Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Hadde en profil på et sånt nettsjekkested og kom i kontakt med en fyr i går ettermiddag. Vi chattet litt på msn, og han virket ålreit, så ville han ringe meg på kvelden for å høre hvordan stemme jeg hadde. Greit nok tenkte jeg og ga telefonnummeret mitt. Anger og gru! På en halvtime spurte han meg ørten ganger om jeg var overraska, jeg spurte gang på gang hva jeg skulle være overraska over uten å få noe ordentlig svar på det. Masse preik om at det virker som vi passer godt sammen. I dag etter klokken tre har det tikka inn meldinger i ett kjør, "har du det bra", "har du hatt en fin dag", "hva har du gjort i dag?", "hva skal du i morra?" svarte et par ganger men så gadd jeg ikke mer, de samme spørsmålene hele tiden. Jeg føler meg kvalt uten i det hele tatt å ha møtt fyren i RL. Han ringte en gang uten at jeg gadd å svare, har forklart at jeg ikke har mobilen med meg til enhver tid (noe måtte jeg jo si), og nå mens jeg satt og skrev dette innlegget ringte telefonen to ganger med ukjent nummer, regner med det er han. Har før bare møtt hyggelige fyrer med nettsjekking (bare møtt en i RL, men uansett de andre oppførte seg ikke så .......desperat som denne fyren her). Syns han oppfører seg som om han eier meg allerede...... Måtte bare blåse ut litt her nå. Noen som har noen flere positive/negative erfaringer med sånn nettsjekking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trulte_* Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Høres ut som du har truffet på en jeg hadde kontakt med en stund. Eneste forskjellen på oss var at jeg ikke oppgav nr mitt og at jeg ringte han fra skjult nr. Han var helt oppsatt på at vi skulle gifte oss etter to samtaler.... Tror ikke alle er sånn men mange er sikkelig desperate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Har ALDRI gitt ut nr. mitt til noen jeg kun har chattet litt på internett. Får litt angst bare folk begynner å hinte om det. Jeg ville iallefall ha sendt ham ei mld. og bedt ham om å stresse ned. Ellers så har du kanskje muligheten til å sperre nr. hans. (men det hjelper kanskje ikke når han ringer skjult?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Tror man må anmelde for å få et nr sperret... Hvis jeg var deg ville jeg byttet nr og fått et hemmelig ett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 31. mai 2006 #5 Del Skrevet 31. mai 2006 Send en melding om at du ikke er interessert og at han ikke skal sende deg flere meldinger og ikke ringe deg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 31. mai 2006 #6 Del Skrevet 31. mai 2006 Det var da måte på til panikk det skulle være her da Det er jo bare å si klart i fra at du ikke lenger er interessert, og at øvrig kontakt er utelukka, for deretter å ignorere han fullstendig. Eventuelt kan du si litt om hvorfor. Eller bare ignorere uten å si noe som helst. Har ALDRI gitt ut nr. mitt til noen jeg kun har chattet litt på internett. Får litt angst bare folk begynner å hinte om det. ← Hvis er på nettet for å bli kjent med folk, så kommer man veldig mye lenger hvis man er villig til å møte folk enn hvis man bare sitter og chatter inn i evigheten. Å prate på telefonen er et naturlig mellomtrinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 31. mai 2006 #7 Del Skrevet 31. mai 2006 Det var da måte på til panikk det skulle være her da Det er jo bare å si klart i fra at du ikke lenger er interessert, og at øvrig kontakt er utelukka, for deretter å ignorere han fullstendig. Eventuelt kan du si litt om hvorfor. Eller bare ignorere uten å si noe som helst. Hvis er på nettet for å bli kjent med folk, så kommer man veldig mye lenger hvis man er villig til å møte folk enn hvis man bare sitter og chatter inn i evigheten. Å prate på telefonen er et naturlig mellomtrinn. ← Men etter èn ettermiddag? Ikke akkurat det jeg kaller en evighet det da... Er det virkelig vanlig å gi bort tlf.nr. etter så kort tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 31. mai 2006 #8 Del Skrevet 31. mai 2006 Men etter èn ettermiddag? Ikke akkurat det jeg kaller en evighet det da... Er det virkelig vanlig å gi bort tlf.nr. etter så kort tid? ← Har aldri gitt nr før. Tok sjansen denne ene gangen og det så jeg jo hvordan gikk!!!! Heretter gis det bare ut emailadresse og så får vi se etter en del chattinger om det blir noen nr. Men jeg er ikke så paranoid at jeg trur han kommer for å drepe meg med øks over natta, men denne evinnelige masinga på mobilen var rett og slett irriterende....... Har skrevet melding til han om at jeg ikke går med mobilen på meg konstant og heller aldri svarer på absolutt alle meldinger jeg får og at jeg trur han har lagt litt mer i dette enn jeg gjør på nåværende tidspunkt, og jeg rett og slett føler meg kvalt, og så skrev jeg bare, "men nå er det natta her, så god natt!" Regner med at det plinger i tlf snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel Skrevet 1. juni 2006 #9 Del Skrevet 1. juni 2006 - Dette er en av ulempene ved å være inne på slike nettsider, har vært oppi akkuratt det samme som trådstarter. Så godt som alltid dukker det opp en fyr som maser og aldri gir fred, som ikke eier antenner og blir sur hvis du ikke svarer med en gang. Det er ikke annet å gjøre enn å gi klar beskjed - "jeg tror ikke vi har noe felles"- eller ikke svare, men da blir de kanskje enda ivrigere...... Skulle ønske en del menn skjønte hvor av-tennende dette virker på jenter/damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #10 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har stort sett bare positive erfaringer med å møte menn fra nettet. Men jeg har alltid veldig spesialiserte profiler (så de som tar kontakt har alltid mye felles med meg), pluss at jeg skriver lenge med dem først. Driver ikke med msn og slikt, jeg er ikke der for å småprate, men bli kjent med likesinnede. Har ennå ikke møtt noen jeg har blitt forelsket i, men fått flere gode kamerater som jeg er glad i, går på konserter med, etc. Jeg tror at sjansen for å oppleve det du opplevde minsker betraktelig dersom man skriver en god stund med hverandre først! Så ikke gi opp, det er mange fine folk der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 1. juni 2006 #11 Del Skrevet 1. juni 2006 Webcam eller bare mikrofon via for eksempel skype kan være en bra måte å komme litt nærmere hverandre på uten å måtte gi ut telefonnummer. Frykten for å havne i en situasjon der man må avvise ser ut til å hindre mange kvinner fra å bruke slike nettsteder på en effektiv måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå