeg var liten tegnet jeg på fregner og nektet å ta det bort!
Gjest 2324 Skrevet 2. juni 2006 #30 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har ikke rødt hår, men jeg har små fregner over nesa. Litt over leppa, og på knærne av alle steder. Om jeg er pen? Nei, ikke veldig, men det har i grunn lite med fregnene mine å gjøre.
Gjest Chantal Skrevet 2. juni 2006 #31 Skrevet 2. juni 2006 Fregner er søtt. Rødt hår er fint. Fregner og rødt hår er vakkert.
Ciara Skrevet 2. juni 2006 #32 Skrevet 2. juni 2006 At ikke folk skjønner at de må holde seg inne hvis de ikke ser ut som Paris Hilton går over min fatteevne, mangel på respekt for de vakre i verden mener jeg. ← Tror nok dette er for å provosere, men dersom idealet er Paris Hilton så må jeg si jeg er lykkelig over å ikke være i nærheten av perfekt... Selv synes jeg fregner er pent, og har også noen på nesa selv.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #33 Skrevet 2. juni 2006 Hva med musegrått hår da? Er det så fint? Er vel en grunn til at alle med den fargen farger håret ( og gjerne rødt... )
Gjest Chantal Skrevet 2. juni 2006 #34 Skrevet 2. juni 2006 Hva med musegrått hår da? Er det så fint? Er vel en grunn til at alle med den fargen farger håret ( og gjerne rødt... ) ← Det er nok min opprinnelige farge, og da sier det seg selv at jeg ikke syns det er så fint i allefall.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #35 Skrevet 2. juni 2006 Jeg er enig med Piper! Folk som kommer med stygge generaliseringer burde jo få høre det. Men det slipper de her. Det er helt urolig. Tror du kanskje de ikke tåler det, Mysan? Det er jo faktisk ganske provoserende. ← Jeg tror du er inne på noe her faktisk. I min bok er det nemlig sånn at de som har mest dritt å si om andres utseende osv gjerne har null selvtillit selv. Mobbere mobber jo for å hevde seg selv, og det trenger man ikke dersom man allerede er trygg på seg selv. Ergo vil de antakelig heller ikke tåle og høre det, for det vil knekke selvtilliten deres ytterligere. Og det å være pen og stort sett fornøyd med eget utseende er uansett ikke ensbetydende med å ha god selvtillit, bare så det er nevnt.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #36 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Jeg har fregner! >:--( Deler slettet. Misty(mod) Endret 2. juni 2006 av Misty
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #37 Skrevet 2. juni 2006 Mange gode svar her, men det her må vel være en køddetråd? Ikke ofte jeg sier det, men.... Har egentlig på følelsen at mange av disse skråblikktrådene blir postet for å a) være morsom, gjøre seg dum med vilje b) skriver noe for å provosere, ser hvem som klarer å bli provosert Men all ære til de som klarer å ta slike tråder seriøst og svarer deretter. *tar hatten av* Jeg klarer det nemlig ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #38 Skrevet 2. juni 2006 Det kommer vel kanskje av at vi ikke ser helt bortifra at enkelte mennesker faktisk er så grunne og utseendefikserte at de mener det de sier. Jeg vet de finnes. IRL også.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #39 Skrevet 2. juni 2006 Det kommer vel kanskje av at vi ikke ser helt bortifra at enkelte mennesker faktisk er så grunne og utseendefikserte at de mener det de sier. Jeg vet de finnes. IRL også. ← Ja, dessverre...
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2006 #40 Skrevet 4. juni 2006 Jeg er nok født kun for å irritere trådstarter. Har både rødt hår og fregner, så helst burde jeg vel gjemme meg innendørs for ikke å støte noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå