Gjest Barmfager Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 (endret) nå når sol og måne titter frem ser jeg fregne-folk overalt. ikke pent. hva syns dere?????? noen har d på kropppen oxo. hvorfor det??? og mange fregne-folk har rødt hår. hvorfor? er d ikke d ene så er d, d andre. Endret 1. juni 2006 av Barmfager
Gjest mela Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 (endret) noen har d på kropppen oxo. hvorfor det??? ← Det er en sykdom. Den kan ikke kureres. Smittsomt! Hold deg unna!! Du glemte ja-alternativet forresten. Endret 1. juni 2006 av Riot
Gjest skjønnheten eller udyret? Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 nå når sol og måne titter frem ser jeg fregne-folk overalt. ikke pent. hva syns dere?????? noen har d på kropppen oxo. hvorfor det??? og mange fregne-folk har rødt hår. hvorfor? er d ikke d ene så er d, d andre. ← Og du er alter ego til...? Huff, er det ikke fleskeberg ute og går så er det jammen meg fregnefolk, det er ikke lett for oss med sarte øyne å være ute for tiden. At ikke folk skjønner at de må holde seg inne hvis de ikke ser ut som Paris Hilton går over min fatteevne, mangel på respekt for de vakre i verden mener jeg. Himmel
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Fregner er fint. Ser litt pikant ut med et pent ansikt fyllt med fregner.
Gjest Piper Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Jeg syns det er pent, og kan derfor ikke være med i pollen din. Kanskje du burde forstå at ikke alle tenker som deg, for da ville du også klart å fått med jo i pollen din. For tro det eller ei, så har ikke alle et så snevert syn som det du har.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 nå når sol og måne titter frem ser jeg fregne-folk overalt. ikke pent. hva syns dere?????? noen har d på kropppen oxo. hvorfor det??? og mange fregne-folk har rødt hår. hvorfor? er d ikke d ene så er d, d andre. ← Er det jente19aar som er tilbake?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Lurer på om ikke dette er en person med "litt" problemer med andres utseende?
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 jeg har fregner i ansiktet..ikke rødt hår. fregner på armene også... du har d fælt som må se sånne som oss ja. ta heller å stapp silikon brystene dine ned i en større genser... sånne som deg må man se mye av om sommeren... jenter med silikon i en alt for trang topp... å vet du hva?? synes fregner ser både penere å mer naturlig ut en det
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 Jeg synes fregner er kjempefint, og jeg faktisk ennå til gode å se et menneske med fregner OG uren hud, så jeg tror den hudtypen er mer "normal" enn oss andre vanlige dødelige sin. Ellers er det bare jeg som har oversett en og annen.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 nå når sol og måne titter frem ser jeg fregne-folk overalt. ikke pent. hva syns dere?????? noen har d på kropppen oxo. hvorfor det??? og mange fregne-folk har rødt hår. hvorfor? er d ikke d ene så er d, d andre. ← og det plager deg fordi.......??
Daria Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 nå når sol og måne titter frem ser jeg fregne-folk overalt. ikke pent. hva syns dere?????? noen har d på kropppen oxo. hvorfor det??? og mange fregne-folk har rødt hår. hvorfor? er d ikke d ene så er d, d andre. ← Vi gjør det for å irritere deg, selvfølgelig Alt dreier seg nemlig om deg her i verden, men det har du åpenbart skjønt allerede...
punktom Skrevet 1. juni 2006 #12 Skrevet 1. juni 2006 Fregner på kvinner er sexy. På en søt måte. Det avhenger selvfølgelig hva jeg synes om resten av personen, men noen fregner er gjerne noen ekstra prikker over i-ene.
Gjest Piper Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 Lurer på om ikke dette er en person med "litt" problemer med andres utseende? ← Yep, og masse problemer med sitt eget.
Gjest Gjest_Lea_* Skrevet 1. juni 2006 #14 Skrevet 1. juni 2006 Huff, irritert på meg selv fordi jeg i det hele tatt gidder å svare på denne tråden, men det får da være grenser for hva folk henger seg opp i.... Fregner - ikke fregner, stellt - ustellt, pen - stygg... SO?????????????????????????????????????????????????
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #15 Skrevet 1. juni 2006 Huff, irritert på meg selv fordi jeg i det hele tatt gidder å svare på denne tråden, men det får da være grenser for hva folk henger seg opp i.... Fregner - ikke fregner, stellt - ustellt, pen - stygg... SO????????????????????????????????????????????????? ← Ikke sant? Man klarer simpelthen ikke la være. Egentlig burde sånne tråder boikottes så kanskje de sluttet å dukke opp. men det er klart det er moro for trådstartere, vi lar oss jo provosere hver eneste gang.
loffen Skrevet 1. juni 2006 #16 Skrevet 1. juni 2006 Hæ? Enda en fregne-tråd.. Hadde bare sett den andre jeg. Dette var jo helt håpløst..
Caramba Skrevet 1. juni 2006 #17 Skrevet 1. juni 2006 Åh, rødt hår og fregner er ultrasjarmerende!!!! Jeg har aldri hatt fregner, og blir alltid misunnelig på folk som får søte sommer-fregner i fjeset.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #18 Skrevet 1. juni 2006 Herreguuuud! Stakkars meg! Jeg har BÅDE rødt hår og fregner Men,-jeg er til tross for disse grusomhetene utstyrt med et mye penere utseendet enn de fleste av mine venninner Merkelig det der, de som kommenterer frgnene mine og hårfargen min på en nedlatende måte er som regel de som ikke akkurat er noe fruktfat selv Jeg er slank, velformet og har langt hår og et pent ansikt. Det hører jo bare ikke hjemme på en med rødt hår og fregner!!! Fysj De kan jo ikke kritisere noe annet ved meg, så da tar de det åpenbare som skyts. Slik som på barneskolen. ja,ja.......
Gjest Sexy Cath Skrevet 1. juni 2006 #20 Skrevet 1. juni 2006 noen med fregner ser ikke ut. spesielt de med helt hvit hud og masse fregner (tennistryner) i mens andre kan kle det, men da har de som regel ikke kritt hvit hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå