Gå til innhold

Ømme bryster at P-sprøyte?

jillwm

Anbefalte innlegg

Noen av dere som har opplevd ømme bryster av p-sprøyte?

Har akkurat fått barn, og synes ømmheten likner veldig på den tidlig i svangerskapet [ikke så sterk], har tatt graviditetstest, det var negativ, men synes likevel dette er litt angstfremkallende...

Er det evt noe som varer lenge? Vurderer å bytte til Diane nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke prøvd p-sprøyta, men vurderer det. Beklager at jeg går litt utenom temaet ditt, men jeg lurer på en annen ting ang sprøyta. Jeg har gått ned en del kilo det siste året, og synes det er kjedelig at brystene mine har krympet ganske mye. Det jeg lurer på er om p-sprøyta kan bidra ytterligere til dette, med tanke på at det er mindre hormoner i sprøyta enn i Trionetta? Noen som vet?

Andre bivirkninger (både positive og negative)? Ømme bryster er ikke noe å trakte etter nei (og hvis de i tillegg kommer bort så.. :(

-siina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bryster er til tider litt ømme. Jeg begynte med sprøyten i mai og har ikke hatt mensen siden. Bortsett fra litt småblødninger når det er lenge siden jeg har tatt sprøyten. Dette unngår jeg ved å ta den to uker før jeg egentlig skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bryster er til tider litt ømme. Jeg begynte med sprøyten i mai og har ikke hatt mensen siden. Bortsett fra litt småblødninger når det er lenge siden jeg har tatt sprøyten. Dette unngår jeg ved å ta den to uker før jeg egentlig skal.

Hadde blødninger de første månedene, så stoppet det.

Vet ikke om jeg har nerver til å ikke ha mens. Koster jo en ClearBlue i uke å bruke sprøyte i steden for piller... :o

Selv om det er ufattelig deilig det da... Valgets kval...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned en del kilo det siste året, og synes det er kjedelig at brystene mine har krympet ganske mye. Det jeg lurer på er om p-sprøyta kan bidra ytterligere til dette, med tanke på at det er mindre hormoner i sprøyta enn i Trionetta? Noen som vet?  

Andre bivirkninger (både positive og negative)? Ømme bryster er ikke noe å trakte etter nei (og hvis de i tillegg kommer bort så..  :(  

-siina-

Har bare tatt den en gang, og fikk barn i august, så går kontinuerlig ned i vekt, om det skyldes sprøyta eller hva, det vet jeg ikke.

Men "frontpartiet" er blitt litt større. De så jo ut som vrengte bukselommer etter at det ble slutt på amminga... :(

Negativt: ømheten, uregelmessige blødninger

Positivt ?: uteblitt menstrasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...